- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozek
nagyúr
válasz mukibuci #38036 üzenetére
Itt írja az 1. havidíjat:
(#38050) mcs: Ott van a Köszönet program oldalán is, hogy: "A fenti készülékkedvezmények flottás és feltöltőkártyás ügyfeleink számára jelenleg nem érhetők el".
Mondjuk az érdekes, hogy nekem 22 hónapot ír ki a rendszer, miközben 5500 Ft kedvezményt ad. Lassan 11 éve vagyok Vodafone-os, de csak az utóbbi 2 évben előfizetéses, előtte feltöltőkártyás. A Klasszik szint évi 500 Ft-ot ad, tehát beszámolták a feltöltős éveimet is.
-
ESP23
senior tag
válasz mukibuci #38036 üzenetére
(#38036) mukibuci
(#38037) BozekItt a válasz a problémára:
Cégünknél 2015. november 23-tól megszűnt az írásbeli szerződéskötés, és kizárólag elektronikus úton, ráutaló magatartással lehet szerződést kötni, vagy hosszabbítani. Ha előfizetésed még a régi típusú, azaz írásbeli, akkor az Online Shop felületén figyelmeztetünk erre. Amennyiben nem fogadod el a módosítást, akkor új szerződéskötést indít el a felületünk, így az első havidíjra vonatkozó előleget is bekérjük. Ha elfogadtad a ráutaló magatartással történő szerződésmódosítást, és mégis előleget kértünk, akkor a telefonszámod és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kódod megadásával ügyfélszolgálatunkon (http://bit.ly/jPqtMK) jelezheted a fentieket, és munkatársaink kivizsgálják az esetet.
Nekem ilyet az online felület nem jelzett, és maga az ügyfélszolgálatos hölgy sem tudta hogy hol kell ezt keresni, és hogy miként kellene jeleznie ezt a rendszernek. Kaptam tőle egy telefonszámot, amit majd holnap felhívok és elvileg ott meg tudják ezt a problémát oldani, és első havidíjat sem kell majd fizetnem.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen