Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb95

    csendes tag

    Valaki tudja, hogy a Netflix pénzintézetével hogy kell felvenni a kapcsolatot? Lehet hogy reggel van, vagy én vagyok vak, de sehol nem találok email címet.

    De nálam nagyon nem jól indítanak, szóval ennyi kellemetlenség után remélem megdobnak egy pár hónap ingyen hónappal, mert különben morcos leszek :D

    Pénteken regisztráltam, prémium csomag, fizetés, csak a fizetésnél szólt, hogy ez így nem jó. Itt még én voltam a ludas, nem volt a revoluton annyi pénz, gyorsan tettem is rá, de utána még mindig hiba.

    Oké, PH-n rákerestem, nemrég pont Jofi81 járt így, megcsináltam, amit leírt, írtam a supportnak, mondta 13 órát várjak. Sokkal több is eltelt. Ma reggel ugyanaz a hibaüzenet: "There appears to be a problem with the payment method you are trying to use".

    Írtam megint a supportnak, de már elsőre leírtam neki mindent, amit az előző support javasolgatott. Ez a baj, ezzel próbálkoztam, igen, kivártam azt az időt, amit az előző support mondott, nem nincs online fizetésre másik kártyám és a netflix gift card sem elérhető. Igen, van pénz a kártyán és aktív is, nincs befagyasztva. Hátvalószínűleg a sablon szövegeiket előre megválaszolhattam, mert gondolkodott vagy 5-6 percig :D Utána meg annyit írt, hogy ő is azt a hibát látja nálam és vegyem fel a financial institution-al a kapcsolatot. És azt hogy kell? Hát vegyem fel vele a kapcsolatot, mert ők tudnak segíteni. De hogy? A financial institution fog tudni segíteni :W Vagy 3-szor megkérdeztem, hogy hogy tudom velük felvenni a kapcsolatot, de szerintem ő sem tudta.

Új hozzászólás Aktív témák