- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
ma Nagyon hasonlít az elődjéhez, de jobb hangzást és erősebb ANC-t ígér.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz poli27 #85011 üzenetére
A számla alapján 2 napot volt Mobil Lben a hordozott szám.
1 napra jutó hálón kívüli egység kb 5 perc/SMS. Mivel részarányosan fizeted, így az egységeket is részarányosan kapod meg tört hónapban.
Ezt a 2 napot 350 forint le is vonja, a maradék hívást kiszámlázta kb. 700 forint. -
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz poli27 #85117 üzenetére
Elvileg igen. A gyakorlatban pedig volt egy vitám egy másik hazai szolgáltatóval ebben, talán 2x vagy 3x kértem írásban hogy szeretném meghallgatni a hangfelvételt, mivel biztosan tudtam hogy milyen tájékoztatás hangzott el, de mintha nem is olvasták volna, még csak reakció sem volt erre a felvetésre. Aztán kaptam egy levelet hogy az igényem nem jogos, két nap múlva egy másikat hogy jogos. Lehet hogy valaki meghallgatta a felvételt. De nekem nem adták oda.
[ Szerkesztve ]
-
radio100jozs
őstag
válasz poli27 #87818 üzenetére
Nem tudom honnan a cikk, de szokás szerint megint hemzseg a pontatlanságoktól, így nem is értem, aki nem tud egy közlönyben megjelent törvényt értelmezni, az minek ír erről cikket?
Törvényben:
(4d) A határozott idejű előfizetői szerződés lejártát követően a szolgáltató az előfizető kérésére külön díjazás nélkül köteles gondoskodni arról, hogy az e szerződéssel együtt vásárolt készülék bármely szolgáltató előfizetőjeként használható legyen (hálózat-függetlenítés).A cikkben:
Fontos változás, hogy a hűségidő lejártát követően külön kérés nélkül, ingyenesen függetleníteni kell a készülékeket.
Így azt hiszem ennyi elég is ebből a cikkből...
-
tomy86
addikt
válasz poli27 #87822 üzenetére
Pedig radio100jozs jogosan javított ki. Csak ő azt gondolta, hogy egy cikket másoltál be. Ki is emelte a téves állítást.
Te ezt írtad:
"Fontos változás, hogy a hűségidő lejártát követően külön kérés nélkül, ingyenesen függetleníteni kell a készülékeket."
Míg a törvény szerint:
A határozott idejű előfizetői szerződés lejártát követően a szolgáltató az előfizető kérésére külön díjazás nélkül köteles gondoskodni arról, hogy az e szerződéssel együtt vásárolt készülék bármely szolgáltató előfizetőjeként használható legyen (hálózat-függetlenítés).
Tehát ingyenes a függetlenítés, de külön kérni kell. Ettől még jó hír annak, aki sim lockos telefont vesz. -
-
-
zsolt501
nagyúr
válasz poli27 #93124 üzenetére
Ha csak 2 hétről lenne szó, de évek óta problémák vannak a weboldallal és a mobil alkalmazással is, jó nem mindig ekkorák mint most, de valami mindig van.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
#04441088
törölt tag
válasz poli27 #93130 üzenetére
Akkor kivételes ember lehetsz
De viccet félretéve, az egész Telekom IT részét ki kéne penderíteni, komolyan vicc, amit ezek művelnek. Vak ügyfélkezelő haverom, üzleti előfizukkal foglalkozik a srác. Mesélte, amikor IT felé jelentett egy hibát a honlapon konkrétan fél év után kezdtek el vele foglalkozni, erre 2-3 hónapra jött válasz neki, hogy köszönik a jelentést, javították, azóta se jó. És tudnátok mi pénzt keresnek azok a szarháziak, akik az appért, honlapért felelősek.[ Szerkesztve ]
-
-
tag
-
anadroid
senior tag
válasz poli27 #109639 üzenetére
VoWiFivel, ahogy látom, küzdöttél egy sort. Én most küzdöttem a Telekommal, bekapcsolták még a múlt héten, de nem működik nekem. A Digis kártyával hibátlanul megy. Erre most arról tájékoztattak, hogy a dual SIM-es telefonokat VoWiFi téren nem támogatja a Telekom (kifejtve: vagy megy, vagy nem, ők nem törődnek vele, hívjam a Szuperszervizt a 1422-n). Nekem Galaxy Note9-em van. Nálad min indult el? Van-e valaki, aki Samsung két SIM-es telefonon használja? Nekem akkor sem megy, ha csak egy - Telekomos - SIM van benne, a Digivel minden variációban működik. A telefon független, nem szolgáltatónál vett.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
jani071
csendes tag
válasz poli27 #109986 üzenetére
Sajnos már nem ezt nézik,hogy arany/platina kártya elég hosszú ideje nem számít már, van egy keret ha abba nem férsz bele, csak előleggel tudsz vásárolni független attól, hogy meglévő ügyfél vagy (nyilván meglévő ügyfélnek sokkal nagyobb a kerete mint egy újnak, de ha több nagy értékű készüléket vettèl, ne lepődj meg ha kicsi a keret.) A fizetőképességi vizsgálat nem csak új ügyfelekre vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz poli27 #109988 üzenetére
A keret összegét én személyes ügyfélszolgálaton halottam egyetlen egyszer szamszerüsítve nálam. Soha többet nem tudták megmondani, se emailben se telefonon. Ez a nagy "hitelképesség vizsgálat" valami nagyon ködös dolog lehet semmi konkrétum nincs csak mellébeszélés. A Telekomos vásárlást megoldottam máshogy de az a vicces, hogy a bank adna több milkót, de ők nem adnak részletre egy fránya mobilt. Úgy megnézném mi van abba a hitelképesség vizsgálatban.
-
4Grider
nagyúr
válasz poli27 #109996 üzenetére
És ha bárki biztosít neked részletfizetési lehetőséget (főleg kamatmenteset), akkor köteles azt számodra leírni szabályzatban/feltételekben, stb, hogy hány darabra, milyen értékre teszi ezt bárkinek/neked lehetővé?
Én ilyesmivel nem találkoztam semmilyen jogszabályban. A bank sem köteles neked hitelt adni akkor sem, ha megfelelsz az általa támasztott minden kritériumnak. Ajánlati kötelezettség létezik, de az tartalmazhatja azt is, hogy nem... -
4Grider
nagyúr
válasz poli27 #110000 üzenetére
Nem tudom elképzelni, hogy bármelyik általad említett felügyeleti szerv ebben a kérdésben hatáskörrel bírna. Maximum a GVH-t tudnám mögé képzelni, viszont az esetedben pont hogy nem újabb piacszerzési próbálkozásként kell értékelni a kamatmentes fizetés elutasítását.
De majd ne felejtsd el megírni, hogy mire jutottak a sóhivatalok. -
ubyegon2
nagyúr
válasz poli27 #110000 üzenetére
Csak halkan kérdem, minek erőlteted ezt az ÁSZF dolgot, ha kibontod szépen ezt a betűszót, neked is le fog esni, hogy abban qrvára semmi keresnivalója nincs annak, hogy neked mi alapján kalkulálják a hitelképességedet! Mi a viziragyának kéne a te hitelképességed vizsgálati metodikájának szerepelni az Általános Szolgáltatási Feltételek között???? Szépen minden cég, aki hitelezéssel is foglalkozik a saját kis belső előírásai alapján majd eldönti, de akár hasraütve is, hogy ki hitelképes, ki nem - nála!
Másik ft írta, hogy sok milliós hitelt adna neki a bank. Na és? Ezzel a siralmas szöveggel még a szomszéd banknál is kiröhögnék. Amúgy meg ha annyira könnyen kap ott milliókat, van miből telót venni mindjárt! Hol a probléma?
Hozzám is odajöhetne a hajléktalan, hogy adjak neki én márpedig 500 ft-ot, mert az előttem álló autós is azt ígérte, hogy annyit adna!
No offense, de kicsit már kínos olvasgatni ezeket a sírásokat tőletek. Javaslom, hogy ne nevettesd ki magad ilyen marhaságokkal a fogyvédnél, nmhh-nál..........bocs, de arra meg aztán mennyire tartozik, hogy ad-e neked részletre eszközt a szolgáltató? De igazad van, akár az AVH-nak is írhatsz, ki tudja............ (küzvetlenül az Alaptörvény asztalához is lehet írni állítólag)
Nem is értem, mi a fenének foglalkozik még készülékekkel a T......minap is valaki fel volt háborodva, hogy nem kap 100ezres kedvezményt! Micsoda mocsadék galád cég ez a T*!
(*nehezebben értők miatt, a T=Telekom)
-
-
Kbali
nagyúr
válasz poli27 #110016 üzenetére
Persze, hogy a teli árat nézi, hiszen, ha nem fizeted, neki annyi a veszteség, merthogy a készülék nem fedezet. Mivel nem klasszikus hitelezés, ezért nincs banki jellegű hitelbírálat.
Elárulom, ott még sok érvénytelen próbálkozás miatt is elutasíthatnak.
Ráadásul néhány keret jogszabálynak való megfelelésen kívül kb. mindenhol az adott cég kockázatviselési hajlandóságán múlik, hogy - látszólag - mit enged és mit nem.
A T-nél pedig valószínűleg pont az elmúlt időszakban változtattak a kockázati policy-n (amit természetesen lehet és kell is finomhangolni). Ezek a rendszerek általában előre definiált szabályok szerint működnek, minimális manuális beavatkozási lehetőséggel (mert drága a munkaerő).
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- SSD kibeszélő
- nVidia tulajok OFF topikja
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen