- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
Cégünk már régóta ügyfele a T-Mobile-nak.
A következő előfizetésekkel rendelkezünk: Ikon (ipad), ECO, MédiaMánis S, XL ill. relax 1000.
Vmiért ebben az évben áttettek mindet a t-systemhez uh van egy ügyfélmenedzserünk is...
Ő szépen elő is adta az ajánlatát új díjcsomagokra, viszont ezekről tájékoztatást csak és kizárólag szóban ill. e-mailen tud adni, információs anyagot (pl. díjszabás, tudnivalók pl) nem! Arra hivatkozik h belső szabályzatok miatt nem küldhetnek írásos anyagot, csak az ő szavaival tudja elmondani a dolgokat, így viszont elég hülyén jönnek le a dolgok.
Kerestem neten céges csomagokat, de az éncégemen kívül nincsen!Esetleg van köztetek aki szintén ilyen munkakörben dolgozik? tényleg nem adhatnak ki efaja információkat??? (amikre gondolok: indi dualo csomagok 8epszilon, sigma, stb.), telematrix, virtualoso tandem, stb....)
köszi a választ!
üdv.
ferikek
[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
Két kérdésem lenne a T-Mobile kapcsán:
- van egy Net&Roll M-es mobilnet csomagom, amit kb. 1,5 hónapja nem tudok kihasználni (ahol régebben laktam, ott volt Wi-FI, így kellett a mobilnet), persze fizetem. Arra gondoltam, hogy egy rokonomnak odaadom a z USB stickből a SIM kártyát. Ő telefonálásra használná (mellette mobilnetezne), de Dominos! ez így működne? Ha nem, akkor miért nem? Hogyan lehet egy mobilnet előfizetést "hasznossá" tenni (az esetek 99%-ban wi-fis helyen vagyok (otthon, suli, munkahely, ismerősök, stb.)
- ismerősöm most váltott iphone-ra, és ugye SIM- micro SIM csere kellene. általános iskolásként kapott kb. 10 éve mobilt + SIM kártyát, de nem az ő nevén van, hanem az édesapjáén. próbálná kicserélni, de a T-Mobile nem engedi, csak annak akinek a nevén van az előfiizu. Azt állítják, hogy pl. a meghatalmazás sem jó már magánszemélyek esetén. Ez mennyire igaz? (biztos van köztetek olyan, aki T-nél dolgozik). Ha ez mégis az, akkor mitől ekkora itt is a bürokrácia???
Én emlékszem h kb. 2 éves ugyanezt játszották velem is a micro SIM miatt, de aztán az egyik t-pontban szó nélkül cserélték. tavaszzsal pedig öcsém járt így, szintén próbálkozott micro SIM-mel, de csak a haramdik t-pontban (vagy t-partnernél) cserélték. (érdekes még az, hogy azon ügyintézők, akik nem engedik (vagy nagyon ragaszkodnak a szabályzatokhoz) mind nők!!!
köszi a válaszokat
üdv.
ferikek
[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
Szia,
Végre egy hozzáértő akkor vhogy majd megpróbálom majd egy ipadben, ott tuti működni fog
SIM-csere: végül is van egy t-partner, ahol szó nélkül cserélik a sim-et. A helyzet az h meghatalmazással sem cserélték, gondolom azt azért Te elfogadnád tudom h vissza lehet élni a sim cserével (vmi más számá diktálod be) de nem ebből kellene kiindulni -
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
Csak egy kis érdekesség: Cégünk (Családi vállalkozás) már 92 óta Westel/T-Mobile előfizető (több, mint 20 éve). A havi számla mindennel együtt kb. átlag 200 eFt. mindig időben, határidőig fizetünk. Mindig a legújabb, "legjobb" készülékeket vásárjuk, 1,5-2 évente cseréljük őket.
Tavaly (2012 február) az egyik iPhone 4 bekrepált, 50-ért adtak volna újat 6 hó jótállással. (ez hol szabályos?) nem fogatuk e, uh vettünk helyette egy 4S-t, Relax 1000 csomaggal (amióta kijött ez a konstrukció, azóta ezt használjuk, havi 25eFt alapból + még hozzá olyan csomag, amivel külföldet lehet hívni, így havi 45eFt). A telefon ára lett volna 100, de mivel úgy is 2 évente cseréljük a telókat és csak a Relax 1000 kínált külföld irányába kedvezményt, így 2 évre vállaltunk hűséget, 20eFt volt a teló.
Sajnos múlt héten a 4S vízbe esett, uh mentünk is az egyik T-Pontba, hogy megnézzük mit is tudnak tenni. Igaz h még volt 9 hó hűség, de 20 éve ügyfeleik vagyunk, rengeteget fizetünk, stb. gondoltuk megoldható úgy h veszünk egy új készüléket (iPhone 5) és leszerződünk újabb 2 éves hűségre az adott naptól. Erre nem volt lehetőség. (nem vmi rugalmas a T-Mobile). meg kellett vizsgálni az ügyintézőnek, hogy mi a legkedzvezőb megoldás. Kijött az Éncégem csomag, havi 12-13ért. Gondoltuk üzleti csomag végre, tuti 0 Ft a teló (ahogy külföldön mindenhol). Azért rákérdeztünk, hogy mennyi a iPhone 5 ára és láss csodát 185eFt!!! Bemegy egy szegényebb ember, akik alig tudja fizetni a csúcskészülékekeket, az meg elvihető 30-40ért, az üzleti meg 5-6 szerest fizess? nem fordítva kellene lennie? Kedvezmény? dehogy, nem számít h milyen ügyfél vagy! Ott álltunk 1,5 órát a plutnál, amíg eladtak 1 készüléket és új díjcsomagra váltottunk! Le sem tudsz ülni!
Tudom, lehet váltani szolgáltatót, de őszintén: jobb a másik kettő? Nem..
Emlékszem még régebben,amikor Aranykártyásak voltunk (nem volt még platina). Megmutattuk, rögtön hívtak minket, leültettek, külön szoba is volt! kb VIP. Most meg? mindenki platinás, az üzleti (vagy lakossági), sokat fizető, hűséges ügyfél szinte le van tojva. Sorszámnál kérdem: Platina kártya számít? Üzleti ügyfél elsőbbség? Nem mondanak egyértelmű választ, 5 perc és hívnak (szombat volt). ebből 25 lett úgy, hogy 3-4 ember, akik utánunk jöttek előbb lettek kiszolgálva.[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
Baromság, a jótállást nem lehet elveszíteni. Aki ezt mondja, az mutassa meg az ezt kifejtő és bizonyító rendeletet vagy törvényt (elárulom: ilyen nincsen sehol, tipikus magyar lerázos duma szokott lenni és kőkeményen bírságolják az adott kerskedőt, aki 'megvonja a garit' és még le is írja)
egy törés esetén a javítás fizetős természetesen, de a jótállás megmarad! Ha esetleg később gond akad a telóval, és vitás ügy kerekedik belőle, akkor a jogi értelembe vett forgalmazónak (itt az a kereskedő, akitől a telefont vásároltad) kell független akkreditált szakvéleménnyel bizonyítania, hogy pl. az adott hiba a múltbéli törés miatt következett be -
ferikek
aktív tag
válasz #40993792 #28467 üzenetére
Ne vedd magadra, a 'baromságot' általánosságban értettem, nem neked szántam bocs, ha félreérthetően fogalmaztam
azzal azért vitatkoznék, hogy a szervizé-e az utolsó szó joga, vagy sem általában tényleg az övék, de ez csak azért van, mert a fogyasztó tudatlan és nincs tisztában a saját jogaival, arról nem is beszélve, hogy itthon no fogyasztóvédelem[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
Készülékbiztosítással kapcsolatban kérdeznék: a telefonomat jótállási időn belül cserélték újra. Köthetek erre biztosítást a következő 60 napon belül (a korábbi készülèkem nem volt biztosítva)?
Kösz a választ előre is!
Üdv.
ferikek
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
T-Mobile-lal kapcsolatos érdekesség:
Cégünk elvileg a T-Systems-hez tartozik (van elvileg Ügyfélmenedzserünk is, de xarik ránk, ezzel már nem is törődünk).
Május elején irány egy T-Pont, Céges kapcs. kártyával sorszám. 45 percet kellett várni, míg sorra kerültünk (persze közben akik utánunk jöttek, a legtöbben előbb sorra kerültek - nem is értem, hogy hogyan működik a rendszerük). Vettünk egy telefont (iPhone 5) meg új élőfizuk és e-számla igénylés + Telemátrix. Míg tavaly a 4S 2 évvel 20eFt-volt (a lehető legmagasabb díjcsomagban voltunk, Relax 1000 + 'külföldi irányba hívás csomag') most pedig vmi énCégem csúccsal 190 volt a teló. Kedvezmény vállalati, 20 év T-s ügyfélnek? nincs!
ok, mindegy, fizetjük, ez van itthon Magyarországon (van cégük Párizsban is, ott pl. 'ingyen' van a teló szinte mindenütt, csak a havidíjat kell fizetned...
jön az e-számla intézés: mondja a dolgokat a 'hozzáértő' ügyintéző, jön az sms a T-Systems-hez való belépés jelszavával, de ezt majd otthon tegyük meg - mondta. 1,5 órát álltunk még az ügyintéző asztalánál (álltunk!!!, nem lehet leülni, olyan, hogy VIP ügyfél - még ha fizetnél érte, hogy az legyél, akkor sem lehetnél...)
Hazafele vettük az irányt, lépnék be a T-Systemshez, nem tudok, hiába ott a jelszó, azt írja h rossz a felhasználónév...
Gondoltam majd vmikor foglalkozom vele, de elfeledkeztem róla.
Június elején jön egy Távszámla a My-T-Mobile-ba! Hova? a Lakossági my-t-mobile-ba? hogyhogy? hívom ügyfélszolgálatot és mondom: T-Systemshez tartozunk, az Üzleti Telekomtól kapjuk a számlát a Lakossági My-T-mobile-ra. Ezt bogozzák ki!És ekkor jött az amit sejteni lehetett: a t-pontos ügyintéző mindent elrontott, össze-vissza állítgatott mindenfélét... Majd az is kiderült, hogy azért nem tudtam anno belépni a T-Systems-es jelszóval, nem az ügyintéző nem adta oda nekünk azt a papírt, amin a felhasználónév szerepel... + rossz e-mail címet ütött be...+ Távszámlát állított be Telemátrix helyett...
kész káosz, mint kb. minden Magyarországon... És az ilyenek magukat szolgáltatónak nevezik...
-
ferikek
aktív tag
Kompenzáció? Maguktól semmit. Általában írok nekik egy levelet, és jóváírnak vmi minimális összeget. Sóher banda az biztos
Vicces az, hogy kisvállalatként kb. 200-at fizetsz havonta (mobil, vezetékes tel, internet, mobilnet, stb.), évente cseréled a telefonokat (ez persze nem kötelező), évi szinten kb. 3-3,5 milliót 'hagysz' a M. Telekomnál, mindig időben fizeted a számlákat, 20 éve vagy az ügyfelük, erre amikor megkérdezem h esetleg egyedi kedvezményt az előbb leírtak miatt kaphatok-e, adnak 5 eFt 'Ügyfélmegtartási kedvezményt'.
Aztán lehet h nekem túl nagyon az elvárásaim -
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
május óta éncégem díjcsomagjaink vannak. előtte mindenféle lakossági volt, de rábeszéltek, hogy ez így jobb és olcsóbb. azóta havonta 20-30-cal fizetünk többet... a lényeg, hogy van ez a telemátrix, amivel ugye többek között egymás között 0 ft-ért beszélünk. hívásrészletezőben és a telemátrix felületén sem találtam meg ezeknek a statisztikáit. meg is kérdeztem az ügyfélkapcsolati menedzserünket, hogy ezt hol találom, de szerinte ez nem nyilvános, a telekom sem tartja nyilván. ezzel az a baj, hogy nem tudok így viszonyítani. próbálnám összehasonlítani a váltás előtti ft/perc átlagot a mostanival, de mivel nem tudom mennyit beszelünk 0 ft-ért így nem tudom (lakosságinál a családbarátot feltüntették, így ezt látom).
vhogy nekem ez bűzlik. nem törvényellenes ez kicsit? ha már mindenféle statisztikát le tudok hívni (amik persze tök feleslegesek), akkor ezt miért nem? -
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
Nem tudom h tudtok-e nekem segíteni, de az alábbi problémám lenne:
Mind a mobil, mind pedig a vezetékes szolgáltatások körül rengeteg a probléma (mindegyik vállalati, T-Systems). Nem is nagyon sorolnám fel őket, egyre több és több keletkezik. Sem az ügyfélszolgálatnak, sem az ügyfélkapcsolati referensnek nincs hatásköre a további intézkedések végett, tehetetlenek, így szükségem lenne egy magasabb szinten levő kontaktra. Honnan szerezhető meg ilyesmi?
A segítséget előre is köszönöm!
üdv.
ferikek
-
ferikek
aktív tag
válasz Soulfly842 #33705 üzenetére
Köszönöm!!!
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
clgünk kb. 93 óra a Telekkm ügyfele. Tavaly májusban a duna plazai T-Pontban új szerződést kötöttünk, mindent rábíztunk az ügyintézőre (hiába volt akkor is 'ügyfélkapcsolati menedzserünk', az tojt az egészre).
Mint később kiderült, jó magas havidíjú előfizetéseket állított be, az ügyintéző ezt ítélte meg optimálisnak, hittünk neki, aláírtuk (4 SIM)
Lassan közeledett a hűség vége, (2014 május), örültünk h a magas díjaktól megszabadulunk, jeleztem is az újabb menedzsernek, hogy milyen csomagváltásokat szeretnénk. Visszaigazolta a megrendelésemet, de 1 hétig nem történt semmi. Érdeklődtem h mi a helyzet, mondta h ő elmegy, kapunk egy 3. menedzsert. Neki is jeleztem az új előfizetéseket, alá is írtuk az új szerződést (június eleje)
Várom h a Telekom mikor állítja be, június végén írok a menedzsernek, keresem telefonon, semmi.
Most a hét elején írt h már nem ő a menedzser, kapunk egy negyediket.
Hív a negyedik h nem lesz semmilyen új előfizetés, mert 2 év a hűség(!). (tavalyi ügyintéző ezt elfelejtette mondani, persze aláírtuk a szerződést, de hát ki gondolta volna h 2 év az alap... ugyanígy a menedzsereknek sem tűnt fel idén a 'gond', aláírtuk velük a dokumentumokat)
A lényeg h két élő szerződés van:
- 2013. májusától 2015. májusig
- 2014. júniusától 2016. júniusig (erről tudjuk h 2 év, ezt itt elmondták)Ilyen esetben mi van? Véleményem szerint ha élő szerződése alatt egy újabbat írtunk alá akkor az vhol módosítás, tehát a Telekom (vagyis a menedzserek) figyelmetlensége, hogy a hűségidő alatt újabb szerződést kötött, tehát az újabb él, vagy nem? Persze megnézetem az ügyvédünkkel is, de hátha van ezzel kapcsolatos tapasztalat itt a fórumon.
A válaszokat előre is köszönöm!
üdv.
ferikek
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
gyors kérdés:
ha a Telekomnál csoportos beszedéssel fizetem a számláimat, akkor a Telekom ismeri és tudja a számlaszámom és lakcímem, tehát pl. visszautalás automatikus, vagy szükségük van a bankszámlaszámomra? Mert kérik a lakcímem és a bankszámlaszámom, de sztem ez csak időhúzás náluk (amikor előfizettem, megadtam mindent)a válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
ferikek
[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
válasz ForRedGlory #47766 üzenetére
rendben világos, erre nem gondoltam, azt hittem h utalják és kész. köszönöm!
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
létezik az, hogy a Telekom nem árul független készülékeket? Ha igen, akkor az előrefizetés nélküliség mit jelent? Ebben a konstrukcióban is függő?
A válaszokat előre is köszönöm!
ÜDv.
ferikek
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
gondolom még mindig ingyenes a SIM csere. Vettem függetlenül egy teljesen hivatalos iphone 5S-t, (nem a T-nél, mert dárgább), bementem az Eurocenter T-Ponjába. Rögtön mondták h 4,500 Ft a micro-nano csere, január 1-étől van, és meg is tudja mutatni az ászf-ben. Akkor ingyenes ha ott vettem a mobilt. sztem ez kamu, most nem fogok vitatkozni velük, felesleges időpazaralás, úgy is számlával jön majd, és megreklamálom (plusz ég 'fájdalomdjíat is kérek
Viszont én csak ezt találtam a telekom honlapján? erre hivatkozhatok panasztételnél, avgy tényleg 4.500 Ft a SIM csere:
http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori_kerdesek/1001/hogyan_igenyelhetek_korabbi_hagyomanyos_sim_kartyam_helyett_micro_nano_sim_et_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=1Üzleti előfizteésem van.
Elolvastam majdnem az összes hasonló hozzászólást,ott mind azt írjátok h inygenes.üdv.
ferikek
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
Ismerosom most val iphone 4-rol 6-ra. Sim csere kell (micro-nano). Vett egy ilyet:
http://m.edigital.hu/Adatatvitel/Noosy-3-az-1-ben-sim-adapter-p345755.htmlElment az egyik t-partnerhez az adapterrel, hogy az uj nano-t tegyek bele ebbe, majd pedig ezt vissza a 4-be. Azt montak h nem lehet, mett vagni kell a nsno-t es nem vallalnak felelosseget. Ilyen lehetseges? Nem azert van az adapter? Vagy ha mar hozott adapterbe nem rakjak bele, akkor adjanak egyet, nem?
Nem ertem...Udv
ferikek
-
ferikek
aktív tag
válasz Vangelis #58367 üzenetére
A 6-os csak hetfon erkezik, hetvegere kell a 4-es, hogy tudja hadznalni,
Itt nem ingyen cserelik hanem 4.500-ert (nem t-nel vette, fuggeteln hivatalos telo) - de ez mas tema, tudom h direkt felrevezetik ebben a boltban a sim-csereseket es meg arra is hivatkoznak h jan 1-tol benne van a fizetos sim csere az aszfben -
ferikek
aktív tag
-
ferikek
aktív tag
tudom, de ha Telekom partner, akkor egy az egyben uyganazt a szolgálttaást kell nyújtaniuk. főleg h ez vizsonylag közel van hozzánk. tudom h vannak nagyobb telekom pontok, ott biztos jobb, de honnan tujda az ember h partnernél nem uyganazt a szolgáltatást kapja?
na midnegy, majd elrendezzük.. -
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
multisim kapcsán kérdezek (elolvastam a tudnivalókat, de erre nem találtam megoldást): van egy eSIM-es Iphone se 2022 es egy ipad 9 cellular, szinten eSIM-mel. Regebben vodas voltam, es ami jott sms telora, azt lattam rogton ipaden is, most viszint vsak a telon latom, akkro jelenik meg az ioaden, amikor gondolom szinkronizal. A telekom azt mondja h ez igy van, azaz csak a fo esim-re jonnek a smsek, multiseimes eszkozre nem, csak pl imessage. Hivasoknal ugyanez, de ott van amikor nem latom az ipeden a bejovot, csak a telon.
vodanal minden tokeletese volt, annyi, higy nem volt esim.
lehet h az esim miatt van, jobb kenne fizikai sim?koszonom!
-
ferikek
aktív tag
válasz Killing #131419 üzenetére
Koszonom!
az apple-es dolgok ok, igy mukodnek mar evek ota, d evodanal megkaptam mindent, ami jott a telora, az ott volt rogton az ipaden… de ahogy most gondolkdom, a vodanak volt egy kulon szam az iapdes simhez, az akkor nem mulstisim? Mert apple-os okoszisztamanl akkor igy nem katom ertelmet a muktisimnek, ha wifin jon ugy is midne,,,
-
ferikek
aktív tag
válasz szabonagyur #131424 üzenetére
De! Csak ami nem imessage, az ugy enm jon meg addig, amig nem szinkornizalodik, es ha telo ua halozaton van de pl toltom mashol, akkor a nem iphonos hiasok nem latszanak, csak a telon latom.
vodanak nem igy volt. Misnegy mkst mar jo lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen