- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Netfone
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Sziasztok. Robogót vennék a Honda VFR 1200 X mellé város körüli aglomeráció és mindennapi járkáláshoz. A Honda SH 350 2021-et szemeltem ki. Tudom, hogy még nem lehet tapasztalatok alapján bármit is mondani a gépről, de az SH-rol lehet. Használt valaki hasonlót? Tudnátok pró/kontra érveket, esetleg más alternatívát ajánlani? Köszönöm!
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz #31733248 #25259 üzenetére
Kedves Econ! Nagyon szépen köszönöm! Amit elfelejtettem leírni, hogy 195 magas vagyok hosszú lábakkal. Tetszik a Forza, de a méreteim miatt nem kényelmes. Túl közel van a térdemhez a kormány.
Amúgy fogalmam sincs, hogy kell e nekem a 300-350 robogó
Mindennapi közlekedésre kell, semmi autópálya. A 125-150 et kevésnek tartom, de lehet városi közlekedésre az lenne az ideális.
Újjonnan venném, kivéve ha találnák max 1 évest tényleg jó áron. A markolatfűtés alapfelszereltség? Vagy vannak + extrák felárral? Még nem voltam bent a szalonba, majd hétfőn megyek"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz #31733248 #25263 üzenetére
Ha csapatni akarol, akkor ott van a CrossTourer
Szerintem is az SH 350 2021 a befutó. 2 millánál megáll, vagy ha nem belealkudom mint 2ik Honda tulaj. Akrap meg majd jön szürke piacról
Csábít a Forza... de... igen a magasságom. Hétfőn okossabb leszek, beszámolok."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
válasz djeperto #25264 üzenetére
Na nem.lettem okossabb
Hiába volt fent a honlapon, hogy ma nyitva vannak, odaértem és ZÁRVA technikai szabi jan 4 ig. És a Yamaha is dettó. Úgyhogy nem tudtam felülni rájuk (Forza, SH és x-max). Marad a január, mert Pestre most nincs kedvem menni Dreambe... ha nyitva van."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz djeperto #25275 üzenetére
BUÉK topiktársak!
Fordultam SH-val... kicsi sajnos. Nem fér el a térdem a kormány alatt. Forza is kérdéses, de ott hátra tudom rakni a lábam egy picit.
Bezzeg amiben pozitívan csalódtam az a Yamaha X-Max 400.
Régebben sosem tetszett, igazán most sem tetszik benne a hátsó telók szinte függőleges elhelyezkedése, valamint az az otromba nagy kipufogó, ami még a rendszámtáblánál is túl lóg
De ez a 2020-as 400-as Tech MAX ez odab.... Igaz az ára is. Kényelmesen elférek rajta, térdem sem üti a markolatot. Az ereje... az meg hát, hogy is mondjam. Vagy 10 Le erősebb a Hondánál. Még a 300-as is combosabb, mint a 350-es Forza lesz...
Tanácstalan vagyok. Elvégre 2 milla az eszmei határ... ez meg 2,5 +[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz yodamastah #25286 üzenetére
Lemondtam a mindenáron új robogó vásárlásáról.
Tmax nem rosz döntés, de az 530 is 2+ mozog.
Kinézek egy szép állapotú Integrát"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz yodamastah #25288 üzenetére
Tudom...
Több az agglomeráció, mint a belváros. Ami az Integra mellett szól azaz, hogy 17" kerék, strapabíró és nyomatékos blokk, alacsony fogyasztás, isteni DCT és nem kell b@szkurálni szíj, variátor, csúszó kuplung...stb. robogós dolgokkal. Na meg jól mutat az 1.2 VFR mellett
Ami ellene szól, tényleg nincs normális tárolórekesze. Amit kinéztem azt full szett gyári dobozokkal kapnám, amit azonnal le is fogok róla szerelni és eladni, mert nekem felesleges. Ráműtöm a Givi tanklock gyűrűjét a hátsó ülésre és már csapatok isX-max fogyasztást kapok 52 pacival és 62 Nm nyomatékkal... És ez tetszik is
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Micsurin #25291 üzenetére
Így igaz. Van is ilyenem. Meg lesz oldva
A 3 gyerek cuccára meg ott van a CrossTourer.Burt1793
4 literrel elmegy ha ráncigálodDigitXT
A forza 750 az már az XADV alapjára épül. Nem rosz, de annyiért nem veszek robit vagyis öszvért"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
-
tag
válasz Micsurin #25303 üzenetére
Ezt az integrát ki sem lehet forgatni rendesen 7.000 rpm a vége azt hiszem vagy 7,5.
#25302astro12
Csajok... ejh Tél van, sok az idő tavaszig, kell valamit bütykölni.
És mivel ezen nem CVT van, hanem DCT, rendesen vált rendes sebességekkel. Szépen lehet fordulatállományba tartani, ahol egy AM dobbal mélyen duruzsol.#25304yodamastah
-4 fokban S mode, tökös vagy"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz csongi #25308 üzenetére
Azért is esett rá a választásom, pedig X-max 400 vagy T-max 530 felé indultam...
A DCT ismerem a VFR-ből, nagyon meg vagyok vele elégedve + nem kell elkölteni még vagy pár 100 ezret JCostára erre arra és cserélni sem kell a CVT alkatrészeket.
Ha a fogyasztása 4 lit. lesz, ereje meg ami van, hosszú lesz a barátságunk."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Big_Boss #25314 üzenetére
600 e-be az fér be, esetleg még a Kymco Xciting 500 ie vagy 500 ccm Piaggio blokkos Beverly, Aprilia esetleg Gilera. T-Max 2000-2004 közti, drága ha baja van és ennyi idősen már le nem informálható valós km- állással zsákbamacska.
250 ccm kevés ahhoz, amit szeretnél, 600 e Ft meg kevés egy jobb állapotú 400+ ccm kanapérobogóhoz... sajnos
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
válasz Micsurin #25324 üzenetére
Mikor január első hetébe bent voltam a Yamahánál (gondoltam alkudozok egy kicsit a 2020 as X-max TechMAX 400 árából) tudtomra adták, hogy nem hogy alkudni nem fogok, hanem 2020 as áron sem adják már oda, mert annyira keveset kapnak és annyira nagy a kereslet rá!!! hogy lehetettlen. Kivettem a zsebemből a 2.2 millát, amit max rászántam és mondtam nekik, akkor máshol költöm el
Persze visszahívtak másnap, de hálaistennek pont felrakták az Integrát használtautóra (RC89-es) és már nem volt min gondolkodnom. Elmentem megnéztem és megvettem.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Big_Boss #25343 üzenetére
IGEN
Pl. Honda Forza 300i ABS nagy dobozzal 2020-as Dream-be most 1.949.000 Ft
SH 300i ABS dobozzal 2020-as 1.889.000
SH 350i ABS dobozzal 2021-es 1.949.000
Ha minden igaz 2-3% THM-es Lízinget tudnak ajánlani.Vagy 1.000.000 milla készpénzhitel kb 5% THM és akkor szabad a piac, nem kell CASCO stb.
A Forzával tényleg meg leszel elégedve. Van 1 millád 1 millát meg lízingelsz 3 évre.
0 km vas, csak élvezni kell.
3 évesen neked benne lesz kb. 2.20 millába és érni fog 1.4 millát.
Tehát 3 évig éves kb. 267.000 Ft-ba kerül a gép.
Ha lemész vele 30.000 km 3 év alatt, akkor 27 Ft/km jön kiNagyon durva, gyors számolás, nem pontos, de érdemes utána járni.
Nincs aksicsere, esetleg még kerékcsere sem, rejtett bajok... garis és kész.Más:
Kihasználtam a +10 fokot, napsütést, pimpeltem kicsit az integrát:
Kapott K&n levegőszűrőt, olajszűrőt + olajat
Puig plexit, láncvédőt sárhányóval
Nano Glas kmóra védőfólia
valamint lekerült róla a gyári topcases kapaszkodó (a simákat még várom e-bayről) és el lett tisztítva minden, amihez így hozzáfértem (lánc, meghajtás, láncvezető, hátsó rugóstag, felni, fékek...stb.) 2,5 órás mutatvány, mellette + egy kis ingyenes D vitamin kezelés[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Burt1793 #25348 üzenetére
Szép-szép hely, de ezért (is) nincs hely pakolni a robiba. Amúgy hallható, ha kiveszed a gumilégvezetőhangtompító csonkot... úgy röfög mint a PEPA malac
Más:
Láttátok már?
TS BRAVO
3,5 misiNem robogó.... de mégis (majdnem)
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz yodamastah #25357 üzenetére
Drága bele a Jcosta
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Petykó78 #25378 üzenetére
Spéci tipusspecifikus. Előtte nem volt rajta és vannak pici hajszálkarcok. Ráraktam és eltüntek. Vannak olcsóbb nem nano glass üvegfóliák is, azokkal már volt szerencsém és nem jöttek be. Ez kihúzza az eredeti karcokat, láthatattlanok! Nagyon elégedett vagyok vele
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
-
tag
-
tag
válasz Mi a Manó?! #25710 üzenetére
Ha az NC 700-ba beleér a térded, akkor bukta a T-MAX. Az NC 750-nek (RC 89) kicsit más a kialakítása a kormány alatti idomnak, oda befér (tapasztalat, 195 vagyok RC 89 vezetek). + lehet venni hozzá ilyen kiegészítőt, amivel élvezet a vezetés. Ezen kívül 4-4.5 literrel úgy megy, mint a t-max 8-al (tehát nem kímélve a lámpáknál). DTC isteni a variátoros hajtással szemben, elöl-hátul 17" kerék.... Ami off, az a kicsi (nagyon kicsi) csomagtér az ülés alatt. Magasabban van a kormány, mint a T-max-nál. A T-max-nak jobb az első telója még a SHOWA telós RC 89-nél is (az egyszerű NC 700 D meg katasztrófa), és sokkal jobb az első féke is (NC épp, hogy elég). NC nincs kipörgésgátlója (vagyis van, de csak a 2018 utáni gyártásnál, ha jól tudom - ritka mint a fehér holló).
#25716Mi a Manó?!ÚjVálasz2021-06-12 03:36:12
Aprilia Mana 850-volt, szinte ugyanaz a blok (csak a váltója más). NAGYON igényes jószág!.. De nagyon is megy. Fogyaszt is rendesen (olajat is).Honda X-ADV-n nem gondolkodtál?
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz yodamastah #25737 üzenetére
Jó barátom a 4 vagy 5 ik T-maxot koptatja. Ő mondta, mikor jött velünk Adriára. Lehet a pályatempóra gondolta Na meg van benne J costa meg mit tudom én mi nem
Sokszor hajtottam az övét, ezért is állítom, hogy sok mindenben jobb a T-max (amiket fel is soroltam) nekem sajnos kényelmetlen a magasságom - hosszú lábaim miatt."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz yodamastah #25741 üzenetére
Az övé 2020-as 560 - as.
Mind1 is, nem én tankolom sajnálom, hogy nem férek el rajta rendessen.#25742Mi a Manó?!
Hát igen... RC 89 2,5 misitől indul kb.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz yodamastah #25931 üzenetére
Mert van kipörgésgátlód
Szegedi gyönyörű fehérburkolatos úton ma, 33 fokban is szépen járt a segge az Integra S-nek"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz bajnokpityu #26033 üzenetére
195 magasságommal, és hosszú lábakkal nekem mindbe beleért a térdem, kivéve az újjabb (RC89) Honda Integrába. Az SH-ba is
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Sziasztok, csak két gyors kérdésem lenne:
2010-es 125-ös PCX és 2014-es 300-as Forza üzemanyagtartálya műanyag vagy fém?
Köszi előre is"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Sziasztok. Honda Forza 300 ABS 2014-es van e valakinek?
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz vendingo #26632 üzenetére
Mackónak nagyon tetszik - VIDEÓ!!!
De szerintem nem Piaggio blokk van benne
De az van benne, csak a teljesítménye le van butítva:
"Keeway's new scooter is perfect for the city thanks to its single-cylinder, piaggio Liquid cooling and four-stroke engine delivering 18.77hp and stylish design. Perfect for everyday commuting."[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Parfüm topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen