- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
RedCactus
senior tag
Ma akartam venni egy Alcatel W800Z 4G/wifi modemet, a múlt hónapban vett aranytárskártyás Net&Roll L előfizetésemre. (Nincs hűségem, tartozásom, se erre, se a főkártyára.) Legnagyobb meglepetésemre, nem tudtam venni kedvezményes áron még ha vállalnék hűséget az előfizetésre és a díjcsomagra, akkor sem. Még ott megnéztem interneten és tényleg nem engedi a rendszer. Ez teljesen nonszensz. Bár az ügyintéző nem mondta, de gondolom, ha lemondom ezt az aranytárskártyás előfizetésem és veszek egy újat, akkor működik a dolog. Miért jó ez nekik, azt nem tudom? Aztán majd hívnak megint a központból, hogy miért akarom lemondani és különféle kedvezményekkel, meg ingyen-telefonnal akarnak lebeszélni a dologról. Egyrészt rákényszerítenek a lemondásra, másrészt meg megakarnak tartani. Hol ebben a logika?
-
RedCactus
senior tag
Köszi a választ, de azt még hozzátenném, hogy aranytárskártyát váltottam ki decemberben, a (20 éve) meglévő telefonszámom mellé az előfizetésemhez kapcsolva. Saját néven fut mind a kettő. Nem most mentem be a T-hez az utcáról, készüléket meg 3 éve vettem utoljára. Ha ez gyanús, akkor csodálkozom, hogy adnak még el telefont valakinek. Á tényleg, most jut eszembe, hogy '97-ben elcsúsztam az egyik számlámmal...
[ Szerkesztve ]
-
RedCactus
senior tag
válasz Soulfly842 #40225 üzenetére
Köszi, de pont onnan küldtek el!
-
RedCactus
senior tag
válasz zoli62 #41403 üzenetére
Most vettem a Telenornál egy hipernet heavy csomagot. A lényeg, hogy MyTelenorba belépve ingyen megnézhetem az adatforgalmamat, sőt külön mutatja a15GB nappali és 100GB éjszakai forgalmam állását. T-mobilos internet lekérdezés 56ft és az is hibaüzenettel elszáll. Én is kíváncsi vagyok, hogy kiszámlázzák e ezeket!
-
RedCactus
senior tag
Valaki megtudná mondani, hogy a Mobil TV előfizetésekor felszámolják az adatforgalmat is vagy azt korlátlanul lehet használni. Nem írnak erről semmit az oldalon...
-
-
RedCactus
senior tag
válasz PAtr0n #46298 üzenetére
Létezik egy "autóskártya" konstrukció, persze ennek is ára van...
-
RedCactus
senior tag
válasz polonic #69045 üzenetére
Detto, de másnap felhívtam őket munkaidőben. Átkapcsoltak, aztán ott sikerült lemondani. Tényleg nem értem minek kell futni ezeket a fölösleges köröket? Még az lenne szép, ha bemennék előfizetést kötni és mondanák, hogy nyolc napon belül értesítenek, addig van időm átgondolni, hogy tényleg akarok e szerződést kötni.
-
RedCactus
senior tag
A MOL-nál is ez van.
-
RedCactus
senior tag
Dominós kártyámra jött ma a 1777-es számról egy sms, hogy a kampány6-os előfizetésem megszünt. Ez mi a bánat lehet?
-
RedCactus
senior tag
Ha május 1-től váltani kell díjcsomagot, akkor már egyszerűbb és olcsóbb lesz szolgáltatót váltani -legalábbis nekem... Én azt vártam (évek óta), hogy csökkenni fognak az internetcsomagok árai vagy a bennük lévő adatmennyiség fog növekedni, erre tessék...
-
RedCactus
senior tag
Dominó-ra váltottam ma délután az előfizetésemet, de azóta is az "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható". szöveg fogad. Mennyi idő múlva fog élni megint a számom? Azt hittem egyböl használható lesz...
-
RedCactus
senior tag
válasz RedCactus #90399 üzenetére
Na, felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol kiderítették, hogy a régi számomat sikerült megszüntetni, de az új Dominó kártyát nem aktíválták a rendszerben. Ezt csak személyesen lehet, tehát holnap mehetek vissza... Kicsit morcos vagyok. Még a végén kiderül, hogy bukom a 20 éves telefonszámomat. Ennyire nem mindegy, hogy az ember kihez kerül. Ráadásul nem is partneri boltba mentem, hanem a Mammutba.
-
RedCactus
senior tag
válasz RedCactus #90401 üzenetére
Szombaton visszamentem. Negyven perc alatt elvileg megcsinálták végre az előfizetésem dominóssá váltását, mivel előző nap a kolléga elrontott valamit. Megint legomboltak rólam 1990Ft-ot. A pénteki levonást majd harminc napon belül visszautalják. Eddig még a tűréshatáron belül voltam. Búcsúzóul még megnyugtattak, hogy hamarosan élni fog a számom, megsürgeti a kollégákat. Megnyugodva jöttem el, de mivel még mindig nem működik a telefonszámom, kezdem felhúzni magam. 48 órája nem vagyok elérhető telefonon és nem tudom meddig kell még türelemmel viseltetnem irányukban...
-
RedCactus
senior tag
-
RedCactus
senior tag
Most, hogy váltottam előfizetésről Dominóra, küldtek valami "Welcome MMS"-t, amit nem tudtam megnyitni, azóta meg el is tűnt az üzenetek közül. Tudja esetleg valaki, hogy mi lehetett benne? Gondolom a szokásos marketing szöveg, csak mégis jó lenne tudni....
-
RedCactus
senior tag
Ha már a visszatérítés a téma, egy hónapja váltottam előfizetésről kártyásra. Mivel valamit elszúrtak, kétszer vonták le a dominó kártya díját, 1990ft-ot. Azt ígérték, az első terhelést visszautalják a számlámra 30 napon belül. Hétfőn felhívtam őket, mivel letelt a határidő, a pénz meg sehol. Hosszú keresgélés után sem találtak erre vonatkozóan semmit a rendszerükben, ezért felvettek egy "panaszt", és majd értesítenek. Ez most megint egy hónap.
Komolyan nem értem, hogy miért megy ilyen nyögvenyelősen minden, amit intézni akarok a Telekomnál. -
RedCactus
senior tag
Végre visszautalták a számlámra azt az 1990ft-ot, amit szeptember 15.-én egy sikertelen előfizetésről-Dominóra váltáskor levontak. Egy hónapot ígértek, amit Október 15-én megreklamáltam. Összesen 45 nap kellett hozzá, bravó.
Nem tudom ez mennyire normális, de más kereskedelmi egységben pl. azonnal vagy másnapra visszakerül a stornózott összeg a számlámra és reklamálni sem kell hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bestbuy játékok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Toyota topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Jogász topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest