- Mobilhasználat külföldön
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoyBatty
aktív tag
válasz tylerddd #120030 üzenetére
Meg tudom erősíteni, amit Tompika777 [link] írt. A Telekomnál elsősorban számlázási okokból úgy van beállítva a mobilinternet kapcsolat, hogy 24 óránként legalább 1x bont. Ez független attól, hogy routerben, telefonban vagy bármilyen más eszközben használod a SIM kártyádat. Normál web böngészésnél ez szerencsés esetben alig észrevehető, de nagy file-ok ftp-jénél, VPN kapcsolat használatnál okozhat problémákat.
[ Szerkesztve ]
-
RoyBatty
aktív tag
válasz Lacxp #120886 üzenetére
A Telekom mobil interneten NAT-olt IP-t ad, ráadásul főleg számlázási okokból folyamatosan bontogatják a session-öket is (minimum naponta 1x, de inkább többször). A kérdésedre a legegyszerűbb megoldás ha visszamész a Telenorhoz, a te kedvedért nem fogják ezeket a cégszintű beállításaikat módosítani.
[ Szerkesztve ]
-
RoyBatty
aktív tag
Ennek 2 oka van egy technikai és egy üzleti.
1) A prepaid SIM-ek a Telekomnál más IMSI tartományt használnak mint az előfizetéses SIM-ek hagyományos okokból, ezért ki kell cserélni a SIM-et minden váltásnál
2) Üzletileg egyszerűbb havidíjasra váltani, mert nincs olyan összeg, ami az ügyfél nem fizetett még ki (a másik irányú váltásnál az utolsó törthónap forgalma még kifizetetlen). Ráadásul a havidíjas ügyfeleket már csak azért is jobban szeretik, mert jellemzően többet költenek, mint a prepaid-esek. Szóval elemi érdeke a cégnek, hogy az ügyfelek a havidíjas csomagok felé mozogjanak és ne ellenkező irányba. -
RoyBatty
aktív tag
válasz ledgeri #127240 üzenetére
Az üzletben hallott információkra nem érdemes alapozni több okból sem:
1) Az értekesítést kiemelten kezelik, az eladók jutalékot kapnak az eladásokért, tehát az ő érdeke az, hogy minél drágább cuccot/hosszabb hűségidőt sózzon rád, nem pedig az, hogy a számodra logolcsóbb/optimális megoldást találja meg
2) Nem minden T logós üzlet a T tulajdona, vannak szerződéses partner üzletek, ott az 1-es pont fokozottan érvényes, mert a cégtulaj még közvetlenebbül érdekelt a több eladásban
3) Mint minden multinál, a T-nél sem zökkenőmentes a belső kommunikáció/tréning, ÁSZF változásokról sokszor a vevők előbb tudnak, mint az ott dolgozók
4) Lehet hogy az illető előző héten még műkörmös volt -
RoyBatty
aktív tag
válasz ledgeri #130258 üzenetére
Nincs elkülönített szám mező. Technikai okokból (saját régi fejlesztésű prepaid rendszer a Domino, amit nem váltottak le és nem is fognak várhatóan lecserélni) az IMSI számmező nem átjárható a Telekomnál, ezért Domino -> előfizetés és előfizetés -> Domino váltásnál MINDIG kell SIM kártya csere. A jó hír, hogy a hívószám nem változik egyik esetben sem.
Régóta lejárt Dominos vagy előfizetéses hívószámot (6 hónap azt hiszem) újra hasznosítanak, ha szerencséd van, akkor még nem adták ki másnak, ebben az esetben "visszakérheted" a régi számod. Az újrafelhasználásnak 2 oka van:
1) véges a számmező
2) a számmező használatáért a hatóságnak fizetni kell, ezért a telkók érdekeltek a régi számok újrahasznosításában[ Szerkesztve ]
-
RoyBatty
aktív tag
válasz kchris78 #132265 üzenetére
Pedig van összefüggés. Fizikai (frekvencia és sávszélesség) korlátok miatt a mobil távközlésben sokkal nehezebb a gyors netet mindenkihez elvinni, különösen a streaming szolgáltatások és a "HD és 4k videók nézegetése mobilon" korában. A szolgáltatók szerintem örülnek, hogy a drága rádiós infrastruktúrát nem az ingyenes használók miatt kell majd bővíteniük azért, hogy a "fizetős" ügyfelek kiszolgálása ne sérüljön.
-
-
-
RoyBatty
aktív tag
válasz Tyler Durden #139225 üzenetére
Mindenért is tejelni kell az Almának. Amikor bevezették a VoLTE-t és a VoWifi-t súlyos tízezer dollárokat kért az Apple csak a saját tesztelésért (értsd hogy az adott szolgáltató hálózatán ő is kipróbálja, hogy működik-e a cucc). Nem véletlenül nincs Apple Watch támogatás mindenkinél, a szolgáltatónak anyagilag nem éri meg, max. presztízsből.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest