Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz muci #441 üzenetére

    Hi

    A hozzászólásodban nem is értek mindent, de több ponton számomra nem igazán értelmes és helyes, amit írtál. Azt hiszem, ha visszaolvasol, akkor kiderül, hogy már eléggé ki lett vesézve ez a téma és a hibák is korrigálva lettek az infókban.

    Ami az autó akku és töltését illeti, ott a fesz szab. igen nagy áramot is rá tud engedni az akkura, mivel feszültségre van beállítva (szemben a NiCd, NiMh, stb. akkukkal), az azt jelenti, hogy 14.5V-ig engedi növekedni a fsezültséget, az van beállítva benne és addig több 10 amper áramot is enged a rendszerbe.
    Ezért is van, hogy ha lemerült az akksi, vagy már gyengélkedik (öreg, de nem zárlatos), már nem indít , és sikerül beindítani a járgányt pl. betolással, egy rövid (nehány perc üzem) után már képes indítani az akku, ha újra próbáljuk és a fezsültsége is egyértelműen magasabb terhelten is. (igaz, hogy a második próba már nem teljesen hideg indítás, de közel hasonló energiaszükséglete van még).
    Üdv.:

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák