- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz #48525824 #26262 üzenetére
szia,
szerintem élj inkább a 8 munkanapos elállási joggal, visszaküldöd vagy leadod megfelelő (szervizes) t-pont kirendeltségen, vissza minden a vásárlás előtti állapotra - amennyire a tényezők függvényében lehetséges -, és utána megrendeled ismét.
azért javaslom ezt a verziót, mert amennyiben a 3 munkanapos csereigénnyel élsz, úgy bukó lehet a nagyobb időintervallumú 8 munkanapos elállási jog!
példa a számításra; link
átvetted 13-án, 14, 15, 16, 17, 18, 19[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #48525824 #26264 üzenetére
nem köthetnek bele, indoklás sem szükséges, annyi a lényeg, hogy olyan hibája/sérülése ne legyen készüléknek, amit te okoztál!
azonos terméket is rendelhetsz újat elálláskor is, csak úgy megmarad a 8 munkanapos lehetőség is, ezért jobb - bár hátránya is lehet, például az, hogy 30 napon belül kapod vissza a pénzt.
amennyiben nem fontos számodra a 8 munkanapos elállás, mert tényleg csak a hibája zavar a készüléknek, más nem - biztos, hogy nem szeretnél más típust...stb -, úgy cseréljék 3 munkanapon belül.[ Szerkesztve ]
-
1430
senior tag
válasz #48525824 #26266 üzenetére
Mivel az iPhone-okat sem cserélik helyszínen (legfeljebb refurbished készülékre), szerintem az iPad-eknél sincs ez másként (tehát 15 napon belül kapsz másikat). Minden esetre ha be is mész partnerhez, vedd figyelembe, hogy nem minden üzletben kapható iPad. Soulfly842 talán többet tud mondani, de én iPad forgalmazó T-Pontba vinném, még ha a szerviz nyitvatartási idején túl is érnék oda.
Gery1987
MIX-ed van ugye? Mert díjcsomagot bármikor válthatsz, de csak üzletben (mert SIM cserével jár). Viszont ha WS-ról rendelnél és MIX-ből nem MIX típusú díjcsomagra váltasz, akkor - technikai okokból - a hűség lejárta után tudsz rendelni.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
club1
veterán
válasz #48525824 #26452 üzenetére
Vásárlásaink során sajnos előfordul, hogy a választott termékünk szinte azonnal meghibásodik. Amennyiben olyan termékről van szó, amely a az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében szerepel, és az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni.
A Legfelsőbb Bíróság álláspontja is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni (EBH2007.1744)
Az igényérvényesítéshez mindenképp szükséges a jótállási jegy, számla vagy a nyugta, amelyet a vásárláskor a termék mellé kapunk. Az említett Korm. rendelet 7. §-a rögzíti, hogy ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt a forgalmazó nem hivatkozhat arra, hogy a csere aránytalan többletköltséget eredményez számára. Csupán egy feltételt ír elő az érintett termék cseréjéhez a Korm. rendelet, ez pedig nem más, mint hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Azaz például egy mosogatógéppel nem lehet mosogatni.
Ilyen esetekben a forgalmazónak tehát nincs választási lehetősége, mindenképp cserélni kell, ettől eltérni nem lehet.
Fontos tudni, hogy a cserének mindig ugyanolyan típusú termékre kell történnie. Amennyiben ez nem oldható meg, például az a típus már elfogyott és nem is lesz készleten, úgy a vételár visszafizetését lehet kérni, azaz fogyasztó elállhat a szerződéstől (természetesen azzal a megkötéssel, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).
-
kali
legenda
-
Varszegig
veterán
válasz #48525824 #26449 üzenetére
Jog szerint, a 3 napos cseregarancia esetén ha a használhatóságot korlátozza, akkor nem küldhetik el bevizsgálásra, hanem cserélni kell. Ezt persze a boltok többsége nagy ívben ....
Otisz: Ilyen esetben a fogyasztóvédelem is elmehet a ... Adja írásba, és menni vele bíróságra
kali: Olyan nincs, hogy nem vonatkoznak rájuk a magyar jogszabályok. Kutyát nem érdekli, hogy van-e itt képviselete, a céggel amelyik eladja a termékét köt fogyasztói szerződést a vásárló, azaz a jog őrá vonatkozik. Hogy aztán ő azt az almával hogy rendezi, az az ő problémája, ha nem tudja megoldani, áruljon Samsungot
[ Szerkesztve ]
-
-
1430
senior tag
válasz #48525824 #26460 üzenetére
Szerintem mikor visszamész az új készülékért, akkor vetesd fel a jóváírási igényt.
Bár jó eséllyel a 1430-at fogják javasolni, pedig ott is fel tudnák venni (a nem szervizes ügyintézők)...
Szóval ráérsz utólag is intézni, mert akkor már legalább tudni lehet, hány napig nem tudtad használni a netet, illetve ha most jelzed is, az már nagy valószínűséggel nem fogják feldolgozni jövő hét péntekig, és ezért úgyis csúszni fog a jóváírás.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
club1
veterán
válasz #48525824 #26979 üzenetére
Telefonálj oda és megmondják. A 80-as (zöld) számot itt találod hozzájuk.
-
1430
senior tag
válasz #48525824 #26963 üzenetére
Ha T-Pont szervizbe vitted, akkor csak a szerviz nyitvatartási idejében veheted át. A partnereknél rendszerint egyezik a szerviz nyitvatartás az üzlet nyitvatartásával.
club1
A 80-as számon nem lehet elérni az üzleteket, az akciók menüpontot választva a 1430 / akciók menüpont jelentkezik, és onnan ügyintézőt kérve csak a telefonos ügyfélszolgálat érhető el.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
club1
veterán
válasz #48525824 #46144 üzenetére
Arra ügyelj, hogy ha mindig késel, az ok a szerződés rendkívüli felmondására. Ilyenkor pedig minden kedvezményt és kötbért egyszerre be kell fizetned. Mindig kell annyi pénznek lenni a számládon, amiből ki tudod fizetni a várható kiadásaidat, mert senkit nem érdekel, hogy a hónap adott részében éppen miért nem tudsz fizetni egy korábban és tartósan igénybe vett szolgáltatásért.
-
Mercutio_
félisten
-
Beca1990
senior tag
válasz #48525824 #46139 üzenetére
mostanában csinálják ezt... én is eddig úgy fizettem hogy a havi részletet amit 30-31-ig kell fizetni 7-8 körül fizettem, eddig nem volt gond.
Már vagy 3 hónapja már 2.-án zaklatnak telefonon és SMS-ben, a + 750Ft-ról nem is beszélek amit ezért számolnak fel...
idióták.....GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
Mercutio_
félisten
válasz #48525824 #46158 üzenetére
Benne van az ASZF-ben, hogy kesedelmes fizetés esetén "keresni" fognak, innentől nem zaklatás, hanem a normál ugymenet része
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz #48525824 #46168 üzenetére
Nem tudom mit kell ezen durrogni, valakinek természetes, hogy ha anyagi gondja van a telószámlát hátrébb sorolja, a Telekomnak meg az a természetes, hogy emiatt automata hívja az ilyen ügyfeleket.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kupon kunyeráló
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Milyen program, ami...?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen