Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
(igen, új profil ugynazzal a névvel és email címmel, egy kis ziccer történt...)
Egy kis segítség kellene aksi töltővel kapcsolatban. Van egy kis intelligens töltőm, direkt kisebb akkumulátorokhoz. A két robogó és a fűnyíró aksiját szoktam tölteni vele. Azt vettem észre, hogy ha ezzel tölötm az aksikat, akkor olyan, mintha nem lennének teljesen feltöltve. Pl a fűnyíró aksi csak 4-5 indítást bír ki egy töltéssel, a régi 10-15 helyett. Ez a kis töltő 13.6Volt feszültséggel tölt maximum, aztán csepptöltésre vált. Van egy autós töltőm is, az viszont 14.3-14.5 Volttal tölt a töltés vége felé, 0.8-1.0 amperrel. (aztán csepptöltésre vált)Ha az autós aksival töltöm a kisebb aksikat, akkor teljesen jól működnek, leadják a teljesítményt. Viszont ez a töltő 20-360Ah akkumulátorokhoz van, ezek meg csak 7-9Ah.
A kisebik töltő nem jól működik?
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
A 250-es Yamaha XMAX blokkos robogók megbízhatóak injektorral és katalizatorral? Van valami nyűg velük, ami sokba kerülhet és figyelni kell rá vásárláskor?"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
A madison 400 generátora hány wattos lehet, tudja valaki? A manualban nem találom.
Mióta jó idő van, nagyon jókat motorozok vele, szuper ez a motor! Persze az ülés átalakítása sokat segített rajta és az új angel scooter gumik is. Hiába kicsi a 13 colos kérek, nagyon jó vele menni, imádja a kanyarokat.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #26910 üzenetére
Led égőket rakok be hátra és az indexet is ledesitem, mint az előző motoromnal. Előre nem kapok megfelelő kialakítású led égőt, így marag a h4 35 watt emelt fényerővel, bár ez is semmi világítás egy ilyen géphez, ami könnyen megy 110 utazót és autópályára is felmehet.
Este kell a világítás, mert ahogy most van, csak 60-nal nem merek l menni, mert nem látok eleget. Valamit ki kéne talalni ideMűanyag foncsor és műanyag búra... az előző motoromon fém és üveg volt, barmilyen izzót berakhattam, ez a mostani meg elolvad az 55 wattos h4-tol. Nem gondoltam, hogy ekkora vissza lepes lesz egy sokkal fiatalabb motor, legalábbis a világítás téren.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #26912 üzenetére
Tényleg rossz gyárilag, ezért kéne megoldani. Előre nem lehet normális ledet kapni, ami nem vakít, sőt a legtöbb még xarabb, mint a sima H4 egő. Én vidéken lakok, itt nincs közvilágítás több tíz kilométeren keresztül, csak a falu határáig. Ha kimegyek a faluból vak sötét van. Mozognak a vadállatok is az út szélén, kell egy rendes lámpa, gondolom nem vagyok egyedül.
Ha előre erősebbet rakok, akkor kell némi plusz teljesítmény. Nem jó a rendszert túlterhelni hossszú távon. Vagy újra tekercseltetem a generátort, ami hatalmas munka, tekintve hogy szét kell szedni a blokkot, vagy ledesítem amit lehet.Első lépésként hátul ledesítem a helyzetjelzőket és a féklámpákat, ügyesen, hogy ne vakítson, és az indexet is ledesítem megfelelő relével. Ezzel nyerek némi plusz teljesítményt a generátornál. Most elől két darab Osram 35/35W +50% égő van. Tényleg jobb a sima 35/35w-nál, de nem az igazi.
Most találtam ezt:
hátha jobb lesz vele..."az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
NYPD: én a szlovák határnál lakok, a skoda boltos fickó szerel robogókat, megbeszéltük, hogy rendel öt darabot és majd meglátjuk. Nem mondta, hogy SK-ba nem hozzák ki, remélem oké lesz. Sok termékkel van így, az ebay és amazon Mo-ra nem szállít. Tiszta hülyeség. Az egyik magyarországi kolegám is rajtam keresztül vett házimozit.
csongi: a madisonnak nem osztott az első lámpája, egybe van a tompított és a refi. Pont ezért nehéz jó ledes égőt kapni bele, vagy nem is lehet. Csak az egyik vetítési képe lesz jó, vagy egyiké sem, vagy vakítani fog... Kipróbáltam sajnos párat és pénzkidobás volt. Amelyik lednek nagyjából jó volt a vetítési képe, az meg hiába fogyasztott kevesebbet, mint 35W, ugyanannyi fényt produkált, mint a sima H4 35W égő.
-Mosquito- : ilyen drága ledet még nem mertem rendelni, 5000 forint/db, egyből kell kettő előre, meg egy-két darab tartalék, már 20ezer forint. Az alap probléma tényleg az, amit Digitx modott, hogy a foncsor kialakítása nem az igazi a madisonnál. Az olaszoknak fontosabb volt a dizájn, mint a használhatóság. Lehet tényleg egy külső lámpa lesz a megoldás, amit lehet külön kapcsolni. Az olyanokhoz mit szólnak a rendőrök, mégis feltűnőbb, mert kívülre van szerelve. Műszakin vajon szólnak érte?
Én is unom már, hogy minden évben felhozom ezt a témát, de télen nem motorozok, nyár elején meg mindíg belefutok a problémába, hogy este nem látok kukkot se két falu között. Aztán valahogy megszokom és elsikkad a dolog, de most tényleg meg akarom oldani.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz csongi #26923 üzenetére
Köszönöm, ez nagyon jó ötlet! Nem is gondoltam ilyesmire. Na ezért jók az ilyen fórumok.
Sajnos egybe van szerelve a két oldal, nem állítható külön, de otthon megnézem mit lehet kihozni belőle.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz -Mosquito- #26934 üzenetére
Igen, az előző motoromban nekem is egy drágább, emelt fényű H4 izzó volt, de a fonycsor fémből, a búra meg üvegből volt, simán elbírta az 55/60 wattos izzót.
A madison viszont műanyagból van mindenhol, sajnos. Megolvadhat, ezért nem rakhatok be akármilyen égőt.
Most egyébként emelt fényű izzó van benne, két darab +50% 35/35 wattos H4. A fonycsor újra lett krómozva, a búra políroztatva lett, mégse látok rendesen. A lámpa a vetítési képe nem valami jó... a dizájn fontosabb volt az olaszoknak.
Szóval sok a buktató, ezért nem lett eddig megoldva.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz bajnokpityu #26936 üzenetére
Persze, gyárilag 55/60-as égő kellett bele. Egy ideig 100/100-as is volt benne az aksi viszont nem szerette, hamarabb lemerült, nem tudta tölteni a rendszer. Azt már lehet a kábelek se szerették, de amíg benne volt nem csinált bajt. A csatlakozó se égett meg.
Utána meg elég volt a sima 55/60w +100% emelt fénnyel. Na az nagyon jó világítás volt, nagyon hiányzik.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
A kofferhez lehet valahonnan új kulcsot szerezni?
A zárra 138-as szám van írva.
Eredetileg nem kaptam hozzá kulcsot magamnak faragtam egyet, de már egyre nehezebben nyitja.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz csongi #26970 üzenetére
Reszelni én is tudok bele, egy régit át is alakítottam hozzá, csak már nehezen nyitja. Ezek szerint újat kell csinálnom.
Nálunk a kulcsmasolo egyben a bicaj szervíz is. Szezonja van a bringának, úgyhogy rengeteg munkája van. Pár éve voltam kulcsot másoltatni és egy hetet vártam rá, annyira el van havazva.
Azért köszi!Jah, a madisonnal magyon jókat motorozok, zsír ez a gép. Dinamikus, jól veszi a kanyarokat, kényelmes, pakolható, élvezet menni vele. Bár a plexit lehet hogy le kéne venni, mert megsulok mögötte, ha lassítani kell.
Jó motorozást mindenkinek!
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27032 üzenetére
Esteleg falsot szív valahol, azert tartja a fordulatot. Át kell nézni a karbit és a csatlakozásokat, mint szívó könyök tömítés, falsni... A benzinpumpa vákuum csöve is a szívó könyökbe lehet bekötve... legalabbis nekem így van mindkét robogónál. Ott is kaphat falsot,, meg ha kiszakadt a benzinpumpa membranja. Bár neked lehet elektromos pumpa van.
A bovdennél is kell lennie egy kis holtjateknak, hogy a kormány mozgatása ne adjon gázt akaratlanul..stb...Ha az automata szivatót viszonylag könnyű ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz atomanti19 #27077 üzenetére
Nekem hasonló van a madisonnal. Menet közben fékezéskor, vagy ha felmegyek egy kis padkara, akkor koppan a kormanycsapagy.
Viszont helyben rangatassal és az udvaron fekezve nem tudom produkalni . Gondoltam már mindenre én is ...Levettem a kormány burkolatot és úgy fekeztem, hogy rátettem a kezem a csapágyra és így egyértelműen éreztem hogy ott koppan.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Hála égnek én már túl vagyok ezen a 400-as Madisonnal.
Mondjuk nálam komolyabb gondok voltak... főtengely felújítás, eltömődött olaj járatok... stb. Megvettem és utána két-három hónapig csak felújítottam. Sokat segített ez a fórum közösség!
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz Burt1793 #27150 üzenetére
Heló!
Nekem most 16.0g normál görgő van berakva a gyári 18 gramm helyett. Ettől simább az elindulás, jobban gyorsul, de a végsebesség csak kicsit változott, 140 helyett 130 lett, de ott úgyse használom a madisont.
Ha csúszógörgőre váltanek, akkor hány grammosat vegyek? Mit várhatok a motor viselkedésében?
Előre is köszi!"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27152 üzenetére
Igen, olvastam ezeket, csak érdekelt hogy van-e valami fejlemény ezen a téren. Például a csúszógörgő borulást kiküszöbölték már,vagy eleve nem jellemző, csak nálad fordult elő valamiért? Eddig csak emiatt nem váltottam, az elején túl sokat tologattam ezt a vasat a cdi hiba miatt. Mostanában viszont akarhova elindulok vele. Rendszeresen járok 100km távra, nem szeretnék az út szélén maradni egy beszorult csúszógörgő miatt.
Szóval a csúszógörgővel könnyebb lassan poroszkalni,ami eddig kényelmetlen volt a madisonnal,mert az inkább menni szeret.
Meg jó lenne a grammot is elsőre eltalálni, nem olcsó egy készlet. Szóval azt mondod 16, de inkább 15gramm, ami a te stílusodhoz bejött. Én se pályázok vele, igy talán nekem is az lesz a befutó.
Emlékszel még, hogy a 16grammal mekkora fordulat volt 50-nel, vagy 80-nal?
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27157 üzenetére
Jó sok kilométert raktál bele,ha jól láttam 30ezer körül. Pedig nem futarkodsz, ha jól emlékszem.
Mi nem tetszett az újabb fajta csúszógörgőben?"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Ti csináltatok már olyat, hogy csökkentettétek a görgő tömegét? Mondjuk a kör alakú görgő közepét esztergálással tágitani, vagy a csúszógörgőt megfúrni 1-es fúrószárral azon a felületen, ahol semmivel sem érintkezik...
DigitXT most biztos ráncolja a homlokát a kölcsön adott görgők miatt
Igen, arra gondltam, hogy ha esetleg a 16g-os csúszógörgő nekem is nehéznek tűnne a hétvégi teszten és úgy érzem mégis inkább 15g kellene, nehogy már vegyek 25-30ezer forintért egy új készletet. Arra gondoltam, hogy a nem használt síkon megfúrhatom, ezzel csökkentve a tömegét. Először csak 1-es fúrószárral és utána megmérem a pontos tömegét.
Van már valakinek tapasztalata ilyesmiben? Szerintem működhet is akár, de várom az észrevételeket.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz Burt1793 #27164 üzenetére
Nekem a legolcsóbb csúszógörgő amit találtam k400 madisonba dr.pulley 26x13 16g v 15g 53 euro + posta. Az USA-ban is ennyibe kerül, csak drága a szállítás. Szállítással cirka 25ezer forint. Ha találtál olcsóbb helyet, akkor küld légyszi!
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27165 üzenetére
Hát ezek sincsenek a legjobb anyagból készítve, tiszta zárványos/anyaghiányos (öntési buborék) az esztergált felület. Szóval nem hiszem hogy gond lenne, ha valaki kiesztergálna a belső átmérőből 1-2 tized millimétert. De ahogy írtam, lehet elég lenne csak megfúrni vékony fúróval azt a sík oldalt (a síkra merőlegesen fúrni), amelyik nem fekszik fel használat közben. Talán a fúrás biztosítja a leg egyformább tömeg leválasztást, mert mindíg ugynannyit vesz ki az anagból. Na persze, csak legvégső esetben. Ha jó a 16g, akkor az marad. Csak írtad, hogy neked inkább 15g kellet volna, mint utólag kiderült, ezért gondolkodtam azon, hogy lehetne változtatni a tömegen, hatha nekem is az kell... szerintem holnap megjön a cucc és hétvégén be is szerelem.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz Burt1793 #27168 üzenetére
Most nagyon jó a motor karakterisztikája,. A gyári 18g helyett 16.5g van benne és sokkal jobb lett:
- Simabb az elindulás
- könnyebb vele poroszkalni dugóban
- jobban gyorsul
- 100 körül is jobban gyorsul
Csak a végsebesség lett alacsonyabb egy tizessel, de 130-140-el ugyse megyek soha. Nagyon jó vele motorozni.Ezek után nagyon kíváncsi leszek a 16g os dr.pulley-ra.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Megvan az első tapasztalat a DigitXT féle csúszógörgőkkel.
Összehasonlítás képpen a gyári normál gorgő 18g - ezzel kicsit remegősebben indul, közepes gyorsulás, semmi extra, nehéz vele lassan és egyenletesen poroszkálni a dugóban.
DrPulley 16.5g kicsit könnyebb normál görgő - sokkal simább az elindulás, jobb gyorsulás minden tartományban, 100-nál is ugrik ha előzni kell. A végsebesség 130-ra csökkent. Jól motorozható.
DrPulley 16g csúszógörgő - nagyon megváltozott a motor mozgása. Még simább az elindulás és nagyon könnyű vele lassan poroszkálni. 40-ig normál gyorsulás, mint a gyári görgőkkel, 80-ig mérsékelt gyorsulás, szintén a gyári görgőkkel tudott ilyet, 120-ig megint mérsékelt gyorsulás. Elég kényelmes vele motorozni, simábban és egyenletesebben indul el álló helyzetből, kereszteződésben kifejezetten kellemes ez a viselkedés. A próbakör elején kicsit fura volt a megszokott ugrós gyorsulás elmaradása, főleg 100 fölött hiányzott, pl előzésnél. De kénylemes vele haladni. Kondolkodtam, hogy kikönnyítem 15 grammosra, de a próbakör végére eléggé megszerettem a mozgását, úgyhogy egyenlőre marad. Mentem vele meredek emelkedőn, fura volt az alacsonyabb fordulat, de felment simán. Kiváncsi leszek, hogy utassal hogy viselkedik és akkor eldől, hogy marad-e, vagy csökkentem a tömegét 15 grammra.
Ezer hála DigitXt-nek hogy kipróbálhattam a csúszógörgőt.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Volt egy újabb teszt a 16g-os csúszógörgőkkel. Végül úgy láttam jobb lenne a 15g, ezért kikönnyítettem a görgőket eszterga nélkül. 120g / 8db = 15g. Persze ez kerekített érték, a tized grammokat nem mutatja a konyhai mérleg, de 120-121 grammot mér legtöbbször és az 15-15.1 grammra jön ki átlagban. Szerintem elég jó lett.
Szemerkélő esőben nem mentem nagy kört, de már az elinduláson és a 0-50 gyorsuláson is kedvező volt a változás.Szerencsére megmaradt a legfontosabb tulajdonsága, hogy könnyű vele lassan poroszkálni gyalogos tempóban. 16g-os korában a leglassab poroszkálást 2000 fordulaton tudta, most 2500-2800 fordulaton megy ugyanaz.
Remélem holnap jobb idő lesz és mehetek egy nagyobb kört.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27185 üzenetére
Pedig hamar megvolt, a fúróba fogott kis kúpos köszörű könnyen viszi a görgő réz magját. Azonos fordulaton és erővel (kis fordulat, kis erő) köszörültem mindegyiket 10 másodpercig és ellenőriztem a tömegét többször is, átlagolva. Figyeltem merre kerekít a mérleg.
Amikor 16-ot mutat elsőre és csak pár másodperc után vált 15 grammra, akkor tudom, hogy kerekítési határon van a mérleg 15.5g körül. Kár, hogy nem mutatja a tizedeket. Az összeset egyszerre megmérve és vissza osztva adja a legközelebbi valós értéket.
Tizenöt perc alatt megvolt.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27188 üzenetére
Az elektromos roller egy jó téma, nem ide illik, de érdekelne hogy mit gondoltok róla.
Abban gondolom egyet értünk, hogy a legtöbb utcán közlekedő rolleres nem ilyen profi versenyző és nem ilyen védett körülményke között hajtja a verdát, mint a videóban.
A törvényalkotó nemsokára beszabályozza ezeket és úgy hírlik, csupán teljesítmény alapján akarja eldönteni, hogy autók közé engedhető-e vagy sem. Ami szerintem nagy hiba.
Elmondom a saját véleményemet és, nem biztos hogy mindneki egyetért majd velem, sőt.
Azt gondolom, hogy a közúti közlekedésben, az autók között semmi keresni valója nincs egy ilyen járműnek. Nem utálom a rollereket, nem egy gyerekkori trauma miatt mondom ezt, hanem a robogók kicsi kerekével szerzett tapasztalatok miatt.
Szerintem nem a rollerek sebessége a legnagyobb gond. A rollerek kereke túl kicsi és a súlypontja túl magasan van ahhoz, hogy biztonságosan közlekedhessen az autók között. Az autók városban simá mennek 50-70 km/h-val, lakott területen kívül meg sokkal többel.
Egyszerűen szólva, a rollerek kereke künnyen elekad, vagy instabillá válhat a szerkezet a magyar közutak állapota miatt. A kicsi kerék nem veszi olyan könnyen az akadályokat, mint egy robogó vagy kerékpár kereke. Egy kisebb kerekű robogó, aminek a felni átmérője 12 col, is okozhat meglepetéseket a vezetőjének. Hát még egy 8-9-10 colos virsli kerék.
Jöhet az össztűz...
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Igen tudom, köszönöm, de ott nem vagyok ismerős. Viszont érdekelne a robogósok véleménye.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27200 üzenetére
Anno nekem is szóltak itt a többiek, hogy a linkeket inkább így szúrjam be, mert sokkal egszerűbb megnyitni. (Éjszakás műszakban majd megnézem a cikket.)
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Egy orosz autós iskola oldalán volt, remélem nem ezzel reklámozzák magukat, hogy "ilyen fazsán megtanítunk vezetni, ha hozzánk jössz a vezetés a véredben lesz" Bár ha így van, akkor mindent értek az orosz dashcam videókkal kapcsolatban...
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Ti hordotok magatokkal valamilyen SOS defekt javító eszközt, vagy mini kompresszort a felfújáshoz? Mivel érdemes készülni a tavaszra?
Néztem egy csomó ilyen dolgot a youtubeon, nem tudom eldönteni melyik lenne jobb és gazdaságosabb.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
A kukac és a pumpa jó párosnak hangzik, legalábbis akkor, ha belső nélküli a gumi. A mostani motoromban nincs belső.
Az előző motorom meg belsős volt, ott jobb lett volna a spray.
Egyébként 25 éve nem volt defektem motoron.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz Burt1793 #27314 üzenetére
Azt hiszem lejött a konklúzió, köszi mindnekinek! Veszek kukacot és egy kis lábpumpát, ülés alatt elfér.
A madison kerekét elvileg hamar fel lehet fújni lábpumpával, nem sok levegő kell bele. Hát igen, a kukac előfurásához kézzel jól neki kell feszülni és a benyomásnál is rá kell nehezedni kicsit, jobb ha fogja valaki a motort közben, nehgy felboruljon, vagy leugorjon a sztenderről."az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz BurgBurg #27320 üzenetére
- Az olyan részre, ami nincs fényezve, nincs lakkozva, natúr műanyag, én autó műszerfal ápolót használok. Nagyon szép fekete lesz tőle, sokáig bírja az uv-t és vízlepergető hatású. Műszerfalra és levegőszűrő házra, egyéb műanyagokra.
- A fényezett műanyag burkolatot rendszeresen autó samponnal, évente egyszer polir/wax.
- A plexit kizárólag langyos vízzel, vegyszer nélkül. Ha a bogarak nem jönnek le, langyos vizes törölközőt kell ráteríteni negyed órára és utána könnyen lejönnek a bogarak is.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz BurgBurg #27323 üzenetére
A festett felnihez sampon, kefe, szivacs és rongy... esetleg magasnyomású... a felnin többféle szennyeződés is lehet, olaj, zsír, fékolaj, sóvirágok, sár. Néha elég macerás a felnit takarítani.
Polírozott alu felnihez sampon, kefe, rongy, majd polír/wax. Legalábbis én így szoktam évente egy-két alkalommal.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Van aki ilyenkor csak "felhefftöli" az anyát a főtengelyre oszt annyi... van egy hasonló jó sztorim, lehet már írtam ide, akkor bocsi.
Az egyik kedves ismerősöm lerobbant a benzinkúton. Telefonon hívott, hogy letört a berúgó kar. A berúgó tengely végén elnyalódott a bordás tengely, ezért az apósával két 80-as szöggel pozícióba rögzítették a berúgó kart, majd oda heggesztették a tengelyhez.
Mivel az ismerősöm nem a tudós klub rendes tagja, ezért szívesen segítettem neki. Kivettem a blokkot, széthúztam és kiszereltem a berúgó tengelyt. A kezébe adtam a berúgó karral együtt, hogy ilyet vegyen a közeli motoros boltban. El is ment, de csak nem akart megérkezni... egy óra múlva felhívtam telefonon, hogy mi tart ennyi ideig. A válasz: "megvette a tengelyt és a berúgó kart, az apósával most heggesztik össze. Minjárt hozza nekem hogy beszereljem"
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz Micsurin #27336 üzenetére
Én úgy tapasztaltam, hogy egy lapát hiányát nem venni észre, semmi érezhető rezonanciát nem okoz. A variatorban futó szíj több rezgést visz a rendszerbe.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz bajnokpityu #27345 üzenetére
Két fajta robogó gumiról tudok tapasztalatot mondani, ha még aktuális. A Heidenau K62 elképesztően jól tapad hideg, vizes aszfalton is, a híre nem túlzás. Viszont nagyon recés és fékezéskor a traktor hatás felerősödik. Rezeg fékezéskor az első kerék gumija. Egy év használat után eladtam és vettem egy Pirelli Angel Scooter-t. A tapadással nincs gond, kétezer kilométer után azt mondom, hogy a K62 tapadásának 80-90%-át adja, persze csak szubjektív érzésre, de ez is nagyon jónak számít. Sokkal simábban fut, kisebb a rezonancia és fékezéskor is sima a fékút, nincs traktorozás.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
-
astrojoe12
tag
A Képesmotor keresőjébe pár éve az én javaslatomra beraktak egy új szűrési lehetőséget, hogy a papírtalan és a sok külföldi motor között ne keljen keresgélni a magyar papíros gépeket. Papírok érvényessége: "érvényes magyar okmányokkal". Szerintem nagyon hasznos funkció.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Korrektebb lenne, ha a görgők árában benne lenne három garnitúra különböző tömeggel. Megveszi az ember jó drágán, aztán érzi hogy kicsit könnyebb vagy nehezebb kellene... Úgy meg már drága mulatság a próbálgatas. Nem hiszem hogy a gyártása olyan eszeveszett nagy költség lenne, biztos hogy 70 százalékban a márkát és a kereskedő lánc hasznát fizetjük meg, nem a görgőket.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Nekem mindig intenek a motorosok/robogosok, akár kis 50-es géppel megy ek, akár a 400-as madisonnal.
Nagyon ritka, hogy nem intenek.Egyszer megálltam benzint adni egy motorosnak, nem volt könnyű, de megoldottam kolas üveggel. Egyszer nekem is adott valaki benzint,mert benéztem az M3-on a benzinkutat és elfogyott. Pihenőbe kigurultam és öt percen belül megállt valaki higy mi a baj és adott két litert.
Persze ez nem mostanában volt, kb 10-15 éve. Azóta lehet megváltoztak a motorosok, de reméltem nem. Nekem mindig intenek.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Full Dip (folyékony fólia) festéket próbált már valaki? Mennyire tartós, hogy van az ütéssel, karcolással? Sisakra, robogó műanyag elemekre lehet fújni?
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
Hi!
A Yamaha Majesty 250 milyen magas motor, alacsonyabb embernek (155cm) ajánlható lenne?
Ezt nézegetjük: [link]
Előre is köszi!"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz csongi #27507 üzenetére
Igen, a szélesség sokat elvesz, pont ez a baj. A burgik talán alacsonyabbak és keskenyebbek kicsit.
Itt ez a három burgi, mindegyik 2001-es darab, de nagy az árkülönbség. Honnan tudhatom, hogy az 550ezres sokkal jobb, mint a 350ezres? Sajnos robogóknál nem lehet a burkolat alá látni, bármit vehet az ember.
Elfogadható kérés lenne, ha azt mondanám az eladónak, hogy vegyük ki az ülés alatti csomagtartó dobozt, hogy lássam mi van alatta?
[link]
[link]
[link]"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Arena Breakout: Infinite
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Apple asztali gépek
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- VoLTE/VoWiFi
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen