- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S8 és S8+ duplateszt
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Bdanyy #64019 üzenetére
szia,
ezzel kezdeném, sok hasznos infó olvasható itt; link
megnézed a készülékhez kapott jótállási jegyet, azon 1 év kötelező jótállás lesz - amit a fenti linken is említett jogszabály határoz meg -, illetve ahhoz a gyártó további 12 hónap kiegészítő/korlátozott jótállást ad, de amint a leírásban is olvasható, utóbbinál már sok olyan feltétel nem biztosított, ami az első éves kötelező jótállási intervallumban még igen.
a szavatosság 2 év, de az már más tészta, a jótállást mondják garanciának, ami adott esetben egy év teljes körű és további 12 hónap korlátozott a gyártó által, addicionálisan.
nem lett volna szabad ilyen sokáig húzni a dolgot, nem feltétlenül kell négy garis ügyintézésig nyújtani, pláne ha egyszerre több hiba is adott volt korábban, hanem már a harmadik után a kicseréléses igényt írni a jegyzőkönyvre.
annyi a kanyar, hogy alapesetben a gyártói/szerződéses szerviz kell, hogy kiállítsa a csereutalványt, ami alapján a szolgáltató eszközli a kicserélést vagy esetlegesen az elállást.
igaz, a jogszabály minden félnek biztosít némi mozgásteret az ügyintézés módja tekintetében, a szerviz mondhatja azt bizonyos esetekben, hogy a javításhoz képest aránytalan többletköltséget jelent a készülék kicserélése, ezért ő a javítást preferálja, te meg erőltetheted, hogy a sok garis ügyintézés miatt sok kellemetlenség ért, rengeteg időt és energiát fektettél a javíttatások ügyintézésébe, összességében sokat volt távol tőled az említett okok miatt a készülék...stb.
azon is múlik persze a dolog, hogy mennyire vagy kitartó, valamint milyen részletességgel és szakszerűen van megfogalmazva az igényed, illetve a panaszod.
abba tudsz még esetleg kapaszkodni, hogy amikor utoljára leadtad a készüléket garis ügyintézésre, akkor még volt rajta jótállás - ha már csak a kiegészítő/korlátozott is -, az nem a te bajod, hogy onnantól mennyi idő kellett a (külföldi) szervizbe érkezésig, viszont azt sem értem, hogy szerviz miért görcsöl ezen, ha a papíron az szerepel, hogy te időben leadtad.
elsődlegesen a szolgáltatóval állsz szerződésben a készülék kapcsán, próbálkozz egy írásos panasszal, veszíteni nem sokat tudsz, hátha...AeSDé Team; szia, a belépés megoldott részedről a kapcsolódó fiókba, ott a dokumentumoknál nézted a számlát és a jótállási jegyet?
a számlát tudják pótolni neked személyesen és az is megfelel a garis ügyintézéshez, ha minden kötél szakad.
annyi a kanyar, hogy az egy éves kötelező jótállás leteltével jellemzően küldenek direktben a gyártói/szerződéses szervizbe, ahhoz viszont kelleni fog a megfelelő papír.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Reklámblokkolók topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mobil flották
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Windows 11
- További aktív témák...
- DDR3 BAZÁR! Kingston Samsung Crucial 8GB 1600MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Intel DC P4510 2.5 SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Asrock H97M PRO4 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen