Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blackmirror

    senior tag

    Sziasztok!

    Lassan 4 éve vagyok Vodafone-os,internet előfizetésem van.
    A jelenlegi egy Internet Nonstop előfizetés.Eddig rendben is volt vele minden,de már nem használom ki,nincs szükségem rá így gondoltam helyette egy telefonos tarifára váltok.

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot,mondták,hogy lehetséges ez mivel 1 év letelt az új előfizetés megkötése óta,igaz még 2013 novemberig köt a hűség az adott előfizetéshez.De fáradjak le egy üzletbe,ott meg tudják változtatni a tarifacsomagomat és elmondják,hogy milyen opcióim vannak.

    Lefáradtam a Camponában lévő üzletbe (és én is találkoztam nagyon magabiztos eladóval. :DDD ).
    Elmondtam mit szeretnék,telefonált.Azt mondta, hogy válthatok telefonos tarifacsomagra,de lefelé nem lehetséges pedig én Matrix 1 tarifát szerettem volna.Azt a tájékoztatást kapta ,hogy min. Matrix 4(8640Ft) vagy Kontakt 5(8060FT) tarifacsomagokat választhatom.
    Kicsit értetlenül fogadtam a dolgot ugyanis a jelenlegi tarifám 6110forint(+20%kedv.) így az sem lenne lefelé történő váltás ha Matrix 3(6780ft)ra váltanék,azt miért nem ajánlotta fel?
    Ezután megint telefonált,majd elismerte, hogy igazam van,még mátrix 3 lehet.+2 év hűséggel,de készülék nem jár mert készülékváltásra csak augusztusban(de lehet h novembert mondott) leszek jogosult.
    Ezt kicsit igazságtalannak tartottam mert azért egy 6780-as tarifához egy vadi új ügyfél kap egy kedvezményesebb árú készüléket,nekem pedig a listaárból kellene választani.Mondtam neki,hogy ebbe semmiképp nem mennék bele és azt sem értem,hogy az online felület akkor miért dobta fel váltási lehetőségként a Matrix1-et.Erre azt a választ kaptam,hogy nem ismeri azt az online felületet amit az ügyfelek használnak,és válthatok is Matrix1-re,de akkor KÖTBÉRT kell fizetnem mivel alacsonyabbra váltok.
    Azt is elmondtam neki,hogy én a szerződésem alapján úgy értelmeztem a dolgokat hogy 1 év után arra váltok amire akarok.Kijavított, hogy nem így van és azt javasolta ,hogy akkor váltsak le a legkisebb internet csomagra (MERT ARRA LEHET =~3100 FT de mátrix 1re nemám! :W ) és vegyek mellé egy új Matrix1 előfizetést.
    Több okból sántított a dolog,úgyhogy megköszöntem én is és viszlát.

    Otthonról felhívtam az ügyfélszolgálatot...újra.
    Természetesen kiderült ,hogy ez nem így van és simán válthatok internetes csomagból telefonálósra.(akár Matrix1-re is).Elregéltem mi történt a Camponában és azt javasolták ne viszonteladóhoz menjek,hanem a márkaképviseletükhöz és ott elintézik nekem.

    Autóba be--->legközelebbi Voda márkaüzlet.
    Na itt már minden flottul ment,segítőkész és hozzáértő ügyintéző.MAJDNEM váltottam is Matrix1-re de nem működött a rendszerük és mehettem haza-majd hívnak ha mehetek...
    Itt azt mondták,hogy a 20%-os kedvezményemből ami az interneten van,csak 10% fog maradni a matrix tarifára.Ez miért van?Lehet,hogy ez így korrekt,de én a mai nap után kicsit gyanakvó vagyok.
    Kérdés:-ha a teljes hűségidő(2év) lejárta előtt váltok internetről kisebb költségű telefonos tarifára akkor elveszítem az internetre kapott kedvezményt is?Gondolom akkor így fogy le a 20-as 10%-ra.

    40perc Campona+30perc telefonálás+beutazás megint a városba+40perc Márkaüzlet=semmi.
    Elnézést,hosszú lett,de legalább kiírtam magamból :D

    iPhone X@R, iPad Pro

  • Blackmirror

    senior tag

    válasz Blackmirror #24263 üzenetére

    Senki sem váltott eddig mobilnet előfizetés tarifáról telefonosra?
    Ezek szerint csak én vagyok ilyen "szerencsés".
    Egyébként a szolgáltató márkaüzletéből még nem hívtak.Ahogy ez az ügy megy sztem nem is fognak,de azért még várok.
    Eddig meg akartam hosszabbítani az előfizetésem,de most úgy elegem van belőlük egy kicsit.

    Esetleg olyan voda üzlet címet/nevet elfogadok(HA létezhet ilyen) ahol képesek és hajlandóak is elintézni ezt a tarifaváltásos bonyolult és komoly szaktudást igénylő műveletet? :D

    iPhone X@R, iPad Pro

  • Blackmirror

    senior tag

    válasz mukibuci #24268 üzenetére

    Elméletileg oké:)
    De gyakorlatilag az egyik üzletben át akartak verni(lásd előtte lévő hszem) a másik üzletben nem működött a rendszerük pedig megegyeztünk.Azóta nem hívtak(igaz csak 1 nap telt el) remélem jelentkeznek mielőbb.

    Telefont is kaphattam volna,azt is megbeszéltük h a mátrix 1-hez+ 2 év hűséget aláírok és megkapom abban az árban a telefont ami az M1 tarifához tartozik.De úgy döntöttem hogy ezzel nem fogok élni.Csak a tarifát váltom és valószínűleg a hűség leteltével ezek után el is köszönnék 4év után.
    Én az az ügyfél vagyok aki talán 2 évente bemegy az üzletükbe ügyintézni,nem problémázik számlát fizet.Ez viszont a második esetem hogy problémám van velük.(az elsőnél csak annyi volt hogy véletlenül nem kapcsoltak be némi kedvezményt és túlszámláztak)Most pedig ez....
    Nem a szolgáltatással van bajom hanem az ügyintézéssel.

    Azért köszi a választ.

    [ Szerkesztve ]

    iPhone X@R, iPad Pro

Új hozzászólás Aktív témák