- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz harley #95817 üzenetére
Szia,
Panasz tenni bármikor és bármi miatt lehet, de a vonatkozó jogszabály alapján csak törekedni kell a 15 napra, így indokolt esetben lehet több is, az viszont nincs szabályozva, hogy mennyivel.
Lehetőség mind a két oldalon adott több is.
A végtelenségig nem muszáj várnod, jelezheted, hogy ha x időn belül nem történik meg a kijavítás, akkor úgy tekinted, hogy nem javítható és át akarsz térni a kicserélésre.
A szerviz közli, hogy alkatrészre kell várni, adnak határidőt is, aztán csak megoldják majd. -
kali
legenda
válasz harley #95967 üzenetére
A szerviz nem jogosult sajnos a cserére, készletük sincs hozzá, a csereigazolás alapján csak ott adhatnak újat, amely forgalmazónál vásároltad a készüléket.
Amennyiben nincs készleten azonos típus, úgy felkínálhatnak másmilyet, de te nem vagy köteles elfogadni olyat, amely a tulajdonságai, adottságai tekintetében eltér, márpedig bármilyen más típus ellenében található megfelelő eltérés, ami alapján elutasítható az.
iPhone esetén ezért szokták a gyakorlatban azt javasolni, hogy direktben vihető APR-hez, ott azonos (refurbished) típusra cserélnek. -
kali
legenda
válasz harley #96024 üzenetére
Ez van, az Apple így csinálja, de nem a hazai szerviz újítja fel, hanem kint a gyártó(i) és minden olyat is kicserélnek, ami problémás vagy akár hibalehetőséget jelent, meg biztos jobban ellenőrzik is utána, mint a hazai szerviz, nem hasonlítanám a TMX - vagy bármelyik másik szerződéses szerviz - munkájához, mert nem egy kategória a kettő.
hacki87: Nem, mert már szinte fejből tudom, hogy hol milyet szór a Telekom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen