- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #23039 üzenetére
Hát jól van. Legyen karbi állítás. Az enyém keveset eszik és szerintem néha keveset kap. Emelek a benzin szinten, hajlitok az úszó fülén egy kicsit.
Bár nekem az az etz tapasztalatom, hogy az úszó füle a gyari helyzetben a legjobb. Vagyis amikor az úszó füle parhuzamos az úszót tartó lemezekkel. Nekem most úgy van, nem szivesen állítom el, de egy esélyt adok neki.
Egyébként ma van a harmadik nap, hogy nem kellett haza tolnom a motort. Az új méregdrága cdi... Minden kis kanyar megkönnyebbülés. Messzire még most sem merek menni, max 15km.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest