- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sakal83
addikt
-
Crytek
veterán
Tippem a hazai árakra
1180 (vagy bármi a neve) 280+ k
1180Ti (vagy bármi a neve) 360+ kNext PC Upgrade: 2022
-
Petykemano
veterán
válasz carl18 #18236 üzenetére
Az RTX jelzést az nvidia levédette AdoredTV szerint.
Számomra az a kérdés, hogy mi van a rammal. Értem es logikusnak látszik, h spórolnak rajta, mert drága. De mi van azzal, hogy az nvidia 16-24-32GB ramot lesz kénytelen rápakolni?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Dtomka
veterán
válasz Petykemano #18259 üzenetére
Manapság egy 8 gb-os vga kellhet mert ki tudja pl a BF V mennyit fog belőle bekajálni. Így nem értem miért csökkentenek az x70 -nél?
Jah, hogy drága a ram? Kinek max nekünk. Illetve úgyis belekalkulálják a vga árába. Most fejlesztünk vagy visszafele fejlesztünk?
Főleg ha valaki esetleg 4K-s felbontáson szeretne játszani... -
félisten
válasz Petykemano #18259 üzenetére
lehetséges, hogy kidolgoztak valamilyen memóriamenedzsment megoldást, a ram helyzet miatt, mint az AMD, de én azt tartom valószínűnek, hogy az összes hír kacsa ellenére és meg fogunk lepődni a valós bejelentéskor egy -két dolgon.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Dtomka
veterán
válasz regener #18261 üzenetére
Nem veszem annak, de minden pletyka valamiből ered...
Akkor értem meg, ha nem lenne 4-8 gb vga -kra szükség, ha a DX 12 olyat tudna amit a dx 11 nem. De sajna a Dx12 minden elöbbi DX szégyene. Legalábbis számomra....0 grafika fejlődés és teljesítménye ha nem is jócskán de elmarad a korábbi változatnál....
Emlékszem és Ti is , hogy sok évvel ezelőtt a számítástechnika 10 év alatt annyit fejlődött mint annó 100 év alatt. Mára ez már lelassult....akkor nem a pénz volt a legfontosabb, hanem az innováció a fejlesztés...számított a hírnév és a tudás!
Mára a legtöbb cégnek az az első gondolata, hogyan tudjunk minél több pénzt kicsikarni a vásárlók zsebéből, a marketingesek virágkorukat élik....
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dtomka #18263 üzenetére
"akkor nem a pénz volt a legfontosabb, hanem az innováció a fejlesztés..."
az nem innováció, fejlesztés, hogy:
980 teljesítménye hozza a 780TIét?
1070 eljesítménye hozza a 980TIét?
és 99%/remélhetőleg az 1180/2080 teljesítménye hozza az 1080TIjét?és nem akarlak elkeseríteni de ahol kapitalizmus van ott 99%ban azért csinálnak cégeket, hogy nyereséget termeljenek/pénzt kesessenek. Minnél többet. És lehet durvát mondok ha egy cég ezt nem tudja hozni csődbe fog menni és eltűnik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyan már van a Voltában is, de kell hozzá a címfordító a multiprocesszorokba, ami az NV-nél Power9-es host CPU-hoz idomul. Ezért nem működik a Titan V-ben, mert PC-ben x86/AMD64 a host CPU.
(#18259) Petykemano: A kellene, illetve az RAM-árak ennyit engednek az két különböző dolog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
westlake
félisten
-
Dyingsoul
veterán
-
félisten
válasz westlake #18266 üzenetére
Ezt a kettéosztottságot úgy tudom csak elképzelni, -már ha van valóságalapja- az ennyi féle pletykának -hogy 2 típusú kártyát is hoz NV .( Anno volt valami ilyesmiről szó, csak ott az xxx5 végű jelölést alkalmazták rájuk, félprofi felhasználásra szánt termékek , vagy ilyesmi. Egyre jobban furdal a kíváncsiság,.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
őstag
Szerintem szándékos fake news-al védekezik a szivárgások ellen az Nvidia. Mint a II. világháborúban a szövetségesek a Normandiai partraszállás esetében. Mondjuk úgy néz ki, hogy működik...
-
syberia
veterán
válasz Németh Péter #18269 üzenetére
Remélem nem jön össze nekik a félrevezetéses trükközés.
(#18263) Dtomka: Már 14 éve hogy kijött a HL2, most nosztalgiából végigtolom. Amikor először játszottam vele, az államat keresgéltem a padlón. Hatalmas szintlépés volt az a játék akkoriban sok téren, és elfutott egy ma már röhejesen gyenge kártyán. A maiak már nem tudnak ilyen forradalmi fejlődést felmutatni, hiába van csilli-villi grafika mindenhol.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
Televan74
nagyúr
válasz syberia #18270 üzenetére
Azt a játékot itt a piros,hol a pirosnak hívják!
Nvidia az új NDA -val eléggé megkötötte mindenki kezét a szivárogtatások terén.Saját üzleti érdekeit védi.Úgy van vele majd ha ő akar akkor majd beszél az új termékről,addig meg vegyétek az aktuális termékeket.Persze egy tapasztalt vásárló már nem dől be neki,de bizony sokan vannak akik nem olvasnak a sorok között és szép számmal veszik az aktuális termékeket.Mert ha több információ keringene a neten,akkor lehet hogy már ők sem vásárolnának,hanem kivárnának.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
válasz syberia #18270 üzenetére
Ha netán nem ismered a teljes kerettörténetet akkor egy kis olvasnivaló: [link] | [link]
Ha szeretnéd teljesen átélni a HL univerzumot akkor én azt javaslom, hogy mindenképpen olvasd el AZ EGÉSZET hidd el megéri!Emlékszem anno amikor a HL1 megjelent, egy 16MB-os Voodoo Banshee-val toltam végig... na az sem ma volt
Bocs az OFF-ért!
[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
félisten
válasz Dtomka #18273 üzenetére
A BF messzemenően sokat köszönhet pont a dx 12 nek.
Egyébként az előző hozzászólássora reagálva, azért hozzátenném, hogy a DX 12 nek rengeteg előnye van a Dx 11 hez képest, csak úgy mint a VUlkan-nak.
Az hogy nem látsz látványos fejlődést az legfőképpen annak köszönhető, hogy a piac még a Win 10 rekord sebességű elterjedése ellenére sem képes megfelelő ütemben lereagálni a Dx 12 re való fejlesztést , de az asszincron compute vagy az újabb TIER bekötési modellek ( és azok limitációi) illetve a több magos CPU-k jobb kihasználtsága legfőképpen a dx 12 mérföldköveinek számítanak.
Tehát ez egy kissé egyedi Dx verzió. A másik pedig hogy sajnos időközben megváltozott erősen a piac és manapság már a konzolok diktálnak, nem pedig a legerősebb VGA-k, amik inkább már csak a felbontás- FPS terén tudnak előrelépést mutatni egy mai konzol grafikai szintjéhez. A másik nagy hátrány pedig az, hogy manapság egy egy új grafikus motor kifejlesztése, licencelése ,a human erőforrások átképzése rá felveszi anyagilag a versenyt egy egy Bollivóódi produkció költségvetésével. Én egyébként inkább Vulkan párti vagyok, számomra az jelenti/ jelentené a helyes fejlődési irányt.Dx 12 eléggé elkurvult, hogy alpárian és egyszerűen fejezzem ki magam.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Rick3D
senior tag
Bejelentés után kb mennyi idő mire ide ér hozzánk a mágikus 1180/2080 ?
-
Dtomka
veterán
Utolsó mondatod
Én sokáig reméltem, hogy a DX12 majd a BF köv részében majd tényleg jobb lesz. De még mindig nem lesz jobb.
DX11 VS DX12 Battlefield V Closed Alpha 1080P
Bár ez még csak alfa, de kétlem, hogy megfordul az eredmény.Korábban ami tényleg jó volt az a mantle, abból lett a vulkan (ha jól tudom). Ott tényleg nyert a felhasználó fps-eket...
-
Petykemano
veterán
válasz Németh Péter #18269 üzenetére
Ennek a szándékos félrevezetésnek mi célja lehet?
Akkor szoktak ilyet csinálni, ha van egy tégla és le akarják fülelni.
A konkurenciát fényévekkel előzve érdemes ennyire titkolózni? Nehogy megtudja, hogy mire készülünk, mert. .. mert ha tudná se tudna ellene mi tenni.Vagy a vásárlók félrevezetése lenne a cél? Azt meg minek?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
syberia
veterán
válasz Archttila #18272 üzenetére
A HL1 számomra is alapmű, jó hogy vannak ilyen "hagyományőrző" oldalak. Half-Life klubot kéne alapítani, a végén a kedvünkért elkészülne a HL3 (már lemondtam róla).
(#18273) Dtomka: Nekem ez a három valahogy kimaradt, a BF sorozatba is csak belekukkantottam, de inkább a COD-t küldtem. A játékos félműveltséget szerencsére sosem késő pallérozni. Fél élet árán is.
(#18279) Petykemano: Valahol jó nekik ez a találgatásos láz, ingyen reklámnak sem utolsó. Többet beszélnek az új generációs kártyákról, a várható fejlődés mértékéről, szerintem többé-kevésbé pontosak a várakozások a teljesítményt illetően. Szvsz az ő kezük is közvetve benne van az eddig kiderült részletek napvilágra juttatásában.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
félisten
válasz Dtomka #18278 üzenetére
Most ez itt elég istenkármomlás, de AMD oldalon kell megnézni ezt az előrelépést és a CPU használatot . Volta már hasonlóan fog reagálni a Dx 12 kódokra , mint a Radeonok,bár azért most is lesznek megfeleltetésre való kényszerítések. Ott is gyorsulást fog hozni és talán kisebb CPU használatot.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
westlake
félisten
-
őstag
válasz Petykemano #18279 üzenetére
Általános esetben az Osborne effect elkerülése https://en.wikipedia.org/wiki/Osborne_effect , ebben a konkrét esetben vagy az előző generáció vagy a mostani generáció szivárgásaival nem voltak elégedettek. Valószínű az egyik pletyka igaz volt korábban, ezért hogy ne legyen egyértelmű a helyzet, még kreáltak néhány alternatívát a hírnek. A cél nyilvánvalóan a meglévő készletek kiárusításának a megkönnyítése. Ha bejelentik, hogy 3 hónap múlva azonos áron 50%-al több teljesítményt kap a vásárló, akkor ugye nem veszik meg a jelenlegi készletet, ez ugye az Osborne hatás.
-
Jack@l
veterán
válasz Németh Péter #18286 üzenetére
De ha már csak pár hét van a piacra dobásig, akkor ez nem annyira játszik. Szerintem is simán hírverési céllal tolják az összevissza pletykákat.
UI: ha tényleg visszahoznák a felső kategóriába a 384 bitet gddr6-al, eléggé odavágnának a hbm-es kártyáknak. Még csak meg se kéne eröltetni magukat.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyit hozzátennék, hogy egyrészt jól leírtad, hogy az explicit API-k a skálázás szempontjából elkerülhetetlenek, illetve mindenkinek a Vulkan tetszik igazán , de nem biztos, hogy pont maga az API a hiba oka, ha egy program mondjuk lassul DX11-ről DX12-re váltásnál.
Ahogy észrevettem a legnagyobb limit (van még pár, de most a legfőbb bűnösről beszéljünk) a memóriamenedzsment. Ezt ugye explicit API mellett a program oldaláról kell meghatározni, és az tök jó, hogy a Vulkan és a DX12 szépen specifikál memóriatípusokat, memóriahalmazokat, bizonyos flageket, amelyekkel meghatározhatók az egyes memóriatípusok képességei, stb. Ugyanakkor ezek mellett nem feltétlenül találják a fejlesztők azt az optimális procedúrát, amivel jó lehet a memóriamenedzsment. És az alábbi három kép eléggé jól megmutatja, hogy ez miért baj:Na most tehát egy olyan menedzsmentet kell írni, ami a fenti három IHV strukturális memóriakezelését jól lefedi. És hát ez a memóriakezelés marhára különböző, már ránézésre is, tehát nem egyszerű ez a feladat.
Na most a probléma kétirányú. A memóriatípusokra vonatkozóan káosz van. Minden IHV-nek van két típusa erre. Az Intelnek egy host által látható és koherens, illetve egy még gyorsítótárazható is. Az AMD-nek van egy normál és egy host által látható és koherens, míg az NV-nek van két normál. Tehát effektíve nincs közös nevező. A memóriatípus szerinti menedzsment ezzel kizárható, ugyanakkor mégis ez a legegyszerűbb mód, tehát annak ellenére, hogy minden IHV mást támogat, sokszor erre erőszakolnak rá valamit a fejlesztők. És innentől kezdve már a strukturális implementáció hatékonysága lesz a döntő. Ez a legfőbb oka annak, amiért egy DX12 mód lassabb lehet egy DX11 módnál az egyes hardvereken.
A használhatóbb koncepció a nagy blokkos menedzsment. Mondjuk 256 MB-os blokkokkal, és ezeken a blokkokon belül lehet kisebb allokációkat létrehozni az erőforrásoknak. A halmazok esetében optimális felosztás az eszközlokális halmazok kapacitásának a tizede, vagy nyolcada. A nyolcada azért jó, mert az a legtöbb hardveren 1 GB lesz, és abba pont befér négy blokk. Juhéé. De amúgy ez sem egy szuperoptimális megvalósítás, mert az NV struktúrájával vannak buktatói, de összességében ez adja a legtöbb közös nevezőt. A Vulkan esetében azért látni, hogy az NV sem annyira rossz ebben az API-ban, mert a Khronos már szabványosította a dedikált allokációt, és azzal az NV struktúrájának buktatói kezelhetők. Extra munka, de működni fog. DX12-ben viszont ilyen utólagos kezelésre nincs lehetőség. Emiatt ritka, hogy az NV gyorsabb legyen a DX11-es módnál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Hát igen ez jól látszik a Titan V Vulkan alatti teljesítményén, ahol még félkész driverekkel is szárnyalt .reménykedem benne, hogy találnak megfelelő megoldást Dx 12 alatt, eléggé jól jönne ide az X86
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
válasz Németh Péter #18286 üzenetére
Értem az érvelést, de...
Az nvidia nem tett semmilyen bejelentést, amihez képest a tényleges elérhetőség, piacra dobás túl sokáig késhetne - nem? JH asszem a computexen épphogy azt nyilatkozta, hogy az új geforce megjelenése még naaaagyon távol van.
Jó, persze pletykák már akkor is voltak, mert nyilvánvalóan van egy tömeg, aki elégedetlen a bányászat miatt felverődött árakkal és a pascal árai már hiába csökkennének vissza, akkor meg elégedetlenséget szül a pascal megjelenése óta eltelt idő - az vásárlók érzik és várják, hogy jöjjön egy új generáció függetlenül attól,hogy a cég erre vonatkozólag tesz-e bejelentést vagy sem.Világos, hogy a célok között megjelenik a felhalmozott és visszaküldött pascal kártyák eladása. Világos, hogy ennek árt, ha pletyka szinten felvetődik egy új generáció megjelenése. De ha a kiszivárgott információ elégedetlenséget szül (túl kis előrelépés, túl nagy áremelés), akkor az inkább növelni a pascal kártyák iránti keresletet, semmint hogy a kereslet visszatartására ösztönözne, nem?
Esetleg lehetséges az, hogy a többirányú, félrevezetést célzó szivárgás oka a nem is feltétlenül valós pletykák elleni küzdelem. Mert végső soron nem feltétlenül kell a cégtől hivatalos bejelentésnek érkeznie (amihez képest túl késői az elérhetőség), elegendő, ha egy teljesen kitaláción alapuló pletyka elég hihető és tartalmilag elég jó ahhoz, hogy a keresletet elhalassza, a pascal iránti kereséetet lecsökkentse. Ez ellen lehet küzdeni más tartalmi szivárgásokkal, amikkel összezavarodik a vásárló és a végén nem alapozza a vásárlásást kétes, egymásnak ellentmondó pletykákra.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem számít itt igazából a driver. Lehet hozzá profilt írni, de a teljesítmény 98%-a a programkódból jön a Vulkan esetében, és a DX12-nél is. A driver maximum ezt elronthatja, de javítani eléggé nehézen tud rajta, hacsak nem működik valami egészen szarul, de már mindegyik implementáció elég idős, szóval egyre kisebb extra van bennük.
Rövidebb távú megoldások nincsenek a DX12-re. Ugye az itt a gond, hogy a fejlesztőknek azért ideális legalább az IHV teljes termékskáláján ugyanazt a struktúrát adni. Még ha a Volta számára jobb lenne egy egyszerűbb struktúra, akkor sem fogják bevetni, mert a korábbi struktúrára írt játékokban sok sebesség veszne oda. De ezzel az NV be is zárja magát egy kevésbé ideális struktúrára, mert tuti nem tudják majd mindenkinek elmagyarázni, hogy ne nagyon írjanak már memóriatípusok szerinti menedzsmentet. Ördögi kör ez. A legelején kellett volna átgondolni, hogy milyen struktúrával jönnek ki, és valószínűleg már ezerszer megbánták a korábbi döntéseiket, de mára hozzájuk ragadtak. Annyit tehetnek igazából, hogy a Microsoft Residency Starter Library használatát javasolják, ami önmagában nem egy csoda, de marhára jó kiindulási pont egy jó memóriamenedzsment megalkotásához. Ráadásul az egész egy open source header, vagyis tök jól beépíthető és átírható. [link] - ha ezt a Microsoft vagy a fejlesztők közösen fejlesztenék, akkor tök jó dolog alakulhatna ki belőle. Simán érdemes lenne ebbe leportolni az AMD VMA-jának fejlesztéseit. Az már egy nagyon vaskos cucc, és alapból iszonyatosan sokat tud. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Hát nem 2 % javulások vannak egy egy driver érkezésekor dx 12 alatt és vulkan alatt sem. Gondolom ezek nem natív kódok az miatt lehet.Meglátjuk mit hoznak ki belőle közösen, ha lesz ilyen egyáltalán..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maximum csak a shadereket cserélik, de azt mindenki megcsinálja. Az AMD sokszor még a játék megjelenése előtt. Szerintem amúgy az NV is, csak náluk valamelyik totál elmebeteg marketinges kitalálta, hogy ezeket vissza kell tartani a játék megjelenéséig, de biztos nem az utolsó utáni pillanatban fognak hozzá, hanem hetekkel korábban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az, hogy kitalálta valamelyik "marketingfejű", hogy még ha el is van készítve xy programhoz a profil, akkor is a program megjelenése környékén legyen berakva. Ez szimplán hülyeség, mert simán berakhatnák egy hónappal korábban is, és akkor nem kellene új meghajtót kiadni xy játék megjelenésére, hanem ami már kint van azzal futna az alkalmazás. A kevesebb meghajtó miatt még a hotfix is kevesebb lenne, mert nem kellene annyi batch-t párhuzamosan fejleszteni, ami majd a committelés során random hibákat generál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
AMD is szinte ugyan annyi meghajtót ad ki.[link]
2018 ban : Nvidia 10 darab driver és 3 hotfix ebből egy display port driver.= 13 db
AMD : 7 Driver és 5 darab hotfix= 12 db[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Petykemano #18290 üzenetére
Amíg pascal nagyja el nem ment nem lesz váltás. Lesz váltás +30-50%ot kapok uannyiért tehát nem veszük már régit. Mindkét fél érthető. A kettő közt van pár szakember NVnél aki profitmaximalizálással foglalkozik. El akarnak adni minnél több pascalt de ha befagyogat fenti/akármi miatt értékesítés akkor jön az új gen. Megvan a metszet és az alapján jön az új széria.
rummor alapján [link] 99%, hogy hot chips/agusztus végén bejelentik és szeptemberben boltokban. rummor alapján.
Egy hét múlva, pht nézve kedden meglátjuk.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Viccrovat
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Automata kávégépek
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen