Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RZozo

    aktív tag

    válasz RZozo #27754 üzenetére

    Egy pozitív dologról szeretnék beszámolni, mert megoldódott végre az indított díjcsomagváltással kapcsolatos probléma és személyesen az ügyfélszolgálaton végre a jelentősen megdrágult flottacsomagból át tudtam rakni a telefonszámot GO csomagba. A díjtételek megfelelnek, havi szinten olcsóbb lesz a telefonálás. Az ügyintéző nevét megjegyzem, mert legközelebb is inkább őt keresem.

    2 évre aláírtam a hűséget, ezért most már csak imádkozom, hogy a Voda ne kövesse el ugyanazt, mint a flotta csomagok esetében, hogy egyoldalúan módosítgatja a csomagokat, az eredetileg szerződött feltételeket felrúgva, rendesen megdrágítva a telefonálást.
    De olvasni fogom a topikot, így résen lehetek, hogy reagálni tudjak a Voda szerződésmódosítására.

    A Viber használatával kapcsolatban még annyi hozzáfűznivalóm van, hogy mókás volt, hogy éppen a Voda üzletében hívtak Viber-en. :)

Új hozzászólás Aktív témák