- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz mAtech #24552 üzenetére
Burmgan 400 menetkész tömege 215Kg (2019es). Nem sok robogó lesz 200 kiló alatt ami megy is (nem lesz). Xmax300 amúgy jó lenne arra amit írsz, 180kg menetkészen, és két személlyel egész használható. 400as persze jobb lenne, de az is 200 felett van már.
Ha Burgman,, CB500 és gixxer egyszerre van képben, az azt jelenti hogy nagyon nem tudod mit akarsz
-
bajnokpityu
félisten
válasz mAtech #24556 üzenetére
Érzésre a magasabb sulypont miatt az xmax 300 alatt éreztem súlyban. Nem múlik annyira sok ezen, de ebben a paraméterben hasonló. Picit erősebb is, és picit erősebb a feke gyári betetekkel. Szelvedelme is jobb. Cserébe az első villa felfogatasa nem olyan merev, olcsóbb muanyagokbol van a burkolata, nem olyan igényes a műszerfal se. És led se Street legal, ahogy én megoldottam.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz mAtech #24552 üzenetére
Illetve 2 személyt is viszonylag erőlködés nélkül tudjon vinni.
Ez van.
A 400-as burgman sem fog jobban menni mint egy 300-as Kymco. Sőt.
Olyan elvárásaid vannak, amihez a két motor szerintem megint nem jó választás.
A CB idomtalan. Két személlyel ott is lesz erőlködés a ritka túrázásos utakon. Illetve teli szét ázol egy zápora alatt.
Sportmotorral két személlyel utazni ritka jó dolog lehet az utasnak. Tippelek, egy óra kb aztán a pokolba az egésszel.
Minimum 500-as robogó. Lehet nehéz de van nyomaték. A 400-as gépek rosszabb aránnyal fognak bírni. Túrázás alatt azért remélem nem az egynapos oda-vissza karikákat érted.
Nem csak japán robogók léteznek.Nem derült ki milyen domborzati viszonyok között lenne a napi használat.
Egyenlőre egy 650V2 Honda valami, vagy Sor 4 amit értelmesnek látok.
CBF600S vagy Bandit a suzukitól. -
csongi
Topikgazda
válasz mAtech #24562 üzenetére
Attól nem lesz kényelmes a Gixer, hogy dobozt teszel rá. Költeni a pénzt nem rossz.
5-7nap. Azt nem úszod, ússzátok meg oldal dobozok nélkül.
A CBF600S a 600-as Bandit pont határ érték. Illetve egyhengeresek amik tudnak 200 alatt maradni. Minden más esetben felette lesz a súly.
Mehet a 600-as Versys is, az is megfelelő.Ez ilyen vonat, valamit valamiért.
A Brutto 200Kg az mit takar ?[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz mAtech #24568 üzenetére
Hát egy 150-200 kilós motor is piszkosul el tudja hagyni magát, ha megáll. Sík terepen még oké, de dombok között halál. Tavaly sportot űztem a madison tologatásából, amíg folyt a felújítása, háromszor toltam haza a dögöt 2-5 km távról dombos vidéken. Nyáron a kánikulában motoros ruhában. Gyilkos volt.
Azóta vettem egy utánfutót, amire ráfér. A feleségemmel gyakoroltattam a futó felakasztását a kocsira, ha értem kellene jönni. -
Debilon
addikt
válasz mAtech #24571 üzenetére
be kell gyakorolni, nem nagy dolog tologatni egy 245 kg-os robogót sem (garázsra, parkolóra gondolok, amikor kellhet, nem a 2-5 km-ről haza)
nekem SW-T400 volt, 245 kg (azt hiszem), relatíve könnyedén tudtam mozgatni (78 kg körül vagyok, bár nem sok jelentősége van, mert ha el akar dőlni, akkor mindegy, hogy 180 vagy 250, úgyis eldől )
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
csongi
Topikgazda
válasz mAtech #24568 üzenetére
Nem az ules szelessege a gond, hanem doles szoge.
Az utast is radonti a vezetore. Ha hatra tamaszkodik a dobozra, akkor leggyorsabb ut vezet a taknyolashoz. Mert te nem fogod azt a motort iranyitani, az tuti. :).
Rossz elkepzeles teljesen. GSXR utas doboz harmas.Illetve 5 napra eleg puritannak kell lenni 2 szemely egy doboznyi cuccal. :).
-
DigitXT
félisten
válasz mAtech #24574 üzenetére
Egyébként 65 kg alatt repülni fog az a Burgi. Elég sok tartalék van
a hajtásában, ezt onnan tudom, hogy nekem is (mint astro12-nek),
egy 400-as Madisonom van és Burgikat reggelizik. De dulván.Mivel gyorsulás esetén az össztömeg a mérvadó, a könnyű pilóta
hatalmas előny. Utassal viszont lomhább lesz, erre számíthatsz...Ui: kcsa 500-as Xcitingje se nagyon ment jobban a Madisonnál, a
gyári hajtásával, mert nehéz volt, mint a dög. Mármint a motor.Papíron a Madison 178 kg, de ha tolni kell, kicsit fárasztó.
Szerk: ez viszont sokat segített annak idején (a "2. nagy tolás"*):
*: abszolút saját hibás történet, üzemanyag rendszer átalakítása.
Az az 5 km volt a tanulópénz, síkon amúgy nem is volt veszélyes,
lejtőn meg már rá is ültem, hadd guruljon: kisebb utak mindig elő
előfordultak, rendszeresen fogytam ki benzinből, ha sokat evett...[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz mAtech #24592 üzenetére
Én még mindig nem értem, miért szempont milyen nehéz tologatni. Miért akarod tologatni? Ha épp csak a sarokig kell, akkor nettóban ugyanolyan fárasztó lesz a 190 kg motor mint a 210. Ha meg a világ végén rohadsz le akkor tökmind1 hány kiló, úgyse tolod el sehova, hivni kell trailert. Én újpesten rohadtam le, 5 km volt a következő benzinkút. Kis 50-es, csak 90 kg, de az életemet is utáltam mire a 40 fokban odáig elértem. Az meg, hogy mennyire agilis meg nem csak súly függvénye.
Pesten nem, de vonzáskörzetbe Ecseren igen. Én 2 év b*szakodás után jutottam el hozzá, úgy összerakta a motort hogy sirhatnékom van. Fullra szétszedte, de darabokra, beleszerelt egy általam vitt hengerszettet, nem volt jó, legyártatott egy egyedi tömitést és azzal összeszerelte a motort, első féket cserélte, féktisztitó, olajcsere, hűtőfolyadék feltöltés, kicserélte a dudát, megjavitotta a kilóméterórát, megjavitotta az ülést (Nem maradt úgy ha felhajtottad, ráesett a fejedre), az összes hiányzó csavart/patentet az idomokon pótolta, vásárlás óta hajlamos a lefulladásra a motor ha piros lámpához gurulok, az eladótól kezdve 2 szerelő mondta, hogy "ez ilyen", ő megcsinálta, részletesen elmesélte/magyarázta mi az ami cserélendő/javitandó lesz hamarosan. Eljött a működésképtelen motorért II. kerületbe, javitások után elvitte leműszakiztatta, lehetett utalni neki, számlát adott, mikor elvittem a motort este 8kor felhivott, hogy minden rendben van e a motorral, rendben hazaértem e. 72 ezret fizettem.
Más:
Amúgy az milyen, hogy hengerfejesen javitotta az előző szerelő a motort, 150 ezret hagytam ott, utána folyt a hűtőviz , nem vállalt érte felelősséget. Mostani megcsinálta, elhozom a motort, kérdezi: Te, azt tudod, hogy nincs termosztát a motorodban? Ezért megy a szivató mint a hülye, az egész hűtőkört végignyomja. Ok. Vegyünk termosztátot...
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Burt1793
veterán
válasz mAtech #24592 üzenetére
Ha pl egy forza 300ba raksz techpulley görgőt, akkor megy úgy, mint egy gyári 400as. Igazából a 300as egyedül menve simán elég erős, két személlyel érzem azt gyári hajtással, hogy nem tud felpörögni és alul nincs meg a névleges teljesítmény, ezen a görgőcsere javít, szinte ingyen.
-
Burt1793
veterán
válasz mAtech #24597 üzenetére
Annyi hátránya van, hogy többet forog a motor (esetleg nagyobb olajfogyasztás, kopás). Nekem az sh-ban alapból egy grammal könnyebb a gyári görgő, mint a forzában (19 vs 20), nekem most 17g-os techpulley van benne. Ilyet, vagy 18g-osat érdemes a forzába tenni.
Nagyon sokan túráznak olyan dinamikával, amit sh-val is simán tudnék tartani, az más kérdés, hogy annyira nem élvezetes a váz csavarodása (forza talán jobb), az üléspozíció vagy a nem élvezetes motorhang miatt. -
DigitXT
félisten
válasz mAtech #24592 üzenetére
Malaguti Medison 400 cca: 190kg ( ) Teccik a súlya!
Igen, elég könnyen vezethető, alacsonyan van a súlypontja...
Nexus 500 sokkal nehézkesebb, emellett persze stabilabb is.
(Lábtér viszont azon sincs, szóval nekem kényelmetlen volt.)Ami a menetteljesítményeket illeti, 0-140 km/h gyorsulásban
fej-fej mellett haladtunk a kollégával: nekem ott már kb. letilt.
Jó móka volt. Amiért viszont nem ajánlom a Madisont, az az,
hogy kis szériás a blokkja, alig kapható hozzá bármi, drága...
Utóbbi relatív, a főtengely pl. olcsó volt! De már nem gyártják.Szóval viszonylag ritka típus... csoda, hogy ebben a topikban,
ami nem konkrétan adott típusról szól, kettő is van! Ami még
nagyobb csoda, ha mindkettő működik. Nem akarsz ilyet...Ui: az SH300 nem megy sokkal rosszabbul, hiába gyengébb,
jóval könnyebb. Nekem az gyári hajtással nem tetszett, de a
tuning görgők nagyon sokat dobtak rajta, úgy már bejött...Jah, Beverly 500 megint más világ, nem csak optikailag.
Satelis is volt a topikban, igaz, csak 250-es, nem egy erőgép.
Ha most kéne vennem, én a Forza 300-at venném. Vagy hát:
T-Max mint non-plus ultra, de sajnos az rohadt drága nekem.
Ez is relatív, mert amennyit már ráköltöttem a Madisonra.
Szerk: ebből persze csomó tuning, amit nem kell megvenni...
Teszem hozzá, sokat dob rajta a Beverly 500 hangtompítója
a 4Road kipuban. Karakteres, de nem ótvar hangos.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz mAtech #24978 üzenetére
"Nézegetem ezeket a 300-as robogók újonnani árát és hát el vagyok szomorodva milyen árak vannak a gyártóknál 1.8M körül indulnak."
Az már az adott ember "luxusa", hogy nem 125-öst vesz, így is lehet nézni. A Duke 390 pedig jó ugyan, de már csak a méretei miatt sem jöhet szóba sokunknál.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest