- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Eszem ágában sem jutna olyan szolgáltatást használni, amiről nem tudok mindent.
Véleményem szerint ebben a mondatban van a lényeg! Szerintem rengeteg ember, aki mai szemmel (mondjuk így) semmit nem tudó régi telefonról vált egy újra nem is tudja mi az, amiért fizetni kell, és mi az, amiért nem. Így aztán használja, hiszen fogalma sincs(honnan is lehetne) arról, hogy az a wap/net (vagy bármi más, pl. videotelefon) igenis fizetős, és bizonyos helyzetekben vastagon fizetős szolgáltatás. Nincs róla fogalma, mert
1.) sosem használta,
2.) ingyen kap(ott) ennyi vagy annyi adatforgalmat (és úgy gondolja, ha a mai világban adnak valamit ingyen, az amúgy sem lehet drága),
3.) bízik a szolgáltatójában, és abban, hogy erre neki felhívnák a figyelmét akkor, amikor a készüléket vásárolja.Szóval véleményem szerint ezekre a dolgokra is fel kellene hívniuk a szolgáltatóknak a figyelmet, akár egy a vásárláskor adott olvasmányos, érdekes füzet formájában (és onnantól kezdve már tényleg hülye aki azt nem olvassa el, s tényleg nem reklamálhatna az akár sok ezres számla miatt). [Tudom, ez nekik sem érdekük, bár véleményem szerint hosszabb távon megtérülne a tudatos, információkkal jól ellátott, az új után fogékonyabb vásárlói réteg kialakításával/kialakulásával]
Jó szerencsét!
-
addikt
Azt azonban Te is tudod, hogy az olvasás meg az értő olvasás nem egy fán termő témakörök. (Meg akkor mi lenne az ügyfélszolgálatosokkal? ) Nem is beszélve egy "Általános Üzletszabályzatról", amit jogászok írtak jogászoknak, és az, hogy esetleg más is olvassa és szeretné megérteni, már nem igazán érdekelte őket..( hozzáértve természetesen, hogy az ilyen szabályzatokat jogi nyelven kell írni és megfogalmazni), Ezért is írtam, hogy nem biztos, hogy hátrányára válna a szolgáltatóknak, ha egy pár oldalon, érthetően, "lényegretörően" ismertetnék egy adott "téma" részleteit, árakkal, feltételekkel, esetleg javaslatokkal.
Igen, valószínűleg az is szerepel az ájfónos díjcsomagokban, hogy direkt egy, erre a készülékre optimalizált díjcsomaggal adják el, biztosítva valamilyen szinten az ügyfelet, hogy igen, ennél valószínűleg nem fogsz többet fizetni, valamint saját magukat, hogy nem hiába adtuk "olcsón" az iPhone-t, meglesz így is az elvárt haszon... (Különben nem tartom hülyeségnek ezt a megoldást sem, de nekik is bejöhetett, hiszen vannak már a médiamánia csomagok is, ami nagyjából lefedi az ikon csomagokat!)
Jó szerencsét!
-
addikt
Itt most - mint eddig sem - nem rólad van szó! Hanem egy teljesen átlagos emberről, akiből pontosan 12 egy tucat! (Szereti a telefonját, vezetékese már nincs is, minek? Most jött az üzletből, ahol megemlítették neki, hogy ezen már meg tudja nézni ez email üzeneteit. Emberünk piszkos módon megörül, ki is próbálja, tetszik neki, használja. Véletlenül félrenyom, és bejön neki a mobilarena.hu kezdőoldala. Elkezd nézelődni, olvasgatni, ...eltelik egy hónap és jön a számla... emberünk ekkor világosodik meg, és jön rá arra, hogy ez az email meg kis olvasgatás sokban van.)
Ugye itt három eset lehetséges. Vagy megutálja és soha többet nem használja, vagy nekiáll hőzöngeni, milyen drága a mobilnet, vagy előfizet egy adatcsomagra, és ésszel használja. Ugye az, hogy 100 emberből mennyi tartozik egy-egy kategóriába nem tudni. De hogy az első kettő életében nem fog hasznot hozni szolgáltatójának, az biztos! Holott ez elkerülhető lenne egy kis odafigyeléssel, "felvilágosítással"!
Természetesen mindez az én személyes véleményem, de figyelembe véve a sok panaszt, meg reklamációt, van benne azért némi igazság, ha úgy tetszik, ötlet!
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Teszla_ #4307 üzenetére
a számlázási rendszerük úgysem fogja feltüntetni a két db százast, a hölgy meg biztos még új volt [vagy nem a (mobilos)tudásáért alkalmazzák...bocs]
MarKoo:
Lehetséges, hogy egy-egy készülék esetén, vagy tényleg a "reklám ár" kategória végeztével feljebb viszik, de általánosságban nem mondható el, hogy az árcsökkentést emelés követi. Mire gondolsz, mi nem lesz sokáig? Az adott telefon?
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
Felülvizsgáltam magam, illetve amit írtam és bocsánatot kérek a hölgytől. A linkelt díjszabásban tényleg ingyenesnek szerepel a hívószámkijelzés díjszabás, 4. oldal 2.1.7.pont, viszont a T honlapján mix díjcsomag nem szerepel a felsorolásban.
Tudom, hogy a díjszabás az irányadó, meg ezt a hölgynek is tudnia kellene, de el is téveszthette...
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Padisah #4351 üzenetére
A szolgáltatótól vásárolt laptop nem lesz "független"...bár azt nem tudom egy ilyen eszköznél ezt hogyan éri el a szolgáltató!
gamer0101:
Tökéletesen cselekedtél! Nem szabad senkinek megadni, ha megadtad véletlenül, azonnali csere, valamint a saját előfizetésed (és pénzed) biztonsága érdekében ajánlott időnként a biztonsági kód cseréje!
Biztonsági okokból jobbnak tartom a Vodafone rendszerét, amely belépéskor smsben jelszót küld, s csak azzal lehet ténylegesen belépni... (Bár ez a T-nél izgalmas lenne, mivel a tegnapi 17.20-as belépésemről pont kettő perce kaptam az értesítést smsben...)
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Klemens #4357 üzenetére
Találtam valamit neked!
4.2.7. A Szolgáltató az Előfizetői Szerződés megkötése előtt és annak hatálya alatt bármikor jogosult
az Előfizető hitelképességét akár harmadik személyek igénybevétele útján vizsgálni és az Előfizetőtől
ehhez szükséges információkat illetőleg ezt igazoló okmányokat kérni. A vizsgálat eredményének
függvényében a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás igénybevételét vagyoni biztosíték, óvadék vagy
egyéb más biztosíték (pl: bankgarancia, kezesség, előleg stb.) adásához kötni. Kivételt képez ez alól,
amikor az Előfizető saját elhatározásából a Szolgáltatás igénybevétele előtt a Szolgáltató által
meghatározott összeget előlegként a Szolgáltatónál befizeti. Ebben az esetben az Előfizető a
Szolgáltatást az előleg mértékéig veheti igénybe. Az előleg teljes felhasználását követően az Előfizető
újabb előleget fizethet be, ellenkező esetben a 4.2.6. pont szabályai érvényesülnek.Jó szerencsét!
-
addikt
válasz capafog23 #4384 üzenetére
Akkor március elején jár le a két éved..
(Szóval már most is megveheted...)De!
Akkor ne a "Webshop előfizetéses akciót", hanem a "készülékváltási" árakat nézd!
(Csak most, csak neked! A Webshop előfizus akciónál kerek négyezerrel drágább készülékváltás, viszont a váltás esetén van részletfizetési lehetőség, a másiknál nincs!Milyen telefont néztél ki magadnak?
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
-
-
-
addikt
válasz capafog23 #4403 üzenetére
Olyan megoldás kéne hogy új előfizetéssel megveszem a telefont, az új előfizetés megkapja a mostani számot, a régi meg kap egy akármilyen új számot. Kétlem hogy ilyet lehetne csinálni.
Na ezt biztos nem lehet!
Átirányításnál mi lesz az smsekkel?Nem akarok beleszólni, mert semmi közöm hozzá, de szerintem is akkor jársz a legjobban -a Te kívánalmaid szerint-, ha kivárod azt az alig egy hónapot!
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz capafog23 #4405 üzenetére
Úgy tudom, hogy minden további nélkül. Csak ne társkártyás díjcsomagot válassz, mert ha váltod dominósra a régit, akkor az új is a nem társkártyás szerintire fog változni. (Pl. veszel egy társkártya relax 50-et, ha a régit váltod dominósra, az új simán relax 50-re változik!)
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz capafog23 #4418 üzenetére
1.) Tört hónapot számláz a T! (Ha 26-án kezded, akkor onnantól!)
2.) Nekem volt eco-m, nem rossz csomag! Most MM S csomagom van.
3.) Havonta egyszer díjmentesen válthatsz díjcsomagot, mindegy milyen irányban! Keresd meg a legolcsóbbat, aztán kész! (az meg az eco, ahogy nézem...)misx:
Én ezt anno a 1230-on intéztem, ami most ugye a 1430!
Lehet, hogy a #4416-os probléma csak a My T-Mobile átmeneti terheltségéből adódott![ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz capafog23 #4421 üzenetére
Konkrétan az 1850et elosztod 28cal, megszorzod a hónapból még hátralevő napokkal. És ennyit fog erre a hónapra számlázni a T. Más gondolom nem lesz, mert kapsz hozzá 120 percet. Mivel új előfizetés (és nem készülékváltás), nem másnap, hanem szerintem csak a harmadik napon fogják szállítani! De a kosárban szerepel! Opsz! És kapcsold be az sms és email értesítést a rendelés állapotának nyomon követéséhez! Sokkal egyszerűbb!
(Látom Te is egy szép "szocialista városban", vagy hogy hívták annak idején, laksz...igaz lehet éppen ezért, de nekem nem volt szokatlan, mikor ott jártam!)
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
A Webshopban minden telefon megrendelhető Mobil Otthon Prémium díjcsomaggal? És ki is szállítja így a T?
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz capafog23 #4428 üzenetére
Mondjuk kezd érthetetlen lenni számomra a T... A Pulse forumában Jadro is egy csomó ideig várt arra, hogy visszahívják..
Nem hiszem el, hogy ennyien akarnak új előfizetéssel telefont venni!
(Karácsonykor bírták? Most uborka szezonban nem? ) (Nagyon csúnya-nézés szmájli...)
Jó szerencsét!
-
addikt
Azért írtam, hogy csodálkozom a T-n, mivel nem vagyok ekkora időtávokhoz szokva a Webshopos rendelések esetén.
Hétfőn rendelek, kedden jön a telefon. (Ez így oké, igaz upgrade!)
Vagy hétfőn rendelek és szerdán jön, még ez is belefér új előfizetésnél!
(Mindkettő 13 óra előtt.)Jó szerencsét!
-
addikt
válasz dorkababa #4441 üzenetére
A második, a vagy nem. Mobilotthonnal csak az a két telefon hozható el! (Legalábbis e szerint a tájékoztatás szerint, ami az árlista alján van, márpedig információból a T nagyon alapos szokott lenni.)
Kiváncsi leszek, neked mit mondanak majd ha hívnak!)
Jó szerencsét!
-
addikt
Mobilotthon arra jó, hogy a vezetékes számokat tudod olcsón hívni mobilról, bárhol vagy! Tipikusan azoknak van, akik az (eddigi) vezetékes számokat akarják továbbra is hívni, de nem akarnak ilyen meg olyan telefonelőfizetést. Előnye (az előfizető felé) pedig, hogy ezt bárhonnan megtehetik, a mobil irányú hívás pedig olcsóbb, mint a T-Home vezetékes hálózatából. [link] 2.1.2.pont
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz capafog23 #4468 üzenetére
Akkor most mi a probléma? Felhívod őket, lemondod, megrendeled (most!), szerintem legkésőbb péntekre ott van a kezedben!
Viszont akkor már majdnem le is jár a hűségetek a másikra...
Nem tudom, neked kell eldönteni mennyire akarod "azonnal" a telefont![ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen