- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Steven #15791 üzenetére
én, én és én? nem, hanem te, ti, adott cég!
én (is) ember vagyok, és szoktam idegeskedni is, de attól még a megfelelő hangnemben tárgyalok mindig, főként ilyen esetekben! amint érzik/látják, hogy ideges vagy, náluk az előny!
mellesleg 15 éve vagyok t-s, nem tesznek a fejemre, nem veszek drágábban semmit, nem váltok szolgáltatót, semmi problémám velük!
vannak/lehetnek problémák, törekedni kell azok megoldására, adott esetben pedig neked kell eldönteni, hogy milyen áron, és mennyit ér az egész, illetve a megfelelő szinten és módon kell hozzálátni!
vagy az idő majd mindent megold... -
blueye
veterán
válasz Steven #15791 üzenetére
Te vagy a kapcsolattartó? Akkor biztos hogy van akivel meg tudod beszélni ezt a problémát KAC szinten. De az vicces hogy ebbe a topic-ba írod be hogy esetleg valaki meg tudja-e oldani ezt neked - név, előfizetői szám, stb. adatok nélkül.
De ha konkrétan nem megy a belépés folyószámla szinten akkor a t-s kapcsolatod biztos hogy nem fogja a cégnek drágábban adni a telefont mint amit a kisebb (nem kiemelt) felhasználók látnak a t-mobile.hu webshopjában.
-
club1
veterán
válasz Steven #19045 üzenetére
Ilyesmi már 2003 óta nincs. A jogszabály annyit ír, hogy törekedni kell a 15 napon belüli javításra, de ennek túllépése a jogszabályban nem teremt csere vagy elállási jogosultságot. Reklamálj, üsd az asztalt, de a fenti időpont óta a fogyasztók jogait a ptk-n kívül semmi nem védi...
-
Steven
addikt
válasz Steven #19047 üzenetére
be mentem most még kedvesen , elhajtottak hogy jöjjek vissza hétfőn , mert a szerviz bele egyezése nélkül ők nem cserélhetnek... így néztem...az a baj hogy nem vagyok tisztába a jogaimmal...
mindegy holnap reggel 10 re megyek és kiverem a pallert...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
club1
veterán
válasz Steven #19047 üzenetére
Ha ez le van írva, akkor ezek szerint a T a fogyasztó számára kedvező módon eltér a jogszabályoktól (tényleg a fogyasztóknak alig vannak pillanatnyilag jogai). Ez dicséretes, nem sok ilyen szolgáltató létezik. Akkor egyszerű dolgod van: Jelezd feléjük, hogy élni kívánsz az általuk biztosított jogaiddal.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Steven #19051 üzenetére
Azért az nagyban árnyalhatja a képet, hogy a készüléket milyen konstrukcióban (részletfizetéssel, vagy egyben fizetve, hűséggel vagy nélkül) vetted, és hogy mi a tényleges baja a készüléknek. De mivel jogot adtak a kezedbe, azzal megpróbálhatsz élni, első körben a döntés úgyis a helyi vezető kezében lesz...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen