- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Magisk
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
Hirdetés
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
ma Kolosszális kamerafrissítéssel készül a Samsung, de van, amit visszatart az S25-nek.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Nem vagy egyedül, én is a gyári állapotot szeretem tuning nélkül
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Egy kicsit árnyalnám a képet: a gyári dob nekem pl. zörgött, szóval valóban
volt egy karaktere (mint egy kehes Trabant?!), de nekem nem volt kellemes.
Jó gyári dobom sose volt, így nem tudom milyen hangja lenne. De a 4Road
kegyetlen karakteressé teszi a gépet, aztán hogy ez vkinek nem tetszik...Multivar fölött nem kéne pálcát törni, amíg egy beteg motorban próbáltad.
Ugyanez igaz a finom(abb) reakciókra, torpanásra (és minden motorikusra):
nyilván tudod, hogy az ex-Majámban már egy utángyártott hengerszett van,
egy tökmás motorról származó karbival, amit elvileg mai napig nem sikerült
tökéletesre belőni: legalább nem eszik sokat, de bevallottan sz.rabbul megy.
Ezt egy gyári motorhoz hasonlítani nem fair. Nekem volt összehasonlítási
alapom a gyári varió és a Multivar közt: ég és föld volt maga kategóriájában.Öreg Maján a teleszkópok felújítást még nem láttak, nem csoda ha kemény.
Van bennük km rendesen. És ebből ugye rengeteg Bp-en, kátyús utakon.
Szerintem erre az összehasonlítós dologra térjünk vissza 2 év múlva, mikor
huszi beleteker az új gépbe is 20000 km-t Bp-en mennyire romlik az állapot.Annyi bizonyos, hogy az ezüst Maja vételkor is lepukkant volt, s nem kevés
pénz volt, mire használható állapotba került, és nem mindenre költöttem.
Pl. letört idom fel van csavarozva és kész. (Műanyaghegesztőnél nem járt.)
Szóval az fél siker, ha a sötét így friss import állapotban is már/még egyben
van, de azért majd nézzünk rá az állapotára 2 év (cihopata?) hajtás után.kcsa: én mondjuk a saját ízlésemre kialakított ("tuningolt") motort szeretem.
Meg az is, aki pl. fogyasztáscsökkenésre hajt. Tuningolja a hajtást.
Szerintem örülj neki, ha egy gyári motor Neked tökéletes. Mondjuk azt nem
tudom, miért vettél a Kymcoba anno Malossi kuplungot, ha a gyári a tuti.
Szerk: vagy miért mondod, hogy a Dr. Pulley görgőkkel jobb volt a motorod.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen