- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #98320896 #689 üzenetére
Tévedésben vagy. Az nVidia a DLSS-el "elhozta" azt, amit a konzolokon régóta csinálnak. A konzolok elsöprő többségben nem natív felbontáson renderelnek, hanem mindenféle trükköket vetnek be. Például a megjelenítési felbontás alatt renderelik le a képkockát, aztán felméretezik (FHD-ban játszik a user, de simán lehet, hogy 720p-ről lett felskálázva valójában).
Ez az utóbbi időben tovább lépett előre, a checkerbox renderingen túl megjelent a dinamikus felbontás (ha elkezd esni az FPS, a játék alacsonyabb felbontásban kezd el renderelni és felskálázza azt), sőt, ezek keveréke is.
Ez már PC-n is itt van, a "desired FPS" és hasonló beállítási lehetőségek ilyesmi megoldásokat takarnak.
Szóval a konzolok teljesítményét úgy érdemes összevetni a PC-vel, ha PC-n is minden trükköt bevetnek. Ha DLSS mellett nézed az értékeket, hirtelen egy RTX2060 is egész vállalható a Control játékban, még Ray-Tracing mellett is. Jobb, mint PS4Pro-n, Ray-Tracing nélkül.
Úgyhogy az ilyen "4K-n kell játszani konzolon" megjegyzések valójában megtévesztőek. Mert nem, egy relatíve olcsóbb RTX 2060 is tud 4K-t úgy, ahogy a konzolok (lásd Death Stranding DLSS 2.0 tesztek). A PS5 és XBox Series X esetén is ez lesz. 4K-nak adják el, ezt pedig PC-n is majd a DLSS 2.0 és hasonló technológiák melletti értékekhez kell mérni - és nem a natív felbontásban mért értékekhez...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #967 üzenetére
Azért várj vele, mert egyértelműen kikapcsolt a Ray-Tracing effektek melletti álláspontról van szó. Szóval a játék "alaphelyzetben" nem igényel erőművet, ez tiszta sor.
Várjuk, hogy majd mikor kerül szóba a Ray-Tracing effektre vonatkozó igény.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- Milyen monitort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- World of Tanks - MMO
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- EAFC 24
- További aktív témák...
- PowerColor Red Devil RX 6600 XT - garancia 2024 november - eladó!
- SAPPHIRE RX 6800 XT 16GB GDDR6 NITRO+ SE Eladó! 145.000.-
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- ZOTAC GeForce Twin Edge RTX 3070 8GB OC GDDR6 256bit Videokártya!
- Ritkaság! EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs