- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz Reaper #22153 üzenetére
Itthon futarok sokszor nem is tekerik. Akinel tervben van, hogy jo aron akarja elnepperkedni, annal a km ora spiral oda van gyorskotozovel rogzitve a teloszarhoz lehuzott allapotban, lattam mar ilyet
Mikor megy muszakira akkor aznap vagy elotte visszakoti.Sajnaljak meg azt a 10-15e forintot is, amennyiert "megjavitanak" az orat nekik fiatalabbra.
Persze tisztelet a kivetelnek, de ilyen szempontbol ritka ez is, mint ahogy eleg ritkan talalkozni olyan autohirdetessel is ahol bevallja hogy "taxi volt, de patent".
-
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22158 üzenetére
Még ha csak robogóknak... [link] Szerk: mondjuk 2017-ben is
kellett volna legyen műszakin. Vagy a gyevi bírónak azt se kell?
Szerk2: esetleg balfaszok a cikkírók, mert a fotón 131444 van...
Szerk3: a műszaki 1,5 éve lejárt, ezt is írják, ebben sincs hiba...Akkor inkább ON: a 250-es Majával úgy járt a tulaj előttem, hogy
törött volt a km óra jeladó. Én tizenpár perc alatt kicseréltem.
Ő nem értett hozzá, ez nem baj, viszont napi ~30 km-eket rakott
bele. És akkor tartsa fejben, hogy 100 naponta olajcsere?
Jobb a békesség: az az óra számolja szépen az távot. Azért van.Szerk4: sőt, én vagyok az, aki egy totál véletlen nullázott(!) órát
kamu sebességjellel egy éjszaka alatt előre(!) tekert, 45000 fölé.
De már a 250-es Majánál is ezt játszottam, felírogattam mennyit
mentem, amint megvolt a mágnes, pörgettem felfelé az állást.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22161 üzenetére
Kivételesen tényleg nem igazán lehetett tekerés: hangulatkeltés az egész cikk,
hiszen tévesen írhattak kamu számot szövegben (lehet, korábban írta valaki),
mivel ott vannak a fotók, amin feketén-fehéren látszik az óraállás... Amúgy egy
ilyen mechanikus órát tekernének vissza a legegyszerűbben, mégsem tették...Vagy persze tehették! Csak mondjuk 250K-ról 130K-ra. Az megint más kérdés.MÁS: ma sikeresen levizsgázott a kocsi. 20 éves, de nagyon dicsérték, milyen
szép állapotban van, és mondták, ritkaság, vigyázzak rá... 191K van az órában!
És ez bizony valós futás, mivel első tulajos volt, családban marad jeligére. -
yodamastah
őstag
válasz Reaper #22405 üzenetére
Ha kell a tárolóhely. 600k körül 250es injektoros xmax. 185 centivel elférsz rajta. Egy évig volt ilyenem, szerettem. Kicsit gyenge városon kívülre, de 600ért most is ezt venném. Ahogy nézem ebben az ársávban már a 2.gen is befigyelhet.
DT300 elég szűkös lábtérrel rendelkezik. Rondán öregszenek (vagy sok belőle az ex-futármotor) Cserébe jó az ára és van ABS-es. Mind tekert import.
Ha van 1M és nem kell annyira a tárolóhely akkor használt SH300.
100% városra PCX oké. De kismotoros feeling lesz a fentiekhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22407 üzenetére
Hát nem tudom, mire számítasz a doboz hatásával kapcsolatban, de ha nem
akarsz benne mondjuk egy ~20 kilós autós akksit hazavinni (jellemzően csak
3 kg a terhelhetősége ezeknek), akkor nem fogod érezni... Az akkut igen...
(Tapasztalat.) De még annál is rosszabb amúgy, ha egy utas ül mögötted... -
tikshow
addikt
válasz Reaper #22405 üzenetére
Nekem lesz egy eladó, ugyanilyen X-Max 250-em kb 1-1,5 hónap múlva, mert elköltözünk Budapestről. Gyári kicsit sport és egy nagyon-nagy Fabri plexivel, Tucano láb és kéz zsákkal, és Oxford markolatfűtéssel. Ja és idei gumikkal, mert kaptam egy-egy defektet.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz Reaper #22580 üzenetére
Mostanában én sem vagyok képes farmert viselni, de még reggel se, a kényelem miatt. Tudom, tudom..
De a rövidgatya mindig térdprotektorral van, felül meg kabát, kesztyű. 20-30 perc a munkahely, sok dugóval, nehéz szaunázva végigmenni.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-Mosquito-
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Reaper #22596 üzenetére
Egy jó hálós kabi nagyot tud dobni 30 fok felett. 25 fokban már fázni szoktam benne a városban is. Estem is ilyenben kb 60al (spidi) és bár kiszakadt több helyen, elég jól megvédett. A könyökömön lett egy pici horzsolás, közben a dzseki úgy szétment hogy ki kellett dobni.
huszi.gyb
Az a 300az sym egész jónak tűnik azt kipróbálnám.
-
yodamastah
őstag
válasz Reaper #22638 üzenetére
"olajcserére kell majd mennem"
Robogón az olajcsere gyerekjáték, illik ezt megcsinálni magad. Gyak szerelni nem kell semmit. 1 csavar ki, aztán vissza és mehet bele az olaj. A 250es xmaxban olajszűrő sincsen. (emiatt elég gyakori az olajcsere) Egy nyomatékkulcs nem árt ha nem tudod mennyire húzd meg az olaj leeresztőt, de ennyi. Az első olajcseréd árából tudsz venni használható nyomatékkulcsot
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22640 üzenetére
Autónál simán megcsinálom esetben (idegállapotban voltam: olyankor nem ajánlott
szerelni) a motorolaj leengedés helyett leengedtem a váltóolajat. És fel se tűnt...
Maradjunk annyiban, hogy egy robogót olajcserére szervizbe vinni csak annak kell,
aki nagyon (!) nem ért hozzá, ám ha egy autóban simán megy, akkor ehhez se kell
szerelő. Persze, ha vmi számlafétised van, akkor nem szóltam. Azt nem tudom,
mennyi km van benne, de amúgy a legkevesebb (mind idő, mind pénz), hogy olajat
kell néha cserélni. Meghúzási nyomatékot szervizkönyvből nézz hozzá: 20-25 Nm? -
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22643 üzenetére
A váltóolaj 3000 Ft volt (manuális), az nem pénz. A gond inkább az, hogy olaj
nélkül érdekes hangja lett, még szerencse, hogy feltűnt a páromnak... további
gond, hogy ezután szerelőhöz vittem, aki megcsinálta 25000-ért az olajcserét:
de hát ez van, tanulópénz. Ha szerelés közben akar kirúgni a főbérlő hisztiből,
inkább abba kell hagyni, mert idegesen esetleg az ember nem tudja mit csinál.ON: Aldis nyomatékkulcs nem lesz jó, arra kár is várni, az ilyen böszme nagy
félcollos, az nem tud 20 Nm-t. (Persze jó az, csak nem az olajcseréhez.) -
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22649 üzenetére
Nem készlet, idővel beszerzi az ember... Az egyik az tuti Aldi/Lidl (az a nagy):
a kicsi az Genius, a közepes meg Yato. Teljesen máshol, máskor vettem őket.
De emlékszem, amikor először mentem be ilyen kérdéssel a szerszámboltba,
hogy "motorszereléshez" keresek nyomatékkulcsot, kicsit hülyének néztek. A
Nm-t mondjam nekik. Mondom láttam 20-30-at, de van tuti 110 is a könyvben...
Aszondja, az nem lehet attól megszakadna a menet a motorblokkban. Nade
kerékanya is van, nem? Lehet, nem is motorkerékpárra asszociáltak? -
nyogo83
senior tag
válasz Reaper #22862 üzenetére
En is neztem es vegigolvastam a szerzodesi felteteleket.
Nem vilagos szamomra, miert irja a cikkben a srac, hogy jo hogy ha van ilyen biztositas, mikor az o eseteben sajat hibabol esett el. (igy elvileg nem jarna neki semmi)"Jelen feltétel szempontból nem számít közlekedési balesetnek a biztosított gyalogost ért olyan baleset, melynek bekövetkezténél semmilyen mozgó jármú nem hatott közre, továbbá a kerékpárosként, motorosként érő olyan baleset, amelyben más jármű, vagy gyalogos nem hatott közre, a jármű utasát ért olyan baleset, amely nem a jármű haladása közben, illetve megállásával összefüggésben következett be . "
Szoval ez alapjan az en ertelmezesem szerint ha sajat hibabol borulsz es nincs masik fel a balesetben, semmi nem jar.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reaper #22942 üzenetére
Hát, nem nagyon lehet felkészülni arra, ha egyszer csak odébb rak egy
erősebb széllökés a sávban fél métert: ez ilyen, ilyenkor kisebb tempót
célszerű menni, hogy több időd legyen korrigálni. Mondjuk én ma csak
rollereztem, azon két dolog zavart: a szembeszél miatt jobban merült...
Így hazáig se bírta a döglődő akku (garis elvileg). A másik, hogy csomó
port fújt a szél a szemembe, és egy szemüveg azért nem egy zárt sisak. -
#50433536
törölt tag
válasz Reaper #23137 üzenetére
"Ilyesmi érhet valamit?" - A menetszél ellen biztos jó, ami nem elhanyagolható. Gondolom kesztyűben motorozol, azzal együtt pedig nagyon jó lehet.
A motorost senki nem akarta kioktatni, amikor megtörténik már nem tudatos szinten történnek a dolgok, nincs idő gondolkodni, ezt mindenki tudja. Az ember tépi a féket kitágult pupillával...
Arra akart kilyukadni mindenki, hogy ez egy könnyen elkerülhető baleset lett volna:- az autós figyelhetett volna, hiszen elsőbbség adási kötelezettsége van,
- a motorosnak 50-es tábla van kirakva és piros felfestés, ami a veszélyre figyelmeztet, lassíthatott volna,
- de ha el is nézte az 50-es táblát (megesik bárkivel), akkor is lassítania illett volna, hiszen kereszteződés előtt mindig lassítunk kicsit, készülünk a legrosszabbra. Főleg motorral, hisz azzal sérülékenyebb az ember és csak akkor van elsőbbségünk ugye, ha megadják.Egy balesethez ritkán vezet csupán egy hiba, általában több hiba szerencsétlen sorozata kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Reaper #23293 üzenetére
Nem szabad párásodni a pinlocknak. Erre találták ki. Lehet nem jól van felrakva.
Én a sisak plexit és a motor plexit lekezelem.
Attól függően milyen állapotba van. Ha mikrokarcos akkor FUSU polirpasztátval, ha szép a felület, akkor nanocuccos vízlepergetővel. Esélyes sincs a víznek megmaradni, cseppekben szalad szét. Eddig nem volt bajom esőbe. Még az előttem haladó vízpárája sem okozott nagy gondot.Vismajor01:
Nagyon át kell nézni a hálózatot. Ott valamin nem stimmel.
A legjobb lenne ha idénylegesen bekötnél egy kis műszert, amivel konrolt nézni a felvett árammennyiséget.
Egy kis ügyes kötéssel akkor mérne mikor levetted a gyújtás.
Ha megmarad az áramfelvétel akkor kizárható az akksi baja. El lehet indulni felkutatni a hibát. -
#31733248
törölt tag
válasz Reaper #23474 üzenetére
Nyugodtan húzd meg, jól érezhető, ahogy ráfeszül. Hasznos tipp.
125-össel valóban jobb, ha az ember kibékül a külső sávval és beáll a kamionok tempójára. Akkor tényleg nyugodtan lehet vele menni autópályán is.
Más: Heidenau K66 van az SH300-amon, egyelőre elégedett vagyok vele. Tegnap este és ma reggel is esőben mentem vele, komolyan mondom, számomra még így is felüdítő volt a motorozás.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Reaper #23839 üzenetére
Nekem xmax250 lett még tavaly, igazából mindent tud, amit tudnia kell városon belül. Bár a lábamat ezen se tudom előre rakni, ami nagyon hiányzik néha. A tmax tudná, de az másik árkategória. A kymcók is tetszettek, de ami volt a piacon mindegyik nemrég behozott olasz volt, azt meg inkább kihagytam.
-
#31733248
törölt tag
-
gonger
senior tag
válasz Reaper #23845 üzenetére
Mi a baj az olaszból behozottakkal?
Xmax, Sh, Beverly van képben nálam, de a korona miatt most leálltak a vizsgák, így az oktatások is, szóval a forgalomban vizsgázni ki tudja mikor fogok :-(De a téma érdekel, mert amiket hirdetésben néztem, azok 50%-a szerintem kintről jött.
-
gonger
senior tag
válasz Reaper #23869 üzenetére
oké, valami hasonlóra asszociáltam Én is.
Na de mind1, mert a korona miatt most leállt az iskola és a vizsgákat is szüneteltetik. A rutint még az utolsó napon meg tudtam csinálni, aztán elkezdtük a forgalmi órákat is, de szombattól leállt az iskola. 8 órát kell még vennem, aztán remélem sikerül majd az első vizsgaidőpontra bekerülni. Szóval addig csak az infót gyűjtöm, meg egy leendő vevőt az 50-esemre :-) -
DigitXT
félisten
válasz Reaper #24072 üzenetére
Arany árban van, ha van, mivel műanyag... Nekem is tört már le...
Kisebb gond, hogy lengedezik, nagyobb, ha le is jön a karbiról a cső.
(Már ha egyáltalán karbis, ha nem akkor a pillangó szelep házról.)
Szóval, ha arról leugrott, akkor 1) elhagyod, 2) szűretlen levegőt fog
kapni a motor, ami nem egészséges. Ha meg karbis, akkor szegény
is lesz a keverék. Ha injektoros, akkor valszeg az ECU utána állítaná.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Minden ami hőszivattyú
- Sorozatok
- Napelem
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Tippmix
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen