- Magisk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Netfone
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Erre tartunk egy hatóságot, amelynek az lenne a dolga, hogy nem csak olyan kamubaromságot hoz szabályként, hogy a panaszkezelés (egyáltalán, mi a *%+!"+=* az???) gombot nyomva 5 percen belül ügyintézőhöz kell kerülni, hanem mondjuk olyat, hogy bárhogy számolva a két legforgalmasabb óra (és havariahelyzet+vis maior) kivételével, aki az ügyfélszolgálatot hívja, annak max 15 percen belül élő, az üggyel foglalkozni tudó (tehát nem felvettem és továbbkapcsolom) emberrel KELL tudni kapcsolatba lépnie, különben büntetés. Vagy pl. olyat, hogy üzleti érdekből bizonyos dolgok elintézhetőségét a weboldalas ügyfélszolgálaton lehetetlenné tesszük, így fölösleges terhelést borítunk a telefonos ügyfélszolgálatra (pl. Telenor prepaid tarifaváltás).
(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon, a Digi saját, a hibára reagáló postja alatt valaki, hogy a tv már megy, de telefon még nincs, így nem tud hibabejelenteni. Mindezt azután, hogy órákkal korábban körbement a teljes online sajtón, hogy Digi leállás van. Erre odamegy, elolvassa a Digi ügyfélszolgálat írását, hogy igen, műszaki hiba van, tudnak róla, dolgoznak rajta, és ez alá beírja,. hogy még nem jó a telefonja és így nem tud hibabejelenteni. Hogy lehet valaki ilyen eszméletlenül ostoba? )[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen