- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz DigitXT #22641 üzenetére
Az szép lehetett, ráadásul a váltó olaj mocsok drága
Közben megnéztem a service manualt, köszi neked is yodamastah, valami 15 lépéses bulinak mutatja, közben bontsam le a storage boxot és a footrest boardot is, úgyhogy gyorsan elment a kedvem tőle, de találtam egy olasz videót, aminek a szövegéből ugyan egy szót sem értek, de kb nagyobb bontás nélkül 10 perces műveletnek tűnik: [link]
Nyomatékkulcsot egyébként már egy ideje várom, hogy legyen Aldiban, de persze, amióta eldöntöttem, hogy kellene, na azóta nincs sose Ahogy nézem 20Nm.
Az autóban egyszerű, meg amióta egy "szervizben" nem akarták feltölteni a szűrőt, csak rácsavarni és hajrá, azóta ha nem sietek, akkor magamnak csinálom. Csak ahhoz mindig lehet aknát, vagy csápos emelőt vadászni. -
Reaper
őstag
válasz DigitXT #22644 üzenetére
Nekem a régi Swiftbe kellett cserére 3 doboz castrol, darabja volt 3ezer körül.
Miközben a sima motorolaj meg kb 5ezer volt hozzá a 4 liter.
Én autóbelsőt, műanyagokat raktam vissza úgy, hogy egyre idegesebb lettem, mert eltört az egyik kis beakasztós bizbasz, na utána sikerült még mást is törni, mehettem bontóba új cuccokért és rábíztam másraNem is tudtam, hogy van nyomaték kulcsból kisebb méret is, majd ránézek, de a nagy akkor is kelleni fog itthoni kerékcserékhez
-
Reaper
őstag
válasz DigitXT #22650 üzenetére
Akkor jövő héten elindulok bevásárló körútra itt a környéken a kisebbek miatt, a nagyobbal meg várok tovább az Aldira
Ja, tuti félre értették mihez kell nekedyodamastah: Ha van egy bevált, akkor nem variálom, de arra rá kell találni, a gépkönyv 5 félét javasol, kb innen minden lehet (Recommended oil type: SAE10W30, SAE10W40, SAE15W40, SAE20W40, or SAE20W50), a számlákon sincs ráírva a típus és a márka.
kcsa:
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #22686 üzenetére
Erre írtam nemrég:
"Érdekes amúgy a magyar piac, Olaszországban az SH-sorozat gyakorlatilag agyonveri a piacot, az első három helyen az SH különböző lökettérfogatú változatai állnak. Ehhez képest a belvárosi irodám környékén a ránézésre bizonytalan nemi identitású metroszexuális hímek szinte kötelező jelleggel Vespával trendiznek be a munkahelyükre... Van is egy "kötelező" szett: Vespa, iPhone és a manapság elegánsnak számító bokavillantó gatya..."
(#22687) tigipuf
"Az a vespa egy igazi klasszikus robogó kinézetű "izé" ."
Igen, egy tipikus divatcikk, ami furcsamód sokkal népszerűbb nálunk, mint a saját hazájában. A csajokat megértem, gyakran nincsenek tisztában az autó/robogó valós tudásával, ők csak azt látják, hogy "olyan cuki" és ez már elég is. A People 250-et én nem tartom rondának, jó kis robesz, az árában aligha kapnál jobbat.
-
tigipuf
senior tag
válasz DigitXT #22696 üzenetére
öööööö a csajos témát nem ér félreérteni ,csak arra akartam célozni,hogy szép ez a vespa ,ez a klasszikus olasz dizájn.
Ahogy öregszik az ember változik is de nagyon.
Tudom én magamról ,hogy 20 éves koromban kb. lepöktem volna ezt a motort,nem lett volna annyi pénz,hogy ráüljek(nehogy égőzzek máá ezen a szar.n!)
Sőt 20 éve ha valaki azt mondja valamikor robesszal fogok napi szinten közlekedni (nem kényszerből,nem élek nagyvárosban) váltós sport vagy endúró jellegű motor helyett azt az egyént elküldtem volna a pics.ba az 100%"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22736 üzenetére
A hosszabb tengelytávval általában jön a laposabb villaszög, azt meg a legtöbbször követi a kisebb kormányszög. Az álló sorok között így már nehéz sávot váltani. Az sh meg olyan, mint egy bicikli.
A legfontosabb a kis tömeg a városban.
Országúton meg apám gs adventure-je kezesebb a tdm-nél, szóval ott már tényleg vannak fontosabb szempontok a tömegnél. 😃 -
#31733248
törölt tag
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22736 üzenetére
"Szerintem az nagyon ritka, hogy a dugóban azért akadsz el, mert nem tudsz szlalomozni."
Szlalomozáskor párszor felakadtam xmaxal a dobozzal teherautók, buszok elejében. Általában csak odakoppant, de egyszer úgy fennakadt, azt hittem leszakad a hátulja Ez után le is cseréltem az 50L dobozt 39 literesre. A 39L sokkal keskenyebb, és ezzel még nem akadtam fel Telipakolt aldis szatyor meg a 39Lbe is befér
Körúti dugóra ott a villamos sáv
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22743 üzenetére
Azért az Egér út nagyon más kategória, mint a beljebb lévő utcák. Lehet, hogy végigjönnél velünk, de sokkal jobban kell küzdeni a nagyobb tömeggel. A budakeszi úton meg egyenesen életveszélyes lenne az a kis kerék a felező körüli rossz úton.
Ha nem fér el nekem a kormány, gyorsan lerakom a lábamat, megdöntöm a robit, átmegyek az akadályon és megyek tovább. Ehhez jól jön a budis póz, a lábam szinte alattam van.Ha elfogadnám, hogy mindegy a tömeg városban, akkor simán járhattam volna a tdm-mel nyáron, mert hideg nem volt és igazából az se szélesebb jelentősen, amúgy is magasabban van a kormánya, mint a tükrök.
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #22748 üzenetére
Xmax 400 31 kilóval nehezebb mint a 300, és ennek a súlynak nagy része az a blokk és a nagyobb kipufogó. Ami ugye rugózatlan tömeg, és mivel hátul van, a súlyelosztás még rosszabb lesz. Ráadásul a hátsó keréknek kevesebb a hely és 13 coll a hátsó, míg a 300asnak 14 coll. Azért ezeket már érezni lehet rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22748 üzenetére
Kb. 20 km/h felett már nem érződött a plusz tömeg a madison-nál, de lépésben haladásnál igen. Csak azért írtam a tdm-et példának, mert ismerem a városban és 220 kg. A tádé kormányszöge annyival kisebb, hogy nehéz vele sávot váltani két kocsisor között (láb lerak, akár még y-ozni is kell), míg az sh-val alig kell lelassítanom, mert maga alá forgatom a kormányt. Ezt nem érezhetted, amikor próbáltad, mert nem volt annyira nagy forgalom és a Rákóczi hídon simán lehet középen menni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22753 üzenetére
Én nem érzek megtorpanást, tök egyenletesen húz, csak a gázra rögtön megindul, mert nem tud annyit visszaváltani, szerintem ezért kezelhetőbb is. Most rakattam kopóréteget a kuplungra, nincs változás. Jut eszembe, 54 ezres szervizhez lenne kedved esetleg kb. november elején? (Szíj, motorolaj).
-
Burt1793
veterán
-
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #22762 üzenetére
Ez ilyen, már megszoktam, a gyári az olasz ebay-en 40 ezer körül lett volna (de a szállítás kérdéses volt és annak is lett volna ára), mást úgyse vettem volna.
Szíjat biztosan kell cserélni 54 ezernél, a görgőkre nincs kötelező periódus előírva, vannak minimum méretek a szervizkönyvben és kész. Légszűrőt elvileg csak 18 ezrenként kell cserélni (48nál volt), olajszűrőt meg 12 ezrenként (48nál volt). Fékfolyadékra van még írva egy csere... megnézem az mikor volt korábban.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22762 üzenetére
Én a robogón a kuplung kopóréteg/ferodolozását nem látom értelmét. Kivéve,ha állati nagy árbéli különbség van az új és a felújított között. Akkor ott van még a kuplungban lévő rugók,amik már biztos nem olyan erővel működnek mint új korukban. 50..eKm-nél lehet már a kuplung harangot is fel kéne szabályozni,illetve cserélni.
Oem-re visszatérve. Nekem ott a gyári Honda Yuasa aksi 69eFt. A Karasnában 56eFt lenne de első kérdése,hogy miért akarok venni ilyen drága aksit,amikor ott van a Banner,Exide,Varta,JP fél,negyed áron.. Majd a beszélgetés végén már 51eFt-ért is oda adta volna az aksit -10%). Exide van benne,18eFt-ért,3 éves. Jövőre dobom,ki veszek újat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22805 üzenetére
Szia!
Nem tudod véletlenül, hogy honnan lehet szerezni madisonba való kuplung rugókat? Te már próbáltad, biztosan nem jó bele? (Tudom, nincs a motor a listaban, de fotó alapján annyira hasonlít. )
Estleg kuplung pofákat lehet venni valahol? Esetleg felújítani?Előre is köszi!
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22813 üzenetére
Wow, szép kis gyűjtemény!
Szóval, ha nem muszáj, akkor ne cseréljem a kontrasztrugót. Rendben, marad a gyári.
A tárcsák szerencsére rendben vannak, csak a kis rugókat kellene cserélni, hátha közük van a kis remegéshez.Esetleg az első alu tárcsákat lehetne felhúzni esztergán, de elég jónak tűnik mindkettő, minimális a kopás. A neten kutakodva láttam, hogy ennél rosszabbakra is azt mondják a szerelők, hogy még jó. Azok is maradnak egy ideig, hacsak....
az első tárcsák kopása okozhat kis remegést induláskor?
Persze lehet hogy nem is kellene foglalkoznom vele, mert minimálisan remeg, de a másik robogóm teljesen simán indul, szeretném ha ez is ilyen lenne.
Kis rugó kéne valahonnan... vagy legyártatni esetleg... tudni kéne az erejét, a többi infót le lehet venni a régi rugókról. Az a baj, hogy a kuplungról szinte semmi infó nincs a manualban.
A Benelli Velvet Dusk 400-as manualja vajon ír róla valamit? Rá is keresek gyorsan...
Addig is köszi a kimerítő választ!
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22813 üzenetére
A kapható variator csomagokhoz sárga rugót és 14,5g-os görgőket adnak.
[link]Ezek hatása hogy is van?
A könnyebb görgő pörgősebb motort és jobb gyorsulást ad a végsebesség rovására.A gyárinál puhább sárga rugó pedig azt eredményezi, hogy könnyebben fog felváltani a hátsó vario. Ha könnyebben vált fel, vagyis alacsonyabb fordulaton akar felváltani, az a gyorsulás rovására megy?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22816 üzenetére
Ertem, hat nekem jo igy is a gep, mondjuk nem varosban lakom, csak dolgozni jarok oda. Ha varosi lennek, lehet nekem is fontosabb lenne a gyorsulas. Igazabol azt sem bannam, ha kicsit nagypapisabb lenne a madison. lehet burgit kellett volna venni. Vagy kicserelni a variot... Megvan meg a jcosta variod, amivel nyugisabban gyorsul es kevesebbet fogyaszt?
(Azert a kis rugokat tenyleg cserelni kellene...)
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz DigitXT #22885 üzenetére
este ránézek, mit mutat, de én biztosan nem fogom visszarakni az előző izzót egy mérés erejére. Közben a fehérvári ivanicsék megmentették a mundér becsületét. ha 5w50 nem is, de 5w40 szinti motul olaj, dedikáltan 4t robihoz volt. kapott hűtőfolyadékot, új fékolajat, hidraulikaolajat, stb. a viz eleresztésére 1 elképzelhető magyarázatuk van, miszerint kosz ment a kupak alá, ami elengedte a nyomást, viz felforrt, dugót csinált,stb...
kinek milyen általános célú gumi vált be? jó lenne, ha nem lenne érzékeny melegitésre, úton levő nedvességre, túlzottan a nyomásra, valamennyire birja az esőt.
nem kell, h tartós legyen évi 5-8ezer km-re, ez nem szempont. ami rajta van, annál bármi jobb, de nem akarok 2x cseréltetni. amikor a reggel 7kor min 3-4 fok van, akkor megyek vele, ez alatt nem.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22896 üzenetére
Igen,ez lemaradt. "Közvetlen a lámpatest előtt" lett mérve. Az a bibi,hogy egy izzó cseréhez idomot kell bontani nála.. Azért lett cserélve,mert este alig látott,ha alagútba értünk vak volt szinte.
Azt tudom csinálni,hogy megkérdezem milyen appot használt és én megmérem az enyémen.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #22898 üzenetére
Lehet itt is kijon a Madison kicsit elrontott foncsorrendszere, vagy lampa merete?
Ezert kenyszerultok nagyobb fenymennyisegu izzot betenni, hogy latni is lehessen vele.
Lehet H4nel jobb a helyzet.Moaqui: Nem az volt :).
Nem ertettem :). Igy mar vilagos. Eleg eros feher fenye van. Kerdes esoben milyennlehet, foleg ejszaka. A tompitott vetitett kepe gyarilag ilyen? Vagyis egy egyenes? A jobb oldalt nincs meg a felfele ferde vilagitott szakasz. Ami ugye a jobb oldali padka savot vilagitja meg tavolabbra. A tieden is ilyen a Halogennel?Meg allitanom kell a lampamon, nem az igazi sajnos. Eddig a 4 vas kozul az Aprilia a nyero. De majd teljesen beallitott lampanal lesz valos a kep. :). Annyira nem rosz ez a H4 sem.
Lehet elszoktam tole, es az auto fenyehez hasonlitom folyamatosan. :) , a vetitett kep tuti nem jo. Jobbra es picit magasra vilagit. -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22919 üzenetére
Nem tudom miért más az első gumi mérete, így vettem.
A hátsó gumi pedig igencsak csere érett, a kopásjelzőig lekopott, sőt már az is kopott. Arra gondoltam hogy akkor az elsővel együtt kicserélem. Csak a méret volt a kérdés. Szóval ha nincs különösebb oka az első kerék szélesebb méretének, akkor a gyári méretet veszem rá.
De lehet csak tavasszal, télen úgysem használom. Addig hozzáerősödök anyagilag.A fordulós dolog meg úgy néz ki, hogy az etz-m és a kisrobim sokkal fordulékonyabb. Lehet hogy ezen segíteni fog valamennyit, ha előre agyári gumiméretet veszem, ami egy centivel keskenyebb a mostaninál.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22921 üzenetére
Szia Digit!
Le tudnád írni, hogy Te hogy inditod be a madisont szívatóval?
Nálam nem megy simán a szívatós indítás. Ha teljesen kihúzom a kart, akkor nagy a fordulat és menni akar a motor. Ha visszatolom félig, akkor nem indul el (1800rpm), de öt másodperc múlva leall. Alapjáraton is beindul, de akkor 5-6 percet is varni kell, mire el tudok indulni. Mások maximum két percet járatják és már van erő a motorban, reagál a gázra, nem fullad és lehet motorozni.
Lehet hogy dúsitanom kellene nagyobb fúvókával a szívatót?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #22936 üzenetére
Az. Egy pillanatra meg is állt bennem az ütő mert egy ismerősnek is ilyen gépe van. (Yamaha Majesty klub elnökének)
Kcsa:
Szombaton voltunk arra, mondhatni a 811-es úttól majd Csákvárig útfelújítást van. Azaz felmart úttest,aszfaltozás kb 1m-es sávban, lámpás váltakozó forgalom irányítás van most. Ahogy a képen is látszik terelő tábla is van a képen és elég sok törmelék van az úton. Elkepzelhető,hogy köze lehet a balesethez.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Reaper
őstag
válasz DigitXT #22943 üzenetére
Akkor jó, tempó vissza, próbálgattam, hogy melyik a jobb, nagyobb tempónál gondoltam majd jobban vágja a szelet, vagy nemtom (hosszú volt a nap )
Mondjuk miután túl voltam a Népfürdő utcán meg a Vácin, onnantól már jobb volt egy kicsitEz a roller nem tud olyat, hogy ha simán hajtod, akkor tölti magát? Elég vékony az a 6,7km.
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs