- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
akkor itt is megkérdezem, ha már kcsa volt olyan kedves és át-invitált:
van-e közületek tapasztalata valakinek honda sh 150 ( 2001, karbis ) gépen röpsúlyos kuplung cserét illetően?
Ha igen, egy pár szóban leírhatná a menetét, a buktatókat, ilyesmik.Köszönöm szépen, üdv
Béla. -
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, lenne egy elméleti kérdésem.
Kicseréltem a honda sh 150-omban a szíjat, görgőket, kuplungot, és szépen össze is raktam.
Viszont, azóta ilyen süvítő hangja lett, ámbár nem nagyon, hanem enyhén. :-D
Többször leszedtem a variátorház burkolatát, de semmi rendellenességet nem láttam, minden oké.
Indul, megy, megáll, gyorsít, ahogy kell neki.
Ha nincs rajta a variátorház burkolat, nincs süvítő hang.
Ha összerakom, igen. Esetleg okozhatja ezt a variátor házon lévő - a variátor tárcsánál kialakított nyílás - aminél van egy műanyag takaró kis biz-basz? Mármint, hogy ott nem tökéletes az illeszkedés?[kép]
Nekem nem pont így néz ki, de amögött a kis műanyag szellőző mögött van ugye a variátor tárcsa.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
tud-e bármelyikőtök olyan megoldásról, amivel egy honda sh 150-es hátsó dobfékét fel lehetne újítani?
Már úgy vettem, hogy szinte alig van anyag a dobban, hiába raktunk bele új fékpofákat, alig ér hozzá.
Hátsó fék ohne zsenánt.Páran javasolták, hogy van olyan műhely, ahol tudnak sajtolni az alu felnibe új kopó perselyt.
Tényleg van ilyen, vagy humbuk, valamint, hogy ez mennyire tartós? ( korábbi szerelőm nem javasolta, mondván: balesetveszélyes )Köszönöm, üdv!
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz #45553408 #17226 üzenetére
Nekem nem derült ki, vagy csak elkerülte a figyelmemet, de van bármilyen A-s jogsid?
Tényleg, érdemesebb nagyrobogóban gondolkodni, mint 50-esben, pláne, ha városon kívül is használnád.
Kompromisszumként, nekem egy 150-es sh hondám van, nekem teljesen elég. ( én mondjuk egyedül használom )
2 kiló környékén csíptem, és való igaz, még egy "kilogrammot" ráköltöttem átírással, mindennel, de nekem momentán nem kéne nagyobb.
Néha eljárok vele visegrádra, kanyarogni, még nem volt problémám a "gyengeségével", én mondjuk csak 85 kiló vagyok.
( de gondolom, ez örök téma ) -
FeniX-
aktív tag
Visszatérve kicsit normális vizekre, akkor végsősoron egyikőtök sem hallott olyanról, hogy felnivel egybeépített fékdobot bárki élő ember perselyezne. ( honda sh 150 hátsó fék elfogyott a dob ) :-D
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
igen, sajnos minden jel arra mutat, hogy előbb-utóbb az lesz a vége, hogy új felni.
Amikor összeraktuk, látszott, hogy szinte alig ér hozzá már az új garnitúra betét a dobhoz.
Kb. lassításra jó még piros lámpánál.
Télig kitalálom, mi légyen a sorsa.
Köszönöm mindenkinek! -
FeniX-
aktív tag
Srácok egy kis tisztázásért jövök kérdezni. :-)
Ki akartam cserélni az sh 150-emben az első izzót sárgára ( szokásom, hogy tél előtt mindig lecserélem, mert azt jobban látják, és lassan már amúgyis reggel meg este is hót sötét lesz, mire jövünk/megyünk dolgozni )
Meglepődve tapasztaltam, hogy nem H1-es izzóm van, hanem H4-es. ( persze, utánanézhettem volna )
Ez - úgy tűnik - sima autós izzó.
Ekkora különbség lenne a lámpák közt, vagy szimplán az ex-olaj tulaj belevágta az autós izzót? ( most nézem, hogy van h4-es 35 wattos teljesítményben is. Emiatt lehet, hogy hamarabb elmattul a búra, ha sima 55/55w-os van benne? -
-
FeniX-
aktív tag
Lenne még egy kérdésem. Már úgy vettem a robogót, hogy valószínűleg a hátsó traktus kaphatott egy ütést, mert enyhén balra állnak a hátsó lengéscsillapítók, és ezzel együtt az ülés is. Elképzelhető, hogy emiatt megy tönkre idő előtt a telóm ( mármint, hogy a két rögzítési pont nincs síkban egymáshoz képest, hanem van eltérés)? Az egyikből elfolyt már az olaj szerintem, és a másik sem néz ki valami túl frankón.
-
FeniX-
aktív tag
válasz csongi #17341 üzenetére
Helló, megpróbáltam pár képet készíteni róla.
Inkább, mintha az ülés rész lenne elcsavarodva, de érzetre én nem érzek semmi különlegeset úgy igazán.
berajzoltam egy piros színű függőleges vonalat, meg zölddel az eltérést.
Látszik, hogy a bal oldali teló az száraz, a jobb oldali meg tiszta olaj. ( vagy csak már a baloldaliban sincs semmi olaj, hehe, de érzetre csillapít )[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz runner 125 #17343 üzenetére
Szia, nem hallok semmi rendelleneset, viszont az egyenes futást csak szerdán tudom kipróbálni. ( pár napra házon kívül leszünk )
Köszönöm a tippeket! -
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, laikus kérdés, de ha nincs a hajtásszíjon irányjelző nyíl, akkor jól emlékszem, hogy az az alapelv, hogy amilyen irányban fel vannak írva a szíjra a feliratok, azt "olvasási" irányban rakom fel.
-
FeniX-
aktív tag
Csak kérdezem, hogy a karbinál nincs valami mágnesszelep?
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, srácok, kis segítségre lenne szükségem. Honda sh 150-nek merre van az indító motorja?
Mennyire nehéz kicserélni?
Üdv. -
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #17566 üzenetére
Hát, a "nyekk", annyi, hogy az a hang megvan, mintha indulna az indítómotor, de fél másodperc után megszakad a folyamat.
aztán pár próbálkozás után üzemszerüen müködik.
De mostanában egyre többször sajnos.
ANnyira nem vagyok pro, hogy csak úgy szétszedjem. Gondoltam, egyszerűbb, ha veszek egyet használtan. De nyitott vagyok bármilyen ötletre. :-) ( azért vagyok itt ) -
FeniX-
aktív tag
válasz Burt1793 #17573 üzenetére
Igen, a kitámasztónak akkora rugója van, hogy az teljesen visszaugrik, amúgy középsztenderen szoktam indítani.
Megpróbálhatom esetleg levideózni. De ha megmondjátok, hogy az önindítóban mit nézzek, az is nagy segítség.Oks, most látom a választ, akkor mivel kezdjek?
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #17585 üzenetére
..Végül - megfogadván a jótanácsot - töltőre raktam a régi akkut, viszont 1 óra alatt el is aludt a zöld lámpicsku, úgyhogy most visszaraktam. 1 óra elég lehet? (Pássz)
Dátum nem volt rajta, ránézésre nem volt túl régi, viszont az alja rohadt viseltes volt, mert lötyög a helyén, úgyhogy kitámasztottam egy gumidarabbal, most passzent.Üdv!
-
FeniX-
aktív tag
Jó reggelt, sziasztok.
Sajnos az indítózási probléma továbbra is fennáll. Mi lehetne a következő diagnosztikai lépés?
Üdv. -
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz Brogyi #17626 üzenetére
Szia, értem, köszönöm.
Ma reggel a benzinkúton ismét 5 percig küzdöttünk, de mire elővettem a telefont, már hajlandó volt indulni, így újfent nincs bizonyíték a lochness-i szörnyről .Annyit még tudok hozzá mondani, hogy ilyenkor elhalványul kicsit a műszerfal világítás, és ilyen müanyagos nyekk hangja van, de nem pörgeti meg a motort. Tegnap este az akksira is rámértem, az nagyjából a múltkori értékeit mutatta, mármint, a töltés utániakat.
-
FeniX-
aktív tag
válasz csongi #17630 üzenetére
Szia köszönöm. Igen, a 2. verzió érvényes, de nincs csattanó hang leállításnál.
Még mindig teljesen ad hoc csinálja. Van, hogy 2 napig nem, máskor meg az első leállítás és újraindítás után többször is.
Mivel kezdjem az átnézést? ( a kocogtatós módszert természetesen kipróbálom ) -
FeniX-
aktív tag
Helló-belló, valakinek van esetleg friss tapasztalata vezérműlánc-cserével kapcsolatban?
Mennyiért szokták csinálni mostanában? Megnéztem, a lánc az olyan 6-10 ezer forint körül lenne, de a szerelés árát nem tudom belőni.Köszi, üdv!
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, a múltkor sikerült végre szerelohoz kerülni az oninditoval. Szetszedte, megnézte, osszerakta. Azt mondta, hogy a szenkeferol jött le egy csomó por, azt kitakaritotta. Osszerakta es csinalt egy sor próba inditast. Mikor együtt is megneztuk ismet elojott a "nyekk". Egy kattanas es mas semmi. Tanacstalanul allt még mellette, végül mondta, hogy lehet, hogy a szabadonfuto.
Kerdezem, hogy ez az oninditoban van, vagy mar a blokkon belül? Végre talaltam egy boltot, ami szamomra is elfogadható áron árul oninditot.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #17873 üzenetére
Azt mondtátok, hogy a szabadonfutó az önindítóban van. :-)
Lutri a használt, persze, de az új most nem opció. Év vége van. :-DPersze lehet mondani idevágó coelhókat, majd meglátjuk, hogy hogy szuperál.
Nekem napi 2 indítás kell, szerencsére nem futár üzemmódban megyek.
Ha még 1 évet kibír, nekem már megérte.
Pláne, hogy el szeretném adni.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest