- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Nordik #40672 üzenetére
egyelőre nem működik, és innen már csak idő, munka, technika...stb kérdése, hogy megoldják a hibát, vagy módosítják a leírást.
jobb esetben, hamar áthidalják a technikai akadályt...
az a szerencse, hogy adott a netplusz l, ami szintén 1 gigabyte, és bár 1290 ft - a net&roll 1gb lte 1000 ft ellenében -, de cserébe legalább gyorsabb is, adja a maximum lte sebességet, és csak ezért nem fájt nekem sem a probléma. -
kali
legenda
-
-
MODERÁTOR
válasz Nordik #41658 üzenetére
Egész pontosan:
"Amennyiben egy adott hónapban valamely feltétel nem teljesül, Előfizetőnek adott hónapra vonatkozóan nem jár az e-Pack kedvezmény (...) Amennyiben Előfizető a rákövetkező hónapban teljesít minden feltételt, úgy adott hónapra vonatkozóan ismét jár számára a kedvezmény, ehhez Előfizetőnek nem szükséges újra regisztrálni az e-Pack kedvezményre."
(díjszabás 3.1.) -
1430
senior tag
válasz Nordik #41952 üzenetére
Net&Roll 1GB LTE opcióval 290 Ft-ot spórolhattál volna, de ha fontosabb a sebesség, akkor így is jó kombináció, ha nem beszélsz sokat.
prannk
Tuti részarányosan számlázódott, valamit elnéztél a számlán.SLYM
Ha már a szöveget mondja, akkor fizetős. Rendszerint van egy hangjelzés a Hangposták bejelentkezése előtt, addig díjmentesen megszakítható a hívás, legalábbis a Telekomnál így van.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
tomy86
addikt
válasz Nordik #42785 üzenetére
Korábbi kérdés: "ha váltaném Mozaik S-ről Move S-re, akkor 2 év hűséget kéne aláírni? (Most nincs hűségem.) Mert a honlap alapján igen."
1430 válasza: "Nincs ilyen, egyedül a Next-ek olyanok, amire kötelező a tarifahűség."Az eddigi tapasztalatok alapján a honlapon szereplő infók még iránymutatásnak sem jók. Szerintem csak a konkurencia összezavarására van.
[ Szerkesztve ]
-
ggyula
tag
válasz Nordik #46908 üzenetére
Nekem hónapok óta voltak ilyen gondjaim... sajnos telefont is cseréltem miatta(, de az is ugyanugy szakadt... most, hogy csak 2G van engedélyezve, semmi probléma! de akkor minek van olyan h 4G???
Tehetek valamit, ha emiatt cseréltem telefont? de ha ezt közlik a szervizesek, akkor eszemben sem lett volna... -
A@ron
tag
válasz Nordik #46991 üzenetére
Ha drágább havidíjú a díjcsomag, akkor semmi, csak azt is le kell kötnöd újabb két évre.
Ha olcsóbb, akkor elég nagy bukó, mert a kötbér a csomagban töltött hónapok száma x 3000 Ft.
Plusz ha készüléket is veszel, akkor erre még rájön a készülék listaára és a kedvezményes ár közötti különbség (ez akár százezres tétel is lehet).Érdemes jól átgondolni, de hűség nélküli Nextet meg azért nem érdemes kötni, mert az pont ennyivel drágább.
#46995 tylerdd: Személyesen kell, mert papírt kell aláírni. Szerintem annyival nem tudod drágábban/könnyebben eladni, ha független, mint amennyibe kerül, de te tudod.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nordik #47863 üzenetére
titkos szám, és különböző telefonkönyvekből a telefonszám törlése - a kettő együtt jó/kell -, de ha már bekerült bizonyos cégek nyilvántartásába a telefonszámod, akkor arra ez nem megoldás utólagosan, arra csak azt lépheted, hogy ha felhívnak és tudsz beszélni az illetékessel, akkor kéred a telefonszámod törlését a nyilvántartásukból, mivel nem kérsz több ilyen megkeresést, illetve ha több cégtől is hívogatnak, akkor mindegyikkel külön végig kell játszani a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nordik #47867 üzenetére
nekem a vezetékes számom adta ki anno a telekom a megkérdezésem és a hozzájárulásom nélkül; nem nyilatkoztam az általuk kiküldött nyomtatványon, nem küldtem vissza azt, így a legszigorúbban kellett volna kezelni a kapcsolódó adatokat - ez így szerepel leírva az említett nyomtatványon is -, ennek ellenére megjelent a(z online) telefonkönyvben, így gyorsan hívogatni kezdtek különböző telefonos értékesítési ügynökök...stb, akikkel szépen sorban töröltettem a telefonszámomat a nyilvántartásukból, illetve megpanaszoltam a t-nél a dolgot, és kérésemre törölték is az adataimat az online telefonkönyvből.
amennyiben sok cég megszerzi időközben a telefonszámot, úgy elég sokáig tart, mire mindenhonnan törölteti az ember, de nálam okafogyott is lett a dolog, mert időközben átmentem másik szolgáltatóhoz - főként a t-s ügyintézési hozzáállások miatt.
mobilos fronton nem találkoztam még ilyen problémával, pedig bő 17 éve azonos a t-s telefonszámom.
call center esetén, sokszor alapban nem ír ki telefonszámot a rendszer, így nem egyszerű kideríteni, és még ha tudja is az ember, akkor sem mindig lehet sokra menni azzal, olyan is van, hogy csak kimenő számokat dob a rendszer, és vissza nem is lehet hívni azokat.[ Szerkesztve ]
-
Samus
addikt
válasz Nordik #55590 üzenetére
Az azonosításhoz annyit, hogy nem árt tudnod az előfizető(k) nevét és címét, mert nagy valószínűséggel minden számnál rákérdeznek. Én intéztem már telefonon és személyesen is ilyet (online sajnos tényleg nem lehet), mindig kérdeztek valamit.
Más: ha online olyan készüléket vásárolok részletfizetésre, aminek nincs kezdőrészlete (a teljes ár 48k), tudok valamit kezdeni a kapcsolat pontjaimmal? Mikor két éve vettem ugyanígy, akkor a kezdőrészletből lejött a pontok mennyisége, annyival kevesebbet fizettem, viszont 10k felett volt így is (online, kártyával). Illetve a szállítás így is ingyenes?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Soulfly842
addikt
válasz Nordik #55595 üzenetére
Alapesetben nincs egy dominóra sem jelszó beállítva.
Ezt személyes/telefonos ügyfélszolgálaton beállítani nem lehet, csak a meglévőt - a megfelelő jogosultság ellenőrzését követően - törölni a már meglévőt.
Beállítani jelszót hozzá a 1777-es önkiszolgáló telefonszámon tudsz.
-
Soulfly842
addikt
válasz Nordik #55599 üzenetére
Az már inkább méltányosság alapú megoldás, mivel általában az emberek nem jutnak el a dominó jelszó beállításáig.
Azért is kezelik lazábban azt a részét, mivel a családbarát opció dominó elemének a költség viselője úgyis a havidíjas előfizetés lesz, s ezzel lényegi kár, díjtétel nem okozható a dominó elem tulajdonosának.
A dominó önnön maga után meg ugyebár úgysem tudja viselni a 1066 Ft-os költséget
Viszont hivatalosan a dominó elem 'gazdájának' is igazolnia kellene magát.
Ha dolgoznék éppen, akkor tudnék segíteni menüpontokkal, hogy pontosan hol is található a dominó jelszó beállítása, de most éppen nem dolgozok Neten meg már csak egy régi 1777-es menütérkép található meg.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nordik #68542 üzenetére
milyen módon lett kikapcsol(tat)va?
amennyiben más adatdíjcsomag kerül aktiválásra, úgy arra vált át a rendszer, úgy meg már nincs jelentősége a napinet opciónak, kivéve persze, ha a 30 nap lejártával az adatcsomagot nem tudja ismét akitválni (levonni, mert nincs rá keret), a napinet meg még belefér - utóbbit is csak egyszer indíthatja el automatikusan egy nap, ha forgalmazásra kerül sor, utána már csak előfizetői sms jóváhagyással.anonymus89; szia, nekem szeptember végén küldték ki, illetve itt sokan mások is szeptemberben vagy októberben megkapták.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nordik #68548 üzenetére
30 napos időszak adott, annak leteltével automatikusan megújul az adatcsomag - ha közben nem kerül lemondásra -, levonja a pénzt és ketyeg tovább, de ha nincs rá keret, akkor addig nincs net, amíg nem lesz újra feltöltve a minimum szükséges összeggel, ami az újbóli aktiváláshoz szükséges.
-
kali
legenda
válasz Nordik #68576 üzenetére
rákérdeztem inkább illetékesnél, mert mostanság volt ilyen irányú változtatás a rendszerben, hogy nem kikapcsolja a bővítőt, hanem csak felfüggeszti, így elvileg nem aktiválódik (vissza) automatikusan a napinet.
tothferenc; szia, a szolgáltató a gyártói jótállást adja tovább, az apple egy évet ad, tehát egy év van rá összesen, ami már leárt.
a szavatosság 2 év, azzal bepróbálkozhatsz, de ott rajtad a bizonyítási teher.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Robogó, kismotor
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Robotporszívók
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen