- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb95
csendes tag
Valaki tudja, hogy a Netflix pénzintézetével hogy kell felvenni a kapcsolatot? Lehet hogy reggel van, vagy én vagyok vak, de sehol nem találok email címet.
De nálam nagyon nem jól indítanak, szóval ennyi kellemetlenség után remélem megdobnak egy pár hónap ingyen hónappal, mert különben morcos leszek
Pénteken regisztráltam, prémium csomag, fizetés, csak a fizetésnél szólt, hogy ez így nem jó. Itt még én voltam a ludas, nem volt a revoluton annyi pénz, gyorsan tettem is rá, de utána még mindig hiba.
Oké, PH-n rákerestem, nemrég pont Jofi81 járt így, megcsináltam, amit leírt, írtam a supportnak, mondta 13 órát várjak. Sokkal több is eltelt. Ma reggel ugyanaz a hibaüzenet: "There appears to be a problem with the payment method you are trying to use".
Írtam megint a supportnak, de már elsőre leírtam neki mindent, amit az előző support javasolgatott. Ez a baj, ezzel próbálkoztam, igen, kivártam azt az időt, amit az előző support mondott, nem nincs online fizetésre másik kártyám és a netflix gift card sem elérhető. Igen, van pénz a kártyán és aktív is, nincs befagyasztva. Hátvalószínűleg a sablon szövegeiket előre megválaszolhattam, mert gondolkodott vagy 5-6 percig Utána meg annyit írt, hogy ő is azt a hibát látja nálam és vegyem fel a financial institution-al a kapcsolatot. És azt hogy kell? Hát vegyem fel vele a kapcsolatot, mert ők tudnak segíteni. De hogy? A financial institution fog tudni segíteni Vagy 3-szor megkérdeztem, hogy hogy tudom velük felvenni a kapcsolatot, de szerintem ő sem tudta.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen