- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Poco X4 GT - az idei kihívó
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24041 üzenetére
Persze, Minarelli 100-hoz írja, tehát biztosan megfelelő hozzá.
Szerintem az kevés, hogy rámegy a főtengelyre. Nem mindegy, hogy az a blokk
milyen véglehajtással van szerelve, mekkora a vas kerékmérete, milyen a kuplung?
Nem akarlak lebeszélni róla, ne érts félre, lehet, hogy belenyúlsz a tutiba/kapásból
hasítani fog, örömbódogság... De lehet, hogy jön a fejvakarás, hogy miért is lomha.Én pl.vettem J.Costát, és nagyot csalódtam. Mert lomha lett, mint állat...
Tényleg. Később vettem bele könnyebb súlyokat, úgy már egész barátságos lett...
Pedig, és hangsúlyozom, pedig: a gyártó elvileg a Madisonhoz készítette az adott
konfigot. Szerintem meg csak ráírták, mivel amúgy Burgman koppintás a fél blokk.
És a Burgmanosok tényleg megtáltosodásról számoltak be (videóval is bizonyítva).Ennyit tesz, hogy csak kompatibilis vele, rárakható, vagy tényleg ahhoz való.
Ui: mondjuk nálad az, hogy esetleg lomhább lesz, pont nem baj, mert akkor talán
van esély a fogyasztás csökkenésére. Ha jobban gyorsul, így nyelezgeted, kizárt.
Na jó, esetleg nagy önfegyelemmel, hogy nem használod ki a plusz erőt: talán.Nekem a rekord fogyim a Madisonnal egy 3.7 volt, Balatonra menet, jövet. Amikor
tényleg minden szabályt viszonylag precízen betartottam = nem használtam ki se
a motor gyorsulását, nem mentem nagy tempót se, nem előzgettem összevissza.
Mindezt tuning hajtással, amivel pedig pont nagyon tudott volna gyorsulni is, tehát
ha van önfegyelem, akkor esetleg el lehet vele érni fogyasztáscsökkenést. Nekem
valahogy a Maján ez soha nem jött össze, általában egy "felessel" többet bevert...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest