Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Nordik #5971 üzenetére

    Akkor most egyszer s mindenkorra fogadja el minden havidíjas T-Mobile-os (a MIX is ide tartozik), hogy még a Westel időben sem lehetett havidíjas előfizetést venni jelszó megadása nélkül! Előbb jön el az Armageddon, mintsem valaki jelszó nélkül vesz előfizetést. Domino esetén utólag a 1777-es automatán lehet megadni a jelszót.
    És igen, magam is tapasztaltam olyat, hogy az ügyintéző magától állított be jelszót a vásárlás során (pl. 13579 vagy 12346), és mikor "számonkértem rajta", akkor azt válaszolta, hogy egyeztetett az ügyféllel, hogy ez jó lesz e kódnak...

    Most hogy ezt tisztáztuk, nézzük a további lehetőségeket.
    1. Akinek a nevén van (magánszemélytől meghatalmazást csak ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzetett fogad el a T-Mobile, mint ezt pár hozzászólással korábban tisztáztuk) vagy cég esetén az aláíró illetve meghatalmazottja személyesen megadhat új jelszót, természetesen nem ingyen. :DDD

    2. Egy nyári fejlesztés révén - bár egyes ügyfeleknek nem akar működni - a My T-Mobile-ban létrehozható korlátozott jelszó. Ezzel sokra nem megy az ember, mert egy-két szolgáltatás ki-bekapcsolásán kívül másra nem jó, ezzel nem lesz Családbarát szolgáltatásod. Ugyanakkor a számlaküldési címre elindul egy aktiváló kód postán. Ezt megadva a My T-Mobile-ba az korlátozott jelszó végleges jelszóvá válik, és áttöltődik a My T-Mobile-ból a háttérrendszerekbe, melyet már ügyintéző ellenőrizni tud, és lőn Családbarát! ;)
    A korlátozott jelszót havidíjas ügyfelek a 1430-as automatán is létrehozhatják, ilyenkor a postai levélben érkező aktiváló kódot is a 1430-as automatán kell megadni.
    Szóval ilyenkor a "kód megy házhoz", de ennek nyilván van pár nap átfutási ideje.

    Ez sem lett rövid hsz... :N

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák