- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Varszegig #50585 üzenetére
Az ingyenest használom céges dolgokra 8 éve és hibátlan.
Djculture: én teljesen egyetértek a nyílt levelükben foglaltakkal.
Vangelis: nem feltétlen "gáz". Nem vagyok benne biztos, hogy van olyan magyar vállalatvezető, aki teljesen alkalmas lenne egy multinacionális nagyvállalat hazai cégének megfelelő szintű vezetésére.
[ Szerkesztve ]
-
KZP
őstag
válasz Varszegig #51210 üzenetére
Hát, most visszamondtam telefonon, így remélem, hogy nem kap jutalékot, legfeljebb csak lebaxást. Azért ez milyen már, hogy így az ember szemébe hazudnak? Akivel most telefonon beszéltem, elnézést kért.
A hazudós ügyintéző srác előtte a vodánál dolgozhatott, mert csodálkozott, hogy a sorszámhívón amint megnyomtam az Online vásárlás gombot, máris én kerültem sorra, ez neki újdonság volt, meg mondta, hogy ez milyen igazságtalan a többi várakozóval szemben. Én kérek elnézést! És ekkor beszélt valamit, hogy a vodánál hogy működik ez a sorszámhívós dolog... Ez az egész eset az Europarkban történt.
[ Szerkesztve ]
-
[P]laci
senior tag
válasz Varszegig #51230 üzenetére
kövezzetek meg, vagy avassatok már be, hogy ez miért is olyan jó dolog? csak mert én nem értem...
bejönnek ezzel a WiFi-free dologgal, amiért kicserélték/kicserélik minden előfizetőjük modemjét egy wifis modemre, hogy aztán minden más UPC-s embernek ingyen adjon a UPC-s UPC-s netet. Na ez frankó is lehet, kivéve ha mégsem lesz az.
ezután ráadásul be is lépnek a virtuális mobilszolgáltatók piacára... eközben egyik szolgáltatásuk sem bestbuy (mondjuk felénk tökéletesen működik a upc net és a tévészolgáltatásuknak is előfizetője vagyunk), de közben terjeszkednek is... biztos okos lépés ez?[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Varszegig #52796 üzenetére
A cél az, hogy az ügyfelek ne üljenek le, mert ők ha kényelemben vannak, jobban húzzák az ügyintézést, több mindent kérdeznek/kérnek, így az ügyintéző kevesebb ügyfelet tud egy műszakban kiszolgálni. De mivel az ügyintézőnek szemmagasságban kell kiszolgálnia, vagy ő is áll, vagy bárszéken kell ücsörögnie (mindkettőre van példa).
-
club1
veterán
válasz Varszegig #52806 üzenetére
A várakozásra szánt terület csökkentése és ott az ülőfelületek megszüntetése pedig a személyes ügyfélszolgálatok terheléselosztásával függ össze. Logikusan ha le lehet ülni a sorunkat kivárni, akkor is be fogunk ülni, ha sokan vannak előttünk. A sorok ráadásul sorokat generálnak. (Egyetemistaként a Váci utcában voltam anno jó pénzért sorban álló statiszta egy farmerbolt akciójánál, itt viszont pont fordított a cél.) A cél tehát az, hogy kevésbé terhelt időszakban újra próbálkozzunk, vagy - ha ez megoldható - használjuk a telefonos/online ügyfélszolgálatot.
A múlt héten intéztem a flottánkban néhány kártyacserét egy kis üzlethelyiséggel rendelkező partnernél. Az előttem lévő 3 ember közül kettő olyan üggyel jött be (bankkártyával történő számlabefizetés, új prepaid készülék kínálat megtekintése), amit simán online is el tudott volna intézni. -
-
-
Zeki
nagyúr
válasz Varszegig #60378 üzenetére
Két éve a telekom le sem szarta hogy nem kellett az előfizetésük többé.
Azóta néha töltünk a dominóra, és VOIP telefonálunk.
A mai fiatalság meg nyomja a különböző messengereket.
A gyerekem is otthon skype-ol a többiekkel. Van hogy a teleofnja nem is elég, a tablet is kell mellé. Még jó hogy a wifis net simán bírja.Szóval én kívánok még sok-sok emelést a telekomnak, meg a többi mobilszolgáltatónak! A fiatalokat szépen leszoktatják magukról!
-
kali
legenda
válasz Varszegig #61245 üzenetére
hivatalosan nem létezik/létezhet ilyen, de ha egyik sem enged jelentősen, akkor a másik kettő sem fogja meglépni, hiszen nincs rá oka, magának meg nem az ellensége.
CineDOG1; mindenkinek a saját döntése minden, nekem ha valami nem kell drágán és nem elengedhetetlen a szolgáltatás, akkor nem fizetek érte, mert nem veszem igénybe.
más kérdés, hogy az ilyen szolgáltatások árának a csökkentése ellen direktben nem is nagyon tudnak lépni az előfizetők.Sayuar; azért megnézném például a román hozzáállást és a későbbi árazásukat, ha most azt mondanák nekik, hogy na akkor x időponttól +17% speciális adó is terheli őket.
[ Szerkesztve ]
-
prozodus
őstag
válasz Varszegig #62855 üzenetére
Juhhhúúúú, de ha jól értem, akkor a feltöltés új szerződésnek minősül, és így csak a máj1 előtti utolsó feltöltésekre vonatkozik?
De akkor is nyerek fél évet. Bár az egész nem jó smire, de akkor is[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
djculture
félisten
válasz Varszegig #63592 üzenetére
Akkor most csak azon gondolkozz el mennyi ember van hitelcsapdában, ami a számláján megjelenik volt nincs.. Innentöl nemfogsz csodálkozni.
jakos73: Szerintem még nem késhetted le elseje után küldték kifele mindenkinek, nézd meg a dátumot. Online is lehet nyilatkozni amugy, majd valaki belinkeli mert nekem nincs elmentve a telekom adott oldala.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz Varszegig #63592 üzenetére
Ettől függetlenül még előfordulhat, hogy a sors így hozza. Utolsó nap jut eszedbe munkába menet, stb... Ennek a célja nagyon egyszerű. Leszoktatni a nagyon ráérő embereket arról, hogy ilyen piszlicsáré dolgokkal felkeressék az ügyfélszolgálatot, elvéve az "erőforrást" azok elől, akik komolyabb dolgokkal keresik fel az ügyfélszolgálatot. Hirtelen legalább 5-6 db egyéb fizetési módot tudok, nem csoda, hogy ezzel nem kíván az ügyfélszolgálat foglalkozni.
-
Ákinard
aktív tag
válasz Varszegig #63597 üzenetére
mert nem fogok azzal az egy csekkel sorban állni 1 órát a postán, az utalás meg ingyen van.
Ez vagy Te.
Én meg 5 perc alatt elintézem a munkahelyem mellett lévő postán a csekkfeladást, ahová úgyis mennem kell, vagy levelet feladni (még létezik ilyen is!), vagy a cégnek intézni valamit.
Az utalás meg pénzbe kerül, ahogy a csoportos beszedés is, a csekk meg nem.A T-t konkrétan neten fizetem, de a többit nem. A T-nél és az OTP-nél is azóta nem kérek papíralapú számlát amióta kedvezményt kapok érte. Ha nem kapok, saját káromra nem fogok spórolgatni a szolgáltatónak...
pietrasko
A te problémád se T-pontba való... 1430on egyszerűbb bejelenteni s a hozzáértők 72 órán belül kivizsgálják s javítják...
Jah, úgy ahogy a hozzáértő számlázási csoport 3 hónap alatt 4 telefonhívás után nagy nehezen jóváírta a pluszban befizetett 3030Ft-omat amit a szar weboldaluk hibája miatt 2x vontak le?
jakos73
Bocs, de mi az hogy "Számlafizető/Domino felhasználó neve*"?
Az előfizető és a számlafizető neve nem feltétlenül ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Varszegig #64516 üzenetére
jóváírással kapod az eredeti szerződés szerinti árakat, nem hiszem, hogy jogilag ezzel bármilyen gond lenne.
dome29; szia,
- letiltották a telefont
- szoftveres vagy hardveres hibája van a telefonnak
- meghibásodott a sim kártya
- nincs szolgáltatás adott cellában/területenegyszerűen szűkítheted a hibalehetőségeket, a telefont kipróbálod másik sim kártyával, illetve a sim kártyát másik telefonban.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Varszegig #64526 üzenetére
én csak a saját szerződésemet látom, abban pedig semmi olyasmit, ami ellehetetlenítené, hogy akár jóváírással kapjam az eredeti szerződés szerinti árat, így amíg a végösszeg stimmel, addig nem problémázok a dolgon.
repvez; az lte fejlesztések óta/miatt vannak (még) néhol problémák, az év végéig, illetve a jövő év végéig elvileg befejeződnek a munkálatok, aztán hátha megoldódnak a dolgok.
ahogy írod is, más szolgáltatóknál is ez a helyzet, legfeljebb a problémás helyszínek változnak, illetve a vodánál várhatóan tovább húzódnak a fejlesztések, hiszen később kezdték és alacsonyabb szintről.[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Varszegig #64655 üzenetére
Telekom adók + 4G freki koncessziós díjak + a német tulaj osztalékként nem fog kevesebbet kivenni mint amit betervezett, így aztán a fejlesztési és üzemeltetési költségeken kell faragni
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz Varszegig #64667 üzenetére
Én is, elég jó rálátással a kiadási oldalra Se a németet, se a helyi topmanagert nem kell sajnálni, de az alsóbb szintek miattuk szívnak.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Zeki
nagyúr
válasz Varszegig #64860 üzenetére
A viszonteladós boltban itt sem tudta a csaj hogy mit csináljon azzal a csomaggal, amit oda rendeltem átvételre. És előző nap meg is kapták. Szerencsére a srác értette a dolgát, így bevételezték, aztán kiadták.
De még megkérdezte a csaj, hogy ezt már kifizettem? Mondom ki. Amúgy rajta volt a csomagon, hogy Utánvét összege 0Ft. -
madrac
őstag
válasz Varszegig #65069 üzenetére
A telekom-nál is csak papíron volt tiltva. Egyelőre vegyes tapasztalatokat lehet olvasni hogy megy-e blue-n a voip, mert valaki szerint igen, valaki szerint viszont a skype pl nem megy..
Azért durván a telekom árai alá mentek ezzel 50%-al! És manapság a bármely irányba 33 Ft-os percdíj is sokkal jobb a telekom feltöltős árainál. Azért érdekelne hogy hogyan lehetséges ennyire alámenni árban, mert úgy gondolom a telekom se hülye, és jó magas árakat szabott a blue-nak amennyiért biztosítja neki a hálózatát.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Fotók, videók mobillal
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest