- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Fotók, videók mobillal
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
Hirdetés
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8611 üzenetére
Oszt' mi olyan látványos ezen?
Ez micsoda? Hogyan?
Ez pont az, aminek látszik: egy lángcsóva, ami kicsap a nyitott dobból.
Menet közben azért ennyire nem látványos, bár mesélték, hogy nappal
is látták a dobot lángolni végsebességen (de régen volt, igaz se volt).Szerk: a hogyanra meg: videóból kivágott képkocka. Kíváncsi voltam,
hogy a visszadurrogás hidegen látszik-e: látszik, de azért nem ennyire.
Ezt leállítás után dobta (amikor a forró kipuban berobbant a benzingőz).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8806 üzenetére
Nagyon szép hangja van egy tuning kipuffos sportmotornak, ez tény.
Sajnos egy egyhengeres robogó sosem lesz olyan karakterű, bár az is
igaz, hogy nem is igen akar az lenni: nem ugyanarra vannak kitalálva...Amit írsz, hogy nyílik a sor, az természetesen egy egyhengeres robival
is elérhető - csak legyen 4T, és legyen rajta egy nyitott kidörrenő.
(Vagy nem feltétlen robogóval: a másik troll XT-je is nagyot szólhat...)Mózes néven keresd a hatást: videóban nem adja vissza, de kegyetlen!
Természetesen nem így használom (nagyon durva ugyanis), de néha
azért elég mókás szituk álltak belőle elő... Mentem már úgy konvojban
sportmotorosokkal, hogy szegénynek kuplung + túráztatás kellett, erre
inkább én mentem előre, nekem elég volt egy-egy gázfröccs is.Nincsenek ellentétek 50-125-400-asok közt: emberek közt vannak...
Az csak egy (nem permanens!) attribútuma az embernek, hogy éppen
milyen köbcentis, vagy épp milyen hajtásláncú motor van a birtokában,
ha egyáltalán van a birtokában és egyáltalán motorosnak érzi-e magát.Ez nagyrobogós topik, így főleg (nagy)robogókról beszélgetünk: ennek
ellenére, HA valaki bunkó mód közlekedik, biztos lehetsz benne, hogy
a motornak ehhez semmi köze: a bunkó az autóban is bunkó lenne.Tegnap pl. egy Audis b*szott a mackósajtra, és inkább vasalt volna ki 3
bringást (tápláléklánc alján vannak ugye!), én meg megálltam nekik. De
nem kérek ezért kitüntetést, mert ez normális.Ez meg a pirosozóknak.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8808 üzenetére
Ehhe, 0:51-nél lenyeleztem, mint egy debil, aztán usgyi 90-ig.
Azt hittem Gábor is odapörköl az RR-nek, de ráb*sztam.
(Így aztán baromi ügyesen felvettem, hogy keresem a tükörben.)A fogyasztását hagyjuk... Statisztikailag átlagban 5,77L/100,
de én is főleg munkába járásra használom, és látod, hogy néha
barom mód indulok vele, ilyenkor biztos beszippant pár decit.
Városon kívül, 100-110-es túratempóban már vállalhatóbb: <4,5LJa és persze az adu ász: lehet, hogy rossz a termosztát, ezért
többet fogyaszt, mint kellene neki. Kérdés, hogy mióta rossz...
Az elején el volt tekergetve a karbi, és akkor bekért 8,6-okat. -
kcsa
veterán
válasz ludsimon #8806 üzenetére
Nincs semmi konfrontáció az eltérő köbcentisek között. Miért is lenne? Mellém áll egy Simsonos a pirosnál és akkor köpjek át? WTF?
Ahogy D. kolléga is mondta: emberek között vannak viták és véleményeltérések. És szerintem a fórumban ez is csak az eltérő tűréshatár miatt. Ha érted...
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8865 üzenetére
Eltévesztetted a topikot. Ide pont azok járnak, akik szerint a
rendszámos 125+ ccm robogó jobb választás. Ez van sajnos.
(Vagy nem sajnos, de ne akarj minket meggyőzni, ha lehet.)A szerkesztett részre meg majd a gyakorlat válaszol.
Nem tudom mennyit mentél vele, gyanítom, nem több tankot.
Viszont "ésszel" csinálva: nemsokára jön a sportlégszűrőd.[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
-
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9092 üzenetére
Létezik, én is akartam építeni, meg is vettem a turbót hozzá. Egy ihi rhb31 kell hozzá, az a legkisebb turbó. De nagyon nehéz megépíteni, még ehhez a turbóhoz is kevés a 125-ös kipufogógáza, csak magas fordulaton pörög fel, és nagyon nehez az optimális keveréket belőni. Nem is csináltam meg.
Nagy gépeket ezzel sem tudnál alázni, mert ha megduplázod is a teljesítményt, még mindig csak 30 ló körül vagy, Ráadásul pont a kilövésben nem jó a turbó lassú felörgése miatt.
Csináltak kompresszorost is.
www.simson4t.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9094 üzenetére
Azért autóknál sem olyan egyszerű, mert nem biztos, hogy az eredeti csapágyazás bírja a megnövekedett terhelést. Valamelyik '80-as évekbeli Autó Motorban volt egy Lada, amibe beledobtak egy turbót, töltőlevegő visszahűtés nélkül. A fő probléma a hajtókar csapágyazás volt, ha kihasználták az autó teljesítményét, az eredeti siklócsapágyak nem bírták a terhelést. Meg ott van még a kipufogószelep megnövekedett hőterhelése is
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9276 üzenetére
Az indok az, hogy ha fejedre húzod, akkor nem tudnak azonosítani, és akár terrorcselekményt okozhatsz egy szar budapesti irodaházban. De tény,egyre több helyen nem lehet felvinni magaddal a sisakot. Ha meg elviszi valaki, akkor lemeccselem a biztonsági céggel, ők hozták a szabályt, ők is felelnek érte.
A drága sisak általában jobb sisak. Nekem is kettő van, egy olcsóbb HJC FS Max dolgozni, egy X-Lite 402 GT. Pl. a zajcsillapítás ég és föld az X-Lite javára, a komfortja is jobb.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9311 üzenetére
Jó, hogy megtudtuk, van egy fasza a biciklid, de miért van csöves robogód?
Qrvaveszélyes egy nagy forgalmú úton bringázni, nagy a sebességkülönbség,
ráadásul a bringások tajtrészegen is tekerhetnek: ez ugyanaz, mint a traktor?
(Kamion meg aztán nem döcög 40-nel, de ha annyival is menne, ott már nem
kikerülésről beszélünk, hanem előzésről, ami nagy különbség.) Egyébként
meg aztán halál mindegy, hogy van-e tiltó tábla, vagy nincs: a gyökér* oda is
bemegy, ahonnan a tábla kitiltja, szóval semmit nem jelent. Az értelmesebbje
meg majd megy a bicikliúton, ahova való. Az autós menjen a bicikliúton? LOLAz egy dolog amúgy, hogy a másik topikban beszélgetünk, de ITT miért? Van
rendszámos robogód/motorod? Vagy legalább "Ax" jogosítványod? (Barátod?)*: kinek nem inge...
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz ludsimon #9313 üzenetére
Szerintem is baromság olyan útra biciklist engedni, aki 20-30 km/h sebességgel közlekedik a 70-90 km/h-val haladó bármilyen járgányok között. És ugye az egy-nyomon haladót autónyi szélességgel kellene előzni kresz szerint. Korábban is volt pár biciklis a 10-esen kifelé, még annyi sem volt bennük hogy félrehúzódjanak a kőfejtőnél Borosjenő után hogy elhaladjon a sor eleje.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9313 üzenetére
Motorral ugyan nem használhatod a bicikliutat, lakotton kívül sem.
Max. SMKP-val. Az meg nem motor, hanem egy motorizált bicikli.A sportolók eddzenek a sportpályán - nem a közúton. Zárják le az
edzőterületüket: vagy a rally autósok is gyakorolhatnak mostantól
a 10-es úton, mert elfér ott mindenki? Amúgy ez itt nagyon OFF...Ha annyira odavagy a "versenymotorokért": szerinted hova mennek
gyakorolni? A Mátrába? (Oké, azok néha meghalnak.) Kakucsring,
"Kecsó", Hungaroring és még sorolhatnám: versenypályára!az egyik legkedvesebb sportomat bántják
Bántja a halál... Szerinted itt most csak az országúti kerékpáros,
olimpiára készülő sportolók hada lesz ráeresztve arra az útra?
Vagy amúgy aki az M1/M7 kivezetőn a tiltás ellenére teker, az is
sportoló? Vagy az oroszoknál, amikor az autópályán nyomják?Szerk: nem azért tiltják, hogy ne sportolj. Hanem, hogy NE OTT,
mert megdöglesz. (Nagyon beszűkült elmére vall, ha nem érted.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9316 üzenetére
Most komolyan azért engedik a bringásokat a 10-es útra, mert mind versenyzők?
Szerk: autópályákra nem szeretnéd kilobbizni a dolgot? SMKP is mehetne, majd
kikerülik, hiszen el tudnak menni egymás mellett - a veszély az mit se számít.
Az megvan amúgy, hogy Olaszországban (ez már nyugat?) autópályára még 125
ccm-mel se lehet felhajtani? Nyilván csak és kizárólag kibaszásból találták ki.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9311 üzenetére
Nagyon király arc vagy, örülök hogy aláírtad.
Persze, hiszen más faszával könnyű verni a csalánt, gondolom nem jársz arra, miért is járnál, a helybeliek meg így jártak.
Három éve nettó szopás ami arra felénk van (solymári vagyok), szóbeli figyelmeztetést már kaptam a munkahelyemen mert rendszeresen kések. Pont a szájbavert tízes út miatt.
Remélem felétek is lesz valami hasonló aláírásgyűjtés, pl. lassítsunk minden főutat 20kmh-ra, akkor elsők között fogom aláírni hogy neked is jó legyen.
De hogy értsd miért vagyok kiakadva: reálisan egy reggelen maximum öt azaz ÖT (de ez tényleg maximum, inkább kettő) kerékpárost látok reggel, akiket a busz próbál a ténylegesen szűk főúton megelőzni.
Hint: bicikli egy fő, busz száz. Plusz a mögöttük gyűlő sor.
Nem zavarnak, nem erről van szó. De erővel letolni mások torkán egy olyan változtatást, ami egy kisebbség érdekeit védi, a többség meg le van szarva, na az már kibaszottul felháborító.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #9316 üzenetére
Holnaptól aláírást gyűjtünk, hogy a streetfighterek is edzőteremnek használják a főutakat. Kit zavar az? 20-30-40km/h-nál égessék csak a gumit, első keréken álljanak csak meg... stb. A többi majd úgyis kikerüli.
Régen én is szerettem bringázni, nem versenyszerűen toltam, csak a magam szórakoztatására. Terepen senkit nem zavartam, olyan kondit szereztem, ami még évek múlva is kitartott...
De szerintem ezek a témák még ha onba is írod eléggé offtopic jellegűek. Ha már fb üzenőfal lett a kis robogós fórumból, akkor használd azt üzenőfalnak, és ne ezt... (#9313)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9359 üzenetére
A T-Max nagyon drága, és a csomagtartója is elég karcsú.
Arányaiban mennyi a különbség, nem tudom megmondani,
mert a két gépre nagyságrendi különbségű ráköltésem volt.Mindenesetre az alkatrészek olcsóbbak 250-eshez, az tuti.
kcsa: "Mert rohadt drága." Így is mondhatjuk. (Szemeztem
azzal a 1,5 millás tuning döggel - de CSAK szemeztem.)---
Ezt amúgy még a másik topikba írtam/mókás visszaolvasni.
És a sors iróniája, hogy ott vettem meg végül a Madisont.
Nagyon bennem volt a bugi, hogy valamit venni akarok, LOL.
300-400K-m épp volt rá.... végülis nem volt AKKORA szívás,
csak a fránya ráköltések miért lépték át az 1 misit rejtély.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9359 üzenetére
Nekem úgy van Xciting 500-asom, hogy nagyobbacskát kerestem, megnéztem pár Burgman 400-ast (650-es a másik topikban említett szíjcsere ára miatt kiesett), Silverwinget, és rájöttem hogy adott áron ezt kaphatom meg normális állapotban.
A leggyengébb 500-asok közé tartozik, könnyen meglehet hogy DigitXT MAdisonja megeszi reggelire ,cserébe normális a vételár és az alkatrészek árai sem a legdrágábbak. Ettől persze még nem olcsók az alkatrészek, sőt... Csak a többivel összehasonlítva.
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9363 üzenetére
ja... Csak a kuplung 100k felett van.
the bike have:
air filter
rapid bike ecu add-on module
modified leo vince exshust
malossi kevlar belt
dr pulley hit clutch
modified variator malossi
ngk iridium spark
and the set up for the bike is for accelaation and less for top speed
now i have on it light rollers in this video![ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9367 üzenetére
Ez még a ráncfelvarrás előtti verzió (tükrök az orron, és nem a kormányon), karbis.
Ránézésre meglepően egyben van, matricázás stimmel ez jó eséllyel azt jelenti hogy nem volt még rommá törve.
Ezzel együtt olasz import, a rendszámból látszik, így bármikor szopórollerré válhat. PErsze erre lélekben mindenképp fel kell készülni.
A tapasztalataim nyomán legközelebb úgy vennék 500-as Xcitingot, ha megbonthatnám a motort, de ezt nyilván úgysem engednék az eladók. Mint minden járműnek, ennek is van típushibája: igen kényes az olajra, ha sokáig szar olajjal járatták akkor a vezérműtengely megég és kopik is, ez pedig még itt is méregdrága javítás lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs