Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AnonymusX

    senior tag

    válasz E300TD #2971 üzenetére

    Véleményem szerint ez továbbra is hibajegy, egy első körös gyakornokon vagy betanított munkáson nem nagyon juthatott túl. Ugyanis nem hivatkozhatnak arra, hogy külföldi szolgáltató, mert volna lehetőség vizsgálatra.

    Egyrészt a Netfone meg kellene tudja keresni a külföldi szolgáltatót, aki meg tudja nézni mi a helyzet nálad az ő hálózatában.

    Másrészt külföldről is az otthoni mobil core hálózattal tartja a kapcsolatot a mobilod, azaz az internetre a honos szolgáltatódon keresztül jut ki. Ezért van az, hogy mobillal külföldön is magyar IP címet kapsz. Ergo ha néha működnek a weboldalak, akkor az azt jelenti, hogy itthon is meg lehetne nézni mi újság. A jelzésváltásokat rögzítenie kéne a Netfone/vodadone rendszerének (szóval vissza is nézhetnék), de lehetőségük is van élőben monitorozni mi történik a mobiloddal onnantól, mikor hazáig eljut a mobilod feljelentkezési kérése.

    Egyébként ha a szolgálató nem képes a hiba elhárítására, az felmondási alapot ad az előfizető kezébe. A lényeg, hogy be kell jelenteni ismét, hogy hárítsák el a hibát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák