- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen okostelefont vegyek?
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Megjelent az EasySMX, okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmarci25
veterán
Sziasztok! Tegnap számhordozással a vodától átkerült egy szám a Telekomhoz. A kártya látszólag aktiválódott, térerőt jelez a készülék, a mobilnet működik, hívást indítani lehet róla, de hívást fogadni nem lehet. Ha hívni próbálom az adott számot, akkor vonalasról foglaltat jelez, mobilról pedig egyszerűen bármilyen jelzés nélkül befejezi a hívást. Azt hittem csak átmeneti, de tegnap este volt a számhordozás és ma reggel sem működik. Újraindítások megvoltak, de nem segít. Átirányítás, ilyesmi nincs beállítva.
Gondoltam hívom az ügyfélszolgálatot, de reménykedem hátha van valami egyszerűbb megoldás is."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
Oké, hogy senkinek nincs kristálygömbje, ezért csak véleményekre, tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Telekom mobilelőfizetésem van, alatta 2 számmal, plusz otthoni szolgáltatás (TV, telefon, internet), összekapcsolva az egész Magenta 1-be. Most az egyik mobilszámon hosszabbítanék hűséget és vennék új készüléket is. Van online kedvezmény, ezt már megnéztem. A kérdés annyi, hogy vajon érdemes bemenni üzletbe és ott is megérdeklődni? Van bármi esélye, hogy személyesen intézve jobb ajánlatot kapok, mint online?"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
Az utóbbi időben (kb. 2 hónapja) egyre gyakoribb problémám, hogy annak ellenére, hogy a térerő kijelzés mellett a 4G vagy a 4G+ jelzés látszik, nincs internetem. Egyes alkalmazások hibát jeleznek emiatt (pl. a Telekom saját appja is), aztán pár másodperc és működik, de van, hogy hosszabb a kiesés. Nyáron Olaszországban sok helyen az egyik kártyámmal hálózatot is alig talált, a másikkal ami ugyanabban a telefonban van és ugyanúgy Telekomos pedig simán, és a 4G is működött.
Mitől lehet ez? Ha SIM kártyát cseréltetnék az megoldás lehet? Elég dühítő, mikor kéne a net, és valamiért nincs..."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
válasz 4Grider #124784 üzenetére
Jó ötlet, majd kipróbálom. A szolgáltató váltás nem opció az egyik a saját a másik melós kártya. A sajátomat nem vinném, a cég még nem fog a kedvemért váltani. Köszi a tippet majd nektek hogy mi a helyzet.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
Tegnap váltottam díjcsomagot: 2019 Mobil S + 6GB volt, most 2020 Mobil S +15 GB. Kellett is a nagyobb csomag, illetve hirdették, hogy ha 15-ig nagyobb csomagra váltok, akkor kapok 30 nap ingyen beszélgetést és korlátlan adatot. Az új díjcsomagot már látom az alkalmazásban, de az igyenes dolgoknak se híre, se hamva. Erről lehet tudni valamit?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
válasz Kicsirics77 #126369 üzenetére
Ha jól emlékszem pár éve úgy volt, hogy az előre megadott időszakban (ami nálad csütörtök 20-24 között) a régi kártya "deaktiválódik", azaz használhatatlan lesz. A teendő annyi, hogy kicseréled a kártyát az újra.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
válasz Kicsirics77 #126377 üzenetére
Persze, hogy megvalósul. Nálunk a jelzett időintrevallum első fél órájában meghalt a régi kártya, és csere után hibátlanul működött az új.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
kmarci25
veterán
Próbálok alkalmazásban számlát befizetni, de nem sikerül, hibát ír ki. Ez így volt már pár órával korábban is, és most is. Valami központi gubanc van vagy csak nálam nem megy?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Okos Otthon / Smart Home
- Kedvenc zene a mai napra
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- HP notebook topic
- iPad topik
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest