- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dicker
őstag
válasz lafaty80 #18251 üzenetére
Szia!
Igen arra a napra van ledátumozva általában a papír. (nagyon ritkán előfordul más is. de végső esetben ott lesz az átvételi elismervény, amit a futár ad)
Igen, bármelyik T-pontban, vagy visszaküldheted, de az lassú.
Igen, mert az egy teljesen új készülék. Garancia papírt is cserélik ilyenkor. -
1430
senior tag
válasz lafaty80 #18279 üzenetére
Lejárt a szerkesztési időm (amúgy is szerkesztésben írtam bele a példát), ezért mire eszembe jutott, hogy a szervizzel rendelkező T-Pontokat is beírjam, már késő volt, de gondoltam a példa szempontjából mindegy... De mondom, menj, cseréltesd ki 3 napon belül, aztán küld vissza. De ha nem sikerül, ne gyere ide azzal, hogy a Telekom így meg úgy...
Amúgy tipikus. Ha nem azt a választ kapod, amit szeretnél, akkor neked van igazad... Akkor ne kérdezz!Pug
Épp erre utaltam, hogy a WebShopra már értesüléseim szerint nem is érvényes a "távollevők között kötött szerződésekre" vonatkozó kormányrendelet. Mint utaltam rá, az indokot nem tudom, miért nem vonatkozik rá (talán mert T-Pontban megtekinthető / kipróbálható a termék, de ez csak az én véleményem), de azt is írtam, hogy ettől függetlenül továbbra is visszaveszik 8 munkanapon belül, éppen ezért nem is különösebben izgat az ok. Állításomat alátámasztja, hogy már hónapok óta nem mellékelnek a WS rendelésekhez visszáru nyomtatványt. Ismét csak arra tudok hivatkozni, mikor "számonkértem" a WebShop-on a visszáru nyomtatvány hiányát, akkor azt azzal indokolták, hogy már vissza sem kellene venni, de megteszik.
De ha jobban alszol a tudattól, hogy a jogszabály miatt járnak el így, akkor legyen úgy!
...és élből utasítsd el azt a verziót, hogy valóban ne vonatkozna már a Telekom WebShopra a jogszabály, de azért követik...Még egyszer leszögezném, hogy jogszabály ide vagy oda, továbbra is vissza lehet küldeni a WebShop-on vásásolt termékeket 8 munkanapon belül, akinek ennyi elég, azt remélem sikerült megnyugtatni.
pana0017
Ez azzal magyarázható, hogy (mint a másik 2 szám esetében eddig is volt) ezeket az ingyen beszélgetéseket számlázáskor vonja vissza a rendszer. Oda is írják az aktuális egyenleghez, hogy kedvezmények nélkül.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
werszomjas
őstag
válasz lafaty80 #18282 üzenetére
Ennyire azért ne háborodj fel, ez itt egy fórum, természetesen bárki bármit ír az nem hivatalos, nem biztos (tehát az itt beszéltek után hiába mész a T-mobile-hoz, hogy dehát a prohardver T-mobile topikjában azt írták hogy ez meg ez van) , ha hivatalos/tuti infó kell, vedd fel a kapcsolatot közvetlen a T-mobile-nál, úgy is az van amit ők írnak, ha nem tetszik, akkor fogyasztó védelem
Sztem örüljünk és köszönjük, hogy legalább 1430 nagyjából pontos infókkal tud szolgálni a legtöbb kérdésre, megspórolva ezzel az üzletbe mászkálást, telefonálgatást.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
DS39
nagyúr
válasz lafaty80 #18282 üzenetére
hiába tapogatod a telót az üzletben, az nem az amit meg fogsz kapni, ha a webshop-ból rendelsz
ezt az olyan indokokra mondhatják, mint az előbb írták, hogy azért küldi vissza mert túl nagy, nem pedig azért mert hibás a kijelzője. de még ilyen indokkal is 3 napon belül visszafizetnék szó nélkül ha csak nem tetszik a színe.[ Szerkesztve ]
-
-
1430
senior tag
válasz lafaty80 #18282 üzenetére
Azért azt még szeretném tisztázni - és részemről ennyit erről a témáról -, hogy eredeti kérdésedre a válaszom az volt, hogy a 3 munkanapon belüli cserével a 8 munkanapos visszaküldési lehetőség elvész. Ez nem "értesüléseim szerint" van, hanem ez a folyamatunk. Erre mondtad te, hogy a fogyasztóvédelem szerint a 8 nap is újraindul. Ám legyen, de én tartom magam az én verziómhoz.
Ezek után második kérdésedre is válaszoltam (mikortól indul a 8 munkanap), amibe megint csak belekötni próbáltál (miszerint T-Pontban is leadhatod), miközben a példa nem a leadás helyére hanem időszakára irányult.
Elismerem, az, hogy "értesüléseim szerint" a Telekom WebShop-jára már nem is vonatkozna a távoli szerződők közötti rendelet, csak felesleges olaj volt a tűzre, mert ha még igazak is az értesüléseim, annak sincs jelentősége, hiszen ettől függetlenül továbbra is követi eme jogszabályt a WebShop. Ha igazam van, akkor elég lesz ezen akkor aggódni, ha valaki panaszát azzal utasítják el, hogy az említett jogszabály nem köti a céget. De szerencsére rajtad és Pug-on kívül a többiek ezt nem úgy értékelték, hogy ez a hülye még azt sem tudja, hogy ez a törvény...
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
kali
legenda
válasz lafaty80 #18251 üzenetére
igaz, nem mobiltelefonról van szó, de konkrét példával szolgálhatok, van szerencsém ismerni a vásárlót, aki direktben mondta el a történetet;
webshop útján termék megrendel, futár kiszállítja, termék anyaghibás, vásárló a terméket a forgalmazó egyik üzletében 3 napon belül cserélteti - ő viszi oda, személyesen neki adják át a cserélt terméket, ellenőrzi, minden okés, majd hazaviszi -, de aztán 3 nap elteltével úgy gondolja, hogy mégsem tetszik neki, ezért élni kíván a 8 (munka)napos elállási jogával, ezért hívja az illetékes ügyfélszolgálatot, ahol közlik vele, hogy nem vehetik vissza, mivel a csere alkalmával elvitt újabb termékre már nem vonatkozik a távollevők között kötött szerződési szabályozás, hiszen személyesen vette át az üzletben, és ellenőrizte azt, mielőtt elvitte...stb!
hosszú "pereskedés" lett az ügyből - mivel elég drága termékről volt szó -, és a végén nem a vásárló nyert!
fontos megjegyezni, hogy nem olyan termékről volt szó, amire nem gyakorolható az elállási jog! -
sifarr
senior tag
válasz lafaty80 #18442 üzenetére
Ráadásul úgy tudom mondjuk nem első kézből, de telenorostól, hogy kemély 10misik mentek el pl náluk fejlesztésekre, hogy a kormány valagát kinyalják. Aztán emelték az árakat, és most fel lettek jelentve és kemény misiket fognak még elveszteni.
Hát a Telenor "nyalt is" rendesen. Ők a fő pártszolgáltatók. Fidesz is, mszp is.A hálót pedig fejlesztette a Voda is, meg a Tmob is. Igaz, utóbbi mérsékeltebb ütemben.
A feljelentést, büntetést nem értem. Áremelésért nem lehet büntetni őket. Az állam sem. Nincs rá jogalap. Szabadáras szolgáltatás.Mondjuk nem sajnálom őket, de azért a T sem angyal, szóval tőlük ez inkább kivárásra ment, hogy ki hogy reagál a dolgokra állam/szolgáltatók.
Ha kivárásra ment volna, akkor aug. 1-től megemelhette volna az árait a Tmob. Hiszen a Voda már júl. 1-től emel. A Telenor júl. idusán életbe lépő emelése is 2 hete ismert. Tehát azért kivárni, hogy mit lép a másik 2 szolgáltató mára okafogyottá vált.Tehát a további "kivárásnak" már más oka van. Erről a feltételezésemet leírtam.
-
lafaty80
őstag
válasz lafaty80 #18482 üzenetére
Mondjuk az engem érdekelne, hogy a T saját belső postája mit takar, mert ott tartok lassan, hogy futárral felküldve gyorsabb lett volna.
Elvileg szombat de. fel ment a központba, de még eddig ott sem hallották, hogy én egyáltalán visszaküldtem, nem hogy a teló is náluk lenne...
Valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalat, mármint ilyenkor mennyi idő míg kilövik az előfizumat és rendelhetek újra (elállás miatt)...
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
addikt
válasz lafaty80 #18502 üzenetére
Nekem csak a Postával vannak tapasztalataim. Nekem úgy visszaküldve 10 nap után már újból tudtam rendelni (készülékváltás volt). Addigra az KAP pontjaim is visszakerültek. Csak a pénzre kellett kicsit többet várnom.
Szóval szerintem a türelem az, ami neked segíteni fog.
(#18503) LallerHUN :
Igen, egyértelműen úgy jársz a legjobban!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
1430
senior tag
válasz lafaty80 #30948 üzenetére
Ez azért van, mert mikor a papírok beérkeznek a központi iktatóba, ellenőrzik, megtörtént e a terhelés (ha tranzakció díjas dologról van szó). Ez akár 2-3 hónappal később is megtörténhet (esetedben például 07.30-án), és ez teljesen legális. Ha egy tranzakciódíjas folyamatra díjmentességet ígérnek, azt jelezni kell a CRM rendszerben, mert így az archiváláskor sem fogják beterhelni a díjat. Esetedben ez vélhetőleg elmaradt, ezért terhelték utólag. Reklamáld meg!
balint82
Nekem most is ott a kuponbeváltási lehetőség... Milyen készüléket és milyen konstrukcióban rendelnéd?''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz lafaty80 #30953 üzenetére
Úgy rémlik, egy évre visszamenőleg is ki lehet számlázni "elmaradt" tételeket, de ennyire extrém esettel még nem találkoztam. 2-3 hónapos elmaradásokkal már inkább, főként a tiédhez hasonló ügyekben. Azért van ennyi átfutási ideje, mert az üzletben aláírt papírok digitalizálása ekkora csúszásban van a keletkezésükhöz képest.
Amúgy minek visszamenni az üzletbe? Kolléga telefonon nem rögzítette a reklamációdat?Zsolt_72
Esetedben azért egyértelműbb a helyzet, hiszen folyamat szerint díjmentes volt a csere. Bár lafaty80-nál is annak kellett volna lennie, de valószínűleg az zavart be a képbe, hogy jóval később cseréltette a kártyát, mint ahogy a készüléket vette.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
lafaty80
őstag
válasz lafaty80 #30967 üzenetére
Voltam bent, hát érdekes......
Mivel ugye nem nagy összegről van szó, ezért a hölgyike saját maga indított egy visszafizetési "mizét"....
Annyit mondott csak, hogy hát igen azért dobhatta ki a rendszer, mert 1 éven túl kértem a sim cserét. Itt mély levegőt vettem és elmondtam neki, hogy akkor kukkantson át a másik kollégához mert ő meg nem mondott semmi ilyesmit amikor megcsinálták a cserét. Meg hogy az ő figyelmét is elkerülte amit 1 perce mondtam, hogy június elején voltam sim-et cserélni, csak a számlán szerepel 07.30 (telefont 2012.07.19-én vettem). Vll vonogatás majd gyors billentyűzet csattogás és elindítva a kérelem saját hatáskörből?!? Ezek után már csak annyit kérdeztem, hogy kapok erről valami infót, mármint a kárelem elfogadásáról? "Persze, a következő számlán..." Itt tartunk 2013-ban????Aztán este felhívott a T-től egy hölgyike, hogy az egyik társkártyámon lejárt a hűség akarok-e valamit venni... annyit mondtam csak, hogy míg ez a dolog le nem zajlik, semmit. Erre kaptam egy sms-t a nevével és számával, hogy nyugodtan kereshetem őt, segít amiben tud.
Szóval ez meglepett, ilyen van aranykártyásként? Mármint Személyi ügyfeles?Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Sordoran
addikt
válasz lafaty80 #31038 üzenetére
Ha valamit venni akarsz, vagy rá akarnak venni, hogy vegyél nagyon oda adóak szoktak lenni
Mikor csak érdeklődtem, van-e raktáron adott készülék egy boltban mondta rendeljem meg telefonon, fehér van, mondom nekem fekete kell, inkább bemegyek T-Pont-ba hátha lesz. Oké, akkor másnap visszahív, hogy ha nem járok sikerrel, rendeljek ott fehéret. És bár sikerült vennem feketében, másnap hívott, találtam-e feketét (még ezt is leírta ), szóval tök rendesek ilyenkor.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Drágább lett a Pixel 8a
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- E-roller topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- nVidia RTX 3080 Ti 12GB Founders Edition + GARANCIA
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen