- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Komi28
senior tag
válasz snooze #45207 üzenetére
Nekem lekapcsolták a telefont. Egyeztetés volt személyesen kb. 1,5 hónapja. Kössek új szerződést és 2 napon belül visszakapcsolják, ez volt a hivatalos válasz. Üsz. 50 perc várakozás után letettem, bementem volna személyesen de kint állt sor vége. Így maradt az új szerződéskötés a neten.
Csak nem értem mert nem az én hibámból adódóan kikapcsolja a telefont és még nekem kell várni 2 napot, hogy újra működjön, de csak ha új szerződést kötök ha nem akkor így jártam. Viszont ha nem fizetem be az előfizus számlát akkor jön a felszólítás. Szomorú ez egy nagy szolgáltatótól, hogy nem ismeri el a hibáit
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs