Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz T.Peter #6270 üzenetére

    "Nezhetjuk ugy is, hogy 5-6 GB hasznalhato terulet kulonbseg van koztuk, szoval a fejlesztoknek azt kene megoldaniuk, hogy azt a mennyiseget csak arra hasznaljak hogy szebb legyen az X verzio."
    Ez hajszal pontosan azt jelenti, amit leirtam, csak szebben megfogalmazva. Ha 5-6GB ramot csak szebb texturakra meg hasonlo baromsagokra hasznalhatsz fel, akkor tovabbra is az az egyenlet vege, hogy b@szhatod Te a zsenialis otleted uj jatekmechanikakra, ha kifutsz a memoriabol. Marad az, hogy csinalod ugyanazokat a jatekokat, mint most, max picit szebben, mert fentebbrol kezdodik a skala alja. Haaaat... Fasza.

    UE5 demo az pont egy kivalo pelda, jo, hogy irod. Semmi tartalom, csak grafika. Ezt igen, meg lehet oldani, ebben nem hatraltat semmit az XSS. Abban, hogy mondjuk megkapjuk azokat a dolgokat, amikert evtizedek ota sirunk: rombolhato, teljesen dinamikus kornyezet, jobb AI, ugy egyaltalan egy jol mukodo, dinamikus vilag tele elettel... Na ezek pont azok a dolgok, amik miatt nagyon konnyu kifutni a memorialimitbol.
    Majd amikor megint sirunk, hogy fedezeknek lehet hasznalni anyu elhasznalt aluminium hamutalat az rpg ellen, akkor jusson eszunkbe, hogy de jo, hogy van XSS. Merthogy ez pont egy jo pelda arra, hogy olyat nem lehet, hogy az XSS-en megallitja az rpg-t a hamutal, XSX/PS5-on meg nem, mert akkor jatszhatatlan (plusz MS nem is engedne), viszont minden ilyen a memoriat ketpofara zabalja.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák