Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Vismajor01 #23017 üzenetére

    Nyilván tervezés eredménye. Akármilyen dob, akármilyen vason nem fog jól szólni. Az a bizonyos Vespa ha jól tudom 300-as, s gyári opció hozzá az aprókavics dob, azért szól jól.*:K Az teljesen normális, hogy egy gyári rendszer nyélgázon is halk, hiszen a kipufogódobnak épp az a szent feladata, hogy csökkentse a zajt.:))

    Sima kipufogó cserével bele lehet szaladni mellékhatásokba. Megváltozik a motor karaktere, adott esetben gyengébb is lehet: de hát a nagy hang +5 mentális lóerő. Ezen kívül a túl nagy hang is lehet probléma: a LeoVince pl. két csavarral kivehető hangtompítót applikált a 4Road szériába. A 180-as Maján imádtam tompító nélkül, szép hangja volt, igen, olyan dübörgő, mint ezek a Vespák. Vettem kb. ugyanilyen 4Road dobot a 400-as Madisonra, hát... Tompító nélkül elviselhetetlenül hangos.:(

    Persze állatkodni lehet vele, fél óráig bírja az ember, de amúgy: én kérek elnézést! Szóval úgy nem illik használni. Főleg azt ütném, aki éjszaka húzza az ablak alatt. (Olyat játszottam, hogy délelőtt tompító nélkül mentem be dolgozni, este meg már tompítóval érkeztem, hogy ne zavarjam a lakókat.) Viszont: tompítóval nem volt vmi extra hangja a gyárihoz képest, de akkor mit csináljon az ember? Szerencsém volt mert találtam egy icipicit más 4Road dobot (occón), amit Beverly 500-ra gyártottak: annak a tompítója belemegy az én dobomba is, kellemesen dörmögős hangja van. Semmi extra/nem nagyon hangos, de azért karakteres. Még mindig krosszmotorra gondolnak akik messziről hallják. A kiput nem igazán érdekli, hogy mi durrog bele: lehetne egy egyhengeres 400-as egy krosszmotorban is, igen. De ez robogó.:R

    *: más kérdés, hogy mennyire illik a metroszexuális karakteréhez az a dübörgés?

    astro12: köszi, ma is tanultam valamit!:D Pedig eskü szedtem szét a karbit.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák