- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz Gizmo94 #30020 üzenetére
Nem kellett volna csak annyit mondani hogy akkor a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szerint legyen szíves megírni a jegyzőkönyvet. Ha nem teszi akkor területileg illetékes regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez elmész és bejelentést teszel hogy nem volt hajlandó jegyzőkönyvet készíteni az esetről. Rekord sebességgel szoktak intézkedni ilyen esetben. Ha felveszi a jegyzőkönyvet a panaszoddal akkor a békéltető testület a következő állomás az nem kerül semmibe és ott ajánlást fogalmaznak meg az ügyben amit ha tovább megy az ügy a bíróság is el szokott fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gizmo94 #30020 üzenetére
szia,
a 15 nap nem kötött határidő, arra csak törekedni kell, indokolt esetben jóval több is lehet, ráadásul a szolgáltató a gyártó központi szervizbe küldi a telefont javításra, bár ezzel nem kell foglalkozni, hiszen az ügyfél a szolgáltatóval áll szerződésben.
amennyiben már többször volt javítva adott készülék - pláne ha azonos hibával - és újra meghibásodik, úgy a garanciális igény érvényesítésekor cserét kell kérni jegyzőkönyvileg, mivel a sokszori javítás sem hozta meg a várt eredmény, meg már fáradtságos és költséges szervizelésre hurcolászni...stb.
jogszabályilag sajnos tágabb értelemben vannak véve a határidők és a kapcsolódó értelmezések, a 15 napra csak törekedni kell, a gyártói szerviz aránylag egyszerűen tudja indokolni akár a 30 napot is, meg ez az aránytalan kellemetlenség okozása nélkül kijavítás is, ami bírói egyedi mérlegelés tárgya...stb.
némi támpont; link
amennyiben a hosszú határidő (45 nap azért elég durva már) mellett még a szolgáltató illetékese(i) is inkorrekt módon állnak hozzá, úgy pláne semmi akadálya annak, hogy a vásárlók könyvében rögzítésre kerüljön a történet![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen