- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greybeard
tag
válasz Greybeard #118848 üzenetére
Fény jelent meg az alagút végén: "Köszönjük az adatokat és a türelmed! Megtaláltuk a hibajegyet, ami jelenleg is szakértőknél van kivizsgáláson. Megsürgettük a folyamatot. 100%-os ígéretet nem kaptunk, de van rá esély, hogy már ma megoldódik és aktív lesz a SIM."
Halleluja!s.k.
-
Greybeard
tag
válasz Greybeard #118849 üzenetére
Szerintetek mennyire normális az, hogy egy hálózaton belüli díjcsomagváltást (Bluemobile -> Domino) követő SIM aktiválás immár nyolcadik napja húzódik úgy, hogy 2 naponta sürgetem a Telekomot messengeren? Mindig leírják udvariasan, hogy dolgoznak rajta, várjak türelemmel, de 8 nap után már elfogyott a türelmem. Érdemes az NMHH-hoz fordulnom, vagy semmi értelme nem lenne?
s.k.
-
bksgbr
tag
válasz Greybeard #119042 üzenetére
Hát vannak érdekes dolgok Telekoméknál. Apunak meg pont fordítva volt 3 éve, Telekomról váltott Bluemobilra, de 3 napig nem sikerült ott sem a váltás. A megadott számhordozási időablakban szépen lekapcsolták a Telekom SIM kártyáját, csak éppen elfelejtették a Bluemobil SIM-et bekapcsolni, így 3 napig nem volt elérhető a telefonszámán. Csak a sokadik telefonálás után oldódott meg a probléma. Valami elakadhatott a rendszerben.
-
4Grider
nagyúr
válasz Greybeard #119042 üzenetére
Akkor fordulhatsz az NMHH-hoz, ha - miután kijavították a problémát - a kérésedre nem fizetnek kártérítést/kötbért. A bejelentést követő 72 óra után ez jár.
Az NMHH a szolgáltatók törvényi feltételeknek és legfőképpen saját ÁSZF-jüknek megfelelő működését ellenőrzi, a vizsgálat nem alapulhat egy javítás alatt lévő technikai hibára.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest