- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Merlini
tag
Bontatlanul vettük a SIM-et, saját névre aktiváltuk.
Ilyenkor is kell X napot várni, hány nap az az X?
Anno a számhordozás elején, még Pannonnál volt 12 hónap hűség a feltöltő kártya melleti készülékre is. Ezek szerint ha van ilyen, akkor is az új szolgáltató fizeti.
[ Szerkesztve ]
-
Nandivagyok
aktív tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hátha valaki tudja, hogy a T-mobile-nál mennyire vannak tisztában a készülékspecifikus problémákkal, gyártási hibákkal és mennyire alapozhatok rájuk cserekérelmet?
A helyzet, hogy a netes rendeléssel vett, egy hetes (14 napon belül vagyok) Z1 compactom hátlapján ma felfedeztem, hogy kezd kicsit elállni a kerettől. Szabad szemmel csak jó fényviszonyok közt látható, ellenben sok felhasználót érint, és idővel még jobban elenged a ragasztó. (a vízzáróság kárára........)
A készüléket a díjcsomagon megtartásával és a hűség meghosszabbításával vettem. Ha elállnék a vásárlástól és új készüléket rendelnék helyette, a T honlapja azt írja, hogy a hosszabbítás miatt nem vehetek igénybe kedvezményt. Ez azt jelenti, hogy a cserekérelem marad csak, mert a garanciális ügyintézéstől elzárkózom a negatív tapasztaltok miatt, és mert nem tudom nélkülözni több hétig a telefont.
Van cserére esélyem?
Ha az ügyintéző elutasítana a problémámmal (mondjuk mert szerinte nem nagy dolog az a fél miliméter) mit tehetek?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
lesaux
veterán
Az időszaki díjban foglalt adatmennyiség felhasználása után automatikusan aktiválódik a Domino Go!NapiNet adatdíjcsomag.
Ez egyébként megint nem igaz, mert előtte aktiválódik. De mindegy, túl vagyunk rajta, február 10-éig nyugi van, mindenkinek köszönöm a szíves törődést. -
HofiZoli
senior tag
Most megint megtudott valamit, jövőre irány a top5 Egyébként gratula a top9-hez
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Teko001
őstag
Kétféle szolgáltatás van itthon. Vannak a virtuális szolgáltatók, azaz az MNVO-k, akik az ügyfelekkel kapcsolatban is állnak (Tesco Mobile), külön hívószám, minden független, csupán a hálózat közös, valamint vannak a branded resellerek, akik eladják saját márkanév alatt a Telekom, vagy más szolgáltatók termékét (Blue/MOL). Utóbbinál valóban lényegében a Telekommal állsz szerződésben, ezért nincs is külön előhívó szám, stb..., csak van egy külön felület, valamint ügyfélszolgálat. Lényegében egy "speciális csomag"
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Értem, akkor az biztos csak véletlen, hogy ügyfélszolgálati folyamatok teljesen függetlenül működnek és az ilyen típusú ügymenet nem intézhető a 1430-on, vagy a személyes ügyfélszolgálati pontokon (semmi sem látható ezzel kapcsolatban)
Ha egy Blue Mobile-os számot Telekom mobil irányba akarsz tovább vinni. Tudod, hogy hogy oldható meg? Számhordozással. Sehogy máshogy.
Ahogy fentebbiekben történt a megfogalmazás az több mint félrevezető - csak erre akartam felhívni a figyelmet.
Technikai Supportot biztosan kapnak ügyviteli folyamatokhoz, ill. hálózati használat is adott, de ettől függetlenül a fent kommunikált kontextusok. Finoma szólva: félrevezetőek voltak.
HofiZoli, Vangelis
Köszönöm!
(#56315) Teko001
"branded resellerek"
Ez a branded megfogalmazás ez jó. Tehát tovább-branded
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Ez viszont így korrekt.
Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy ez nem redukálható le logikailag egy szimpla díjcsomagra a Telekomnál. Jobb tisztázni ezt mivel félreértelmezhető.
Pl. egy Lidl kaliberű cég megfizeti szépen gondolom a rendszerhasználatot, a supportot, a közvetítői felületeket, stb, avagy testre szabja és létrehozza magának - de a piaci irányelvek a kiszabott percdíjak az akciók, stb. viszont nem a telekom függvényében jönnek létre - hanem csak maximum gondolom egy szabályozói környezeten átesnek.
(#56319) cris78
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Hát nem tudom... üzletben biztos, hogy kezelhetetlenek az ilyen ügyfelek. Nem kevés telefonost is ismerek, de ilyenről én még életemben nem hallottam
Lehet csak privatizáltam, s azzal, hogy nálunk nem kezelhető maximum kapott egy elérhetőséget az ügyfél és ennyi. Igazából ez információ és hírértékkel nem szolgált.
(#56322) Vangelis
Nem kell az arcos-harcosság... Az a kettő-öt százalék is fontos! Nem kell a kiforgatás! Csak gondoltam - így tiszta
És jó a többrétű ügyfél-nézőpont is Hogy sok oldalról látható legyen egy azon dolog
Ahány ügyfél, annyi nyelv és szeretem ezt a sok nyelvűséget
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Igen? Fejtsetek ki kerlek, erre a harom kerdesre kihegyezve:
1., hova van leirva, hogy 60 perc lebeszelheto a csomagban?
2. Milyen matekkal jon ki az, hogy 60 perc 38 forintos percdijjal 2290 Ft?
3. Szerintetek ugyan azt jelenti, ha egy csomag lebeszelheto vagy hogy lebeszelheto belole fix percmennyiseg? Fogalomzavar van szerintem.
Alapvetes, hogy a csomag havidija 1990 Ft e-pack kedvezmennyel, ami 100%-ban lebeszelheto. Ha nincs e-pack, akkor ugyanannyi lebeszelhetoseget kapsz 300 Ft-al dragabban. Az e-pack kedvezmeny nem beszelheto le. Ennek az a motivacioja, hogy az emberek elektronikusan kerjek a szamlat, mert nagy kiadas a postazas. Ha az e-pack lebeszelheto lenne, nem lenne semmi motivacio. Nem ertem a gondot.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Hat ha nem erted, vagy nem akarod megerteni, akkor van egy kis gond. Persze, az ugyfel nyilvan ugy nezi, hogy neki legyen jo, de az nem mindig jelenti azt, hogy igaza van. Probald ertelmezni, amit irtam, addig nincs mirol beszelni. Pedig eleg jol leirtam, hogy mi miert annyi amennyi. Latom kar volt, mert itt nem sokan fogjak megerteni, kar volt leirni.
Nem beszelve, hogy ugyfel tehet azert, hogy olcsobb legyen a havidija. Ez akkor lenne kocsogseg ha a szolgaltato teljesithetetlen kovetelmenyt tamasztana az ugyfellel szemben. Viszont, ha van lehetoseg, de ugyfel nem el vele, az 100%-ban ugyfel hulyeseg...
[ Szerkesztve ]
-
St3ven
addikt
Domino Web vajon jó hozzá?
Mert akkor elég lenne mindig havonta 1900-zal feltölteni, hogy ne harapjon bele sosem az első sávba, és lenne korlátlan netem, persze videók, ftp és egyebek nélkül.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
marositech
senior tag
Nekem az egészben aza fura, hogy igen gyorsan megszüntették ezt a csomagot. 2010 a sima és 2012 az LTE rajtolt. Néhány családtagom viszont vígan éldegél egy kb. 5 éve megszűnt előfizetésen és senki fia nem szól érte, hogy "kérlek válts".
Inkább azon háborodtam fel, hogy ez egy nagyon szuper csomag, és teher a Rózsaszíneseknek, vagyis markeingben elhibázott döntés volt kiadni ezt.
Éééss, hogy nem ajánlanak fel egy hozzá hasonlót csomagot, hanem drágábbat és rosszabbat...bullsh*t.Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
talamasca
senior tag
Teljesen igazad van!!!
Emberek!
Én is felhívtam őket tegnap este 22.00 körül, hogy korábban már beszéltem kollégájukkal és levelet, mailt se kaptam. Viszont én a számlámat még nem kaptam meg 15 napnál régebben és tényleg ott volt a "kis betűs rész". Közöltem a nővel, hogy ez engem hátrányosan érint (igazából mindenkit...) és élek a 15 napon belüli bejelentéssel. Erre azt mondja az üsz-os nő, hogy tartsam. 10 percig várattak...
Közölte, hogy a hűségem dec 2-ig tart. Addig mindenhogyan maradnom kell. Erre én: Akkor azt kötök helyette, amit akarok, plusz hűség nélkül? Igen, kivétel a next-ek, mert azok csak rablánccal vannak. Ez még így se állja meg a helyét szerintem, de egye fene - gondoltam - majd kiválasztom a legolcsóbb díjcsomagot. Erre: Ja, 6000 Ft-nál olcsóbbat nem választhatok!!! WTF???
A végén le akart rázni és annyit mondott, hogy írjak mail-t is a problémámmal, majd válaszolnak. Írtam még tegnap este, kértem, hogy tisztázzuk ezt a jogi helyzetet. Még egy autamata válasz se jött.
Most minden nap rájuk fogok egyet küldeni, plusz a hívásom is rögzítették, szóval ha majd a békéltető testületnél találkozunk lesz mit felmutatnom.Egyszerűen röhej!!!
Én is kérdeztem, hogy mi a retekért nem hagyják kifutni a "hűséges" ügyfeleket? Semmi válasz...Értem én, hogy profit, meg minden, de minden áron?
Remélem kapnak érte majd egy jó kis bírságot, mint anno, mikor a napi netet "aktiválták ügyfeleknek" szó nélkül...[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
V.Stryker
nagyúr
A szomorú tények:
Ez a Nemzeti fogyasztóvédelmi Hatóság válasza.
„A szolgáltatók kizárólag az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.) 132. §-ában meghatározott körben és szabályozott eljárásban módosíthatják egyoldalúan az előfizetői szerződést.
Fontos azonban tudni, hogy – többek között – egyoldalú szerződésmódosítás esetén az előfizetőket az alábbiak szerinti felmondási jog illeti meg.Az Eht. 132. § (5) bekezdése szerint,
· ha a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú szerződést. Nem mondhatja fel azonban az előfizető a határozott időtartamú előfizetői szerződést ilyen esetben akkor, ha az előfizetői szerződést a határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével, azaz hűség vállalásával kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.
Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja a határozott időtartamú előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét. Ebben az esetben a szerződés felmondási ideje legfeljebb 8 nap lehet, a szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig jogosult felszámítani.
A lényeg tehát, hogy a határozott időtartamra kötött előfizetői szerződést, ha annak lejárata előtt akarja felmondani az előfizető, akkor a szolgáltató által meghatározott mértékű pénzösszeget (jellemzően kötbér címén) kell megfizetnie. Ez az összeg azonban semmiképp sem lehet több, mint az általa már a felmondási idő lejártáig igénybe vett kedvezmények összege (pl. az elengedett belépési díj, a kifizetett havidíj és a listaár közötti különbözet). A felmondási idő ekkor legfeljebb 8 nap lehet.”
Magyarul a hűségért kapott kedvezményeken nem változtathat a szolgáltató, de minden máson igen. Jelen esetben, ha a kedvezmény a kapcsolási díjra vagy a kiegészítő havidíjra vonatkozott, akkor nem oké a módosítás, és felmondhat simán az ügyfél, ha viszont mondjuk lebeszélhető perceket kapott vagy ingyen sms-t, akkor oké és nem tehet semmit, csak ha vállalja, hogy kifizeti a kötbért. Ez van.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
taip
senior tag
Szóval akkor ha pl. az ügyfél vett egy kedvezményes árú készüléket és egy ikon díjcsomagot, ezzel vállalva, hogy 2 évig fizeti, akkor jelen esetben az a jogszerű, hogy a T ügyfele kell, hogy maradjon (hiszen a készülékkedvezmény nem változott), de megkötés nélkül bármelyik tarifára válthat (hiszen a tarifáját felmondták)?
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Akkor ez azt jelenti, hogy ha azon a bizonyos helyen a Telekomnak nincs lefedettsége, a Telenorra pedig nem engednek fel, akkor így jártam, ne is várjak változást?
Gondolom a Telenor nem fog oda fejleszteni 800 MHz-en, hiszen 1800 MHz-en már van lefedettsége. A Telekom pedig azért nem fejleszt, mert a Dunántúlon a Telenor fejleszt, a Telekom csak használja a Telenor 800 MHz-es hálózatát.Azért lenne jó tudnom, mire számíthatok, mert ezen az adott helyen szükségem lenne mobilnetre (lehetőleg 4G) és nem mindegy melyik szolgáltatónál fizetek elő, főleg ha hűség is bejátszik.
Amúgy pedig onnan 100 m-re már van a Telekomnak is 4G-je, de oda már nem ér el, ahol nekem kéne. Nem tudom, antennával van-e esély annyira erősíteni, hogy legyen itt is 4G, vagy ha kívül esek a lefedett területen, akkor így jártam?Comes: Vezetékes Telekom topik itt.
[ Szerkesztve ]
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
Onderon
senior tag
upc-s netem van itthon, úgyhogy ha igaz amit mondasz, akkor azért tudtam nézni (viasat6-ot meg axn white-ot próbáltam direkt), viszont így ennek sem látom értelmét, hiszen pont hogy sehol nem tudom használni, csak ahol upc-s wifi van.
(#58916) r3dsnake: sejtettem, hogy ez lehet, de kérdem én, mi bajuk származhatna belőle? nem annyira számottevő ennek a dolognak a jelentősége, hogy most lehet e vagy sem chromecastolni/airplayezni. de ám legyen, eddig sem használtam, ezután sem fogom. UPC-t nem zavarja a root, látod.
[ Szerkesztve ]
-
aAron_
őstag
Valóban, ezt egyszer még olvastam is... Szerintem akkor úgy járok a legjobban, ha átváltok Domino Surf-re. Annak havidíja 890 Ft, mellé rendelek még 1 Gb-ot, ami 1290 Ft, 10 Ft-ot spórolok, és még lesz +150 Mb-om is az eddigi Domino 5 + NetPlusz L-hez képest.
What is your ikigai?
-
StLui
veterán
Az emailben benne van, hogy felmondható a szerződés ha számomra kedvezőtlenül változik, 15 napon belül, legkésőbb április 30-ig. De itt csak a Net változik, 3 előfizetésünk a legkisebbe van, tehát nem tudok kisebbre módosítani, illetve ez a díjcsomag csak net előfizetéssel együtt él, tehát akkor lemondható-e kompletten, nekem kedvezőbb teljesen más díjcsomagra váltással. Én arra következtetek, hogy igen:
"A fenti módosítás az Üzleti Általános Szerződési Feltételek és az Előfizető vonatkozó szerződése szerinti Next Business díjcsomagok esetén egyoldalú szerződésmódosítási ajánlatnak minősülnek. Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül, de legkésőbb 2015. április 30-ig további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést."
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-B-
senior tag
Természetesen, hivatalosan a T-nél akarom függetleníttetni, ezért is kérdeztem ebben a topikban.
Arra lettem volna kíváncsi, hogy erről a T ad-e valami papírt, amivel igazolni tudom, hogy hivatalosan lett függetlenítve, mert gariztatásnál a házhozjövős samsung szervizt hívom és nem a T-hez viszem.
Voltam bent a helyi T partnernél, de az ügyintéző nem igazán volt képben, arról nem is beszélve, hogy a segítőkészség halvány jelét sem mutatta. -
s3nsitivity
addikt
Azt tudom de ma jön meg a telefonom amibe nano sim kéne, hivatalosan meg leghamarabb is csak hétfőn tudnám cseréltetni.
Amúgy ha elloptákot mondok akkor nem kérik a sim-et és adnak újat helyette ingyen.
Tiltják az első kártyát és adnak egy másikat, legalábbis így volt amikor ellopták a telefonom az év elején. Csak az az előfizetés még az én nevemen volt és nem emlékszek kellett-e hozzá irat de biztosan hisz akkor még a sim-em se volt meg." Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)
-
prozodus
őstag
Az előfizetésed igen, de a számot nem, így egyáltalán nem biztos, h erre is érvényes lesz, ha nem foglalják külön bele
És akkor is ugye, külön kell majd kérni, és mennyi idő alatt fogják visszaadni? És mikor lép életbe a törvény?
Bakker, ez mekkora megoldás lenne a problémámra, ha nem pont az egyetlen megtartani óhajtott számomról volna szó...Az 5000 meg akkor is pofátlanság, lopják meg az öreganyjukat. Főleg, h nem kérek új kártyát, csak más előfizetést. Ők akarják rámkényszeríteni az új kártyát. Egyszerűen csak lopni akarnak ebben is.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Fotók, videók mobillal
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest