- iPhone topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Egyszerű funkcionalitást kínál a frissen bemutatott Galaxy Fit3
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Hajrá, remélem jó lesz!
Tudsz segíteni abban, hogy honnan tudom karbis vagy injektoros a motor? Honnan tudom meg?
Hajlok én is a karbis felé.dugynok: Csak poénból akarom, de ha a szelepeket baszogatja akkor inkább nem állítanám úgy.
Den:
Szerintem is a szerelési költség ami drasztikus lehet mert tuti meg kell nagyon bontani.[ Szerkesztve ]
undefined
-
lehella
senior tag
-
balazs1011
aktív tag
Ne legyen benzinszaga az olajnak.
A víz hőfok mérője rendesen mutasson és ne ingadozzon
A motorlámpa ne villogjon.Ja ez 2005-ös Beverly 500 tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
FI lámpa néhány másodperc múlva kapcsoljon le,amint beindítod. Plusz megfelelő/legalább 13V töltés alapjáraton. Blokk oldalán vízpumpa alatt van egy pici luk,onnan se olajnak se víznek főleg a kettőnek egyszerre nem szabad folynia,ellenkező esetben komplett vízpumpa felújítás. Hátsó teleszkópokat nézd át nem-e ereszt/szivárog. Linkelt gép Spanyol területre szánt. Törve volt hátul mindkét oldala. Nem gyári tükrök vannak rajta. Hajtásra kérdezz rá! Mikor volt szíj/görgő cserélve,illetve az általános szervize-e megvolt-e,mikor,mit cseréltek rajta. Felírat hiányzik kb 10-20eFt a pótlása. Sprintet felejtsd el az egy kis játékmotor a régi Bálnához/Atlantichoz képest.
Huszi:
Integethet neked az ember a váci úton..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
Jaj, hagyjuk már ezt a Honda, Yamaha prémium faszságot, ezt csak a japánbuzik próbálják elhitetni magukkal, meg a világgal. Mindkettő ugyanolyan tucatgyártó, mint a Piaggio, vagy bármi más. Nincs szemellenző rajtam, mert a Vespa is kissé túlértékelt. Vicces, amikor egy viszonylag egyben lévő rendszámos ET4-ért elkérnek majd 4 kilót.
Grillo,
Az én vizsgám izgalmas volt. Eleve úgy indult, hogy az egyik megbízható Honda háromhengerezett. Ez pont fasza állapot egy vizsgára. Sorsot húztunk a másik sráccal, hogy kié legyen a szar gép. Ő nyert. Kitalálta az oktató, hogy menjünk az Egér útra egy kicsit meghúzatni, hátha megjavul. Igenám, de az Etele úti vizsgaúton soha nem jártunk, csak a Budaörsön keresztül menőt gyakoroltuk, úgyhogy pluszban egy teljesen ismeretlen területen voltunk (legalábbis motorral). Szegény srác, párszor le is fulladt a géppel, de rendes volt a biztos, nem gecizett, átmentünk gond nélkül. Egyedül ott nem indexeltünk jobbra, ahol az Egér út belemegy a Budaörsibe, de ennyi belefért.
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
-
-Mosquito-
őstag
Ott az olajpumpa mehetett előbb xarrá az sem olcsó cserélni/javítani. Egy jó oldala van HA megcsinálják rendesen akkor egy jó darabig nem lesz baj. Ma mondtak egy storyt egy BMW-ről amire 900eft locsoltak rá hirtelen.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tigipuf
senior tag
Hát ez a conti twist tényleg nagyon kak.s,éreztem én már nyáron is jó időben száraz úton elmegy,de amiket mostanában produkál vizes talajon az necces nagyon.Egyszer nagyon megcsúsztam anno etz-vel forgalomtól elzárt területen a csíkokon ,na azóta kicsit óvatosabb vagyok.
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Brogyi
senior tag
Az nem szabályozó hiba? Ugyanis motornál a dióda is a szabályozóban van ami átereszt. Ezért van rajta feszültség. Akkor viszont érthető a bizti füstölés. Ha megtalpalta a marha akkor szívás. Az allórész csak egy darab drót. A forgórész pedig állandó mágnes szokott lenni. Nem ismerem a típust, de majd a tulajok kiigazítanak. Ha 12V-ot mérsz akkor már megszakadt.
-
csongi
Topikgazda
Én mielőtt neki állnék tekercset cserélgetni, végeznék egy terheléses tesztet.
nem emlékszem már pontosan, de nálam is lehetett mérni 6V körül. Arra nem emlékszem, AC vagy DC de asszem AC lehetett. Mivel az aksi egy egyik mérési pont és a tekercset méred, nem pedig egyenirányított feszültséget. A járó motoros terhelésénél terheld le 24V-al.
Ha jól emlékszem a kiszedett tekercset pedig 230V al terheltem meg menet zárlat vizsgálatához. Ha kehes akkor az tuti megmutatja. -
Brogyi
senior tag
Kicsit keveslem a feszültséget. A szabályozó modern, és jó nevű cég terméke. 14,4V-ot várnék el. Ott még valami hiba van. Yamaha szabályozó tipikusan. Ha nincs szellőzése megsülhet. Mivel shönt szabályozó így kis terhelésnél melegebb (ezt várnám el tőle). Néha azért tapogasd meg milyen meleg. Ha van hőmérőd (lézeres, kinai gagyi) mérd meg mikor leállsz.
A feszültséget pedig közvetlenül a szabályozón ( annak lábán) mérd! A motorod műszere félrevezet![ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Refivel ne essen be 13,5 V alá akkor nem lesz gond. A 14V környéki fesz kell, városban elég szívatós ha nincs meg, lemerül.
A feszültség vissza jelzőhöz pedig a csokikat kell széthúzni kontaktolni, végig a vezeték kötegen a műszarig. Az egyik sarkalatos pont a biztosíték környéke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen