Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Rolly #514 üzenetére

    Kell, mert a pályázat anyagát fel kell majd tölteni, majd ezután ügyfélkapus regisztráció szükséges annak digitális aláírásához. Ha a pályázónak nincs ilyenje (mondjuk nyuggdíjas és semmi szüksége rá) és nem tudja most elintézni sos-ben, akkor meg kell hatalmazni valakit az ügyintézésre, így ez az embe fogja beadni és tidja hitelesíteni a beadott anyagokat. B verzió, hogy ha van e-személyije, meg hozzá kártyaolvasó (bár akkor már ügyfélkapuja is van), akkor azzal is alá lehet írni (vagy egyéb szolgáltatónál van megfelelő digitális aláírása, microsec meg ilyesmik)

    A nyilatkozatot13:

    az Ügyfélkapun keresztül úgynevezett azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatással (AVDH) kell hitelesítenie és pályázathoz csatolnia. Az AVDH szolgáltatás ingyenesen elérhető, azonban ügyfélkapu regisztrációhoz kötött, elérhetősége: https://magyarorszag.hu/szuf_avdh_feltoltes. Az AVDH szolgáltatásának igénybevételével kapcsolatos tájékoztató a https://napelem.palyazat.gov.hu/ oldalon érhető el; VAGY

    minősített tanúsítványon alapuló, legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell ellátnia és pályázathoz csatolnia.

    A véglegesített kérelemhez mellékelendő a minősített elektronikus aláírással ellátott, vagy AVDH szolgáltatással aláírt és hitelesített digitalizált nyilatkozat. Ezt követően a kitöltő program utasításainak megfelelően nyújtandó be a kérelem. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az elektronikusan hitelesített nyilatkozatot nem szükséges kinyomtatni, illetve papír alapon is aláírni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák