- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GAB tagok persze, hogy tisztában vannak ezzel. Ők találják ki, mindenki, aki tag. Amivel nincs tisztában az NV az a konzol működése, de olyat meg kérhetnek. Bár ugye ettől még azt nem tudhatják, hogy a szoftverben mennyi tartalék lehet.
A DXR 1.1 egyébként eléggé az Xboxhoz lett tervezve. Nem azért mert nagyon ez kell a hardverhez, hanem azért, mert maga az inline megoldás a sugárkövetésre gyorsabb lehet sok esetében a korábbi megoldásnál. És azért ez számít a konzolnál.
Az AMD a Microsoft prezijén mutatott egy RDNA2 demót. Kérdeztem őket, Xbox Series X-en futott, és tele volt RT-vel, elég keményen. Nem tudom, hogy felrakják-e valahova.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Valószínűleg tisztában vannak a konzol működésével, ha az ő RT kódjukat futtatva demózták a játékot.
Örülök neki,de remélem nem kell további 7 évet várni a következő előrelépésig a PS6 ig..remélem nem erre [link] gondolsz, mert ez kifejezetten Béna lett , (na jó nem annyira. )
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ezaz. Lényegesen nagyobb terhelést raktak bele, mint az eddig megjelent RT programokba. A dizájnja amúgy szar. Nem véletlen, hogy ma már nem nagyon csinálnak technikai demókat a cégek. A tehetséges tartalomkészítőket felszívja a játékpiac, így meg marad a fos tartalom, de ettől a számítás mennyisége ugyanaz.
Egyébként az még a kérdés, hogy mennyit nyer az inline futószalagból, mert ez a demó konkrétan csak egy shadert futtat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Amúgy beleolvastam a cikkedbe kiakadtam szokás szerint a mes shadingon ahogy behoztad. Miért vagy ennyire elfogult az AMD irányába? nagyon jól tudod hogy AMD kénytelen driveresen megoldani a mesh shadingot miért kellene a többi gyártónak erre ráfeküdnie mikor Nvidia képes megoldani ezt hardveresen lényegesen gyorsabban?Illyetve Nvidia támogatni fogja driveresen is API szinten,de Ilyenkor talán nem AMD-t kellene fényezni hanem leírni, hogy az Nvdia 2 éves architektúrája képes megoldani már ezt a dolgot hardverből...VRS szintén Nvidia hozta be. ezzel szemben írsz egy cikket ahol nem azt emeled ki hogy az Nvidia Turinggal mennyire előrelátóan alkalmazta a technológiákat és hogy alakította ki a hardvert ehhez már lassan 3 éve hanem azt írod hogy jó lenne ha a többi gyártó is driveresn fordítgatná kódot ahogy AMD teszi mert neki nincs ehhez hardvere még... ne viccelj már ez már kicsit (nagyon )sok. Totálisan az látszik, hoyg a zöldek lefektettek egy irányt amit most követ a piac, mind a konzol mind a PC....Kiderült hogy nem hogy elavulnak az RTX kártyák, hanem most fog előjönni az előnyük az új API ban, az történt amiről mindig regélnek a másik oldalon hogy az nvidia korán elavul az AMD meg gyorsul. Hát most vissza nyalt a fagyi....
Itt akik most utat törtek és megvalósítottak valamit amit amúgy valamikor megálmodott az AMD a Mantlevel azok nem az AMD asztalán ülnek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kötelező ráfeküdniük a driveres megoldásra, de a driveres megoldás akkor is működik, ha az alkalmazásban nincs egy deka mesh shader sem, míg a natív megoldáshoz utóbbi elengedhetetlen. Viszont a futószalag annyira módosult, hogy ilyen játékot nem fogsz látni sok évig. Egyszerűen nagyon számít, hogy a régi hardvereken is elinduljon a program, mert sokan azért nem vesznek sűrűn új hardvert.
Tehát a driveres megoldás csak egy lehetőség. Az AMD pont azért csinálja, mert még évekig legacy kódok lesznek a játékokban, amíg ki nem kopnak azok a VGA-k és platformok, amelyek nem támogatják a hatékonyabb geometriai futószalagot. Addig viszont jobb megoldás nem porfogónak használni az erre felhúzott hardvert, hanem a legacy kódokat érdemes belefordítani.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
igen csak ebben az a gond, hogy az új Konzolos portokat az RDNA 2 re és a Turing / Ampere gpu ra fogják lefordítani a legegyszerűbben és ebből adódoan a sebesség is ezen lesz valószínűleg majd a legjobb. Microsoft már ősszel hozza ki az első multiplatform címeket.
Innentől kezdve a navi 5700 kizárólag driveres fordítóban bízhat ezekben a címekben míg a Turing azon kívül, hogy driveresen támogatni fogja, hardveresen is képes lesz gyorsítani, azokat a címeket amik mesh shadingot alkalmaznak...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleinte nem lesz olyan multiplatform cím, amely nem fognak kiadni last gen konzolokra. Ezek az új képességek akkor fognak számítani, amikor elég next gen konzol került eladásra, hogy a fejlesztők csak azokat tudják célozni, mert úgy is visszahozza a fejlesztési költséget. PC-n valószínűleg még később, mert nagyon lassan kopnak ki a régi hardverek.
A Turing nem támogatja ezt driveresen. Nem tudni, hogy megoldható-e azon. Azért nem olyan triviális kérdés ez, hogy azonnal menni fog. Lásd a Vega esete, aminél az átfordítás nem működik, pedig a hardver ugyanaz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Aha, meg olyan nyalánkságokkal, hogy felezett tükröződés felbontás...
Megy ezerrrel a trükközés, pedig állítólag nagyonerőslettezakonzol.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
válasz Yutani #26461 üzenetére
nem is az én elvárásaimról van szó , mert nem azt várja el az ember hogy neki írjon Abu cikket, hanem azt várja el hogy reálisan vázolja fel a helyzetet mi is történt és történik jelenleg..
De egyébként igen erről van szó ami a Pc World cikkben van.
Fordított helyzetben az nvidia már porrá lett volna alázva mennyire elavult és vissza fogja a piacot, Hát most itt van, a legnagyobb lépésekben PC-n az utóbbi években mi a helyzet.. pedig a konzolokban az AMD hardvereik vannak ,mégis a több mint 2 éves Turing jobban fel van készítve mindenre ami most érkezik PC fronton.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
T.Peter
őstag
Az Nvidia-nak nagyon sok igazan hasznos algoritmusa, leirasa es egyeb kutatasa van, amit mindenki hasznal. Mindketto cegnel megvan a kesztetes, hogy az iparagat segitsek anelkul, hogy Nvidia/AMD only-va tennek azt, amit kitalaltak. Abba meg nem latunk bele, hogy ki hol tart az adott fejleszteseivel, amikhez lehet a Microsoft-ot is segitsegul hivjak. Nem lett volna mesh/primitive shading ha nem tudjak, hogy az kesobb iparagi standard lesz.
-
nagyúr
válasz T.Peter #26464 üzenetére
Szerintem a többség ennyit is vár. Amit b. szóvá tesz, hogy kissé egyoldalú a kommunikáció. Megértem azt, ha egyszerűen Abuék számára az AMD ad csak elérhető információkat, mert a zöldek csak egy szűk körnek tolnak ki belsős információkat, és nekik se sokat. De mivel a piaci dominanciájuk jelentős, igazából ostobaság is lenne előre kiteríteniük a kártyáikat.
Ami b.-t, és például engem is zavar, hogy a cikkekben és a hsz.-ekben is azt olvassuk, hogy az nVidia mennyire mellényúl, míg az AMD mennyire tudja a tutit. Megértem, hogy az RDNA majd akkor fogja kifutni magát, ha a wave programozás végre átveszi az uralmat, de addig azt látjuk, hogy az RDNA 7nm-es gyártástechnológiával is csak olyan teljesítmény per fogyasztás szintet tud nyújtani, mint a Turing 12nm-en.
Vagy a Ray-Tracing jelenlegi RTX 2x00 kártyákon megjelent alkalmazása egy zsákutca, mivel a következő DXR elvágja a kompatibilitást ( [legalábbis tavaly októberben még erről volt szó] , sőt, [2023-ban majd a most még csak érkezőket is kivághatjuk a kukába] ).
Ehhez képest meg azt látjuk, hogy nem, az nVidia a Turinggal konkrétan lefektette a consumer piaci dVGA-kba a Ray-Tracinget, utat mutatott, és a jelek szerint az AMD követi ezt az utat, a Microsofttal együtt.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fel van vázolva nagyon részletesen a helyzet. Az összes korábban írt írás be van linkelve a témában.
Az API-s hír topikjában pedig részletesen leírtam, hogy miért lenne jó ezeket a hardveres képességeket elérhetővé tenni driveres átfordítással, mert maga a mesh shader a kompatibilitás miatt még sok-sok évig csak porosodni fog. De ha a legacy kódokból is el tudnák érni a wave intrinsics lehetőségét, akkor azért lenne valami haszna a beépített új módoknak, így az átmeneti 3-4-5 éves időszak alatt is ilyen formában működhetne a hardver. Szerintem ez messze nem lenne elhanyagolható tényező, mert enélkül teljesítmény marad a rendszerben. Mert azt nem fogod látni a fejlesztőktől, hogy a vásárlóbázis 99%-át inkább elengedik, csakhogy a legújabb hardverekre dolgozzanak. Ilyen váltás ráadásul sosem volt, hogy a régi futószalag kompletten kukázva lett, mindenféle opcionális kompatibilitási lehetőség nélkül. Még az olyan újításokhoz is évekig nem nyúltak a fejlesztők, mint a geometry shader, pedig az csak egy új lépcső volt, nem egy komplett reset, ami megköveteli az összes eddig megírt kód kidobását (ilyenből azért van úgy bő 40 ezer sornyi shader a modernebb motorokban). Azokat most el lehet kezdeni nulláról újraírni. De ha mondjuk a driver megengedné, hogy ezeket a shadereket addig is lehessen úgy használni, hogy majd befordítja a hardvernek a driver a jobb geometriai módokba, akkor az nem lenne azért rossz. Már csak azért is, mert teljesítményt nyernél vele.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
a különbség hogy te az API-t az AMD szempontjából mutattad be, miközben ők még PC-n hardveresen nem képesek a legtöbb újítást támogatni a most kint lévő generációval. legközelebb majd 2020 év végén láthatunk tőlük olyan hardvert ami ezekre képes lesz, miközben nvidia a Turinng-gal addigra 3 éve a piacon lesz és éppen a második generációs fejlesztéseit hozza be.
Amire mindenki utal pl a fenti PC world cikkben is,hogy úgy néz ki az nvidia már 2017 ben előre látta ezeket a változásokat amik jönni fognak és lefektették az alapjait annak ami most képes megváltoztatni a fejlődési irányt és ehhez nekünk felhasználóknak már hardvert adtak és mind hardveresen mind driveresen felkészültek rá... Erre úgy mutatsz be egy Microsoft API-t hogy az AMD mit és hogyan ügyködik benne milyen jó hogy driveresen fordítgatják a kódokat ...persze hogy fordítgatják, hisz nincs hardverük., persze hogy fontos nekik a legacy kód, hisz mindenük ez alapján működik PC-n..Nvidiának is valószínűleg fontos lesz.
Még arra sem lehet hivatkozni amit Cifu írt, hogy nincs infód, mert a fenti fejlesztői modellek és információk évek óta elérhetőek Nvidiánál. egyszerűen nagyon jó lett volna ha rávilágítasz a két gyártó és a PC piac mostani helyzetére, mert a legtöbb szakújságíró világosan látja, hogy mi történik manapság és hogy Nvidia nem hagyta elúszni a konzolokkal a PC-s játékipart és annak a fejlődését, sőt éppen megfordította és a konzolok fejlődnek arra amerre a zöldek szeretnék..
Arról már ne is beszéljünk, hogy nagyon úgy néz ki a Turing nagyon is időtálló fejlesztés lesz azzal szemben amiről szó volt . ami elavulttá teheti az a következő generációs Nvida kártya család...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olvasd el még egyszer. Egyetlen cég sincs benne kiemelt szerepben. De bizonyos technikai háttér olyan cikkben van benne, amelyik cég éppen először előállt a koncepcióval. A VSR az NVIDIA Turing elemzésben, a primitive shading a Vega elemzésben, de be van linkelve más cikk is. Végig lehet őket olvasni. Nincs elrejtve semmi. Viszont eléggé hosszú lenne leírni, hogy maga a mesh shading mire jó, miközben a Vega cikkben egy oldalt szenteltem már neki. Elég azt elolvasni, és ott vannak a részletek. Az API-t szabvány szempontjából mutatom be, csak részletezem, hogy mit lehetne azon kívül kezdeni, hogy sok-sok évre leülünk és várjuk, hogy kikopjanak a legacy hardverek.
A támogatásra vonatkozóan a végén van információ. Addig nem is foglalkozik az anyag ezzel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Ezzel egyetértek veled, hogy nem kell és nem is szabad arra várni. A leírásod korrekt volt nem erről van szó, hanem arról, hogy a PC-s piac legnagyobb szeletét teljesen elengedted az API elemzése szempontjából...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
TTomax
nagyúr
Ha az AMD építi be előre,és nem az Nv akkor ezzel semmi gondod nem lenne,mint ahogy éveken keresztül sem volt eddig amikor a világmegváltó ficsöröket palléroztad a piros oldalon.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TechN7ne
nagyúr
Sziasztok
Gyors és egyszerű kérdéssel zavarnék ,nvidia illesztőprogramoknál NVIDIA Studio és NVIDIA Gaming között mi a különbség?
-
-
T.Peter
őstag
Szerintem fogjak hasznalni, max implementalnak egy fallback modot, hogy tudjak futtatni a jelenlegi shader-ekkel is. Persze ettol meg plusz munka, de ez van. A konzolokon biztosan fogjak hasznalni es mivel lesz multiplatform cim, max bukjak a mesh shader elonyeit, mint pl a culling. Megoldjak erobol.
Mar csak azert is, mert ugyanilyen hozzaallassal akkor a level design sem fog valtozni, amig a hdd ki nem kopik.
Merem remelni, hogy az Unreal Engine-be mar gozerovel irjak a mesh shader implementaciot.[ Szerkesztve ]
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz T.Peter #26477 üzenetére
Nem lehet. Az a lényege az új futószalagnak, hogy olyat lehessen benne csinálni, amit a régiben nem lehet.
A level dizájn annnyiban egyszerűbb kérdés, hogy ott csak annyi kell, hogy lestoppolod a játékot egy loading felirattal, hogy utolérhesse magát. Az Oblivion és a Skyrim is tartalmaz ilyet, de amúgy megfelelő gépen végig lehet baktatni töltés nélkül is a térképen. A gyengébb gépeken, viszont dob be időnként egy betöltést. Ebből a szempontból ez nem akkora gond.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nesh_019
senior tag
Sziasztok, az lenne a kérdésem hogy szoktam streamelni és miért van az hogy NVIDIA GeForce Experiencebe bejelentkezek google/youtube accountal és számítógép bekapcsolás kikapcsolás után kijelentkezik és teljesen elfelejti az accountomat és mindig újra bekel jelentkezni és van olyan hogy nem enged bejelentkezni... Ez valami bug mert kb amióta Nvidiás vagyok, kb 2-3 éve azóta ez a probléma fenn áll, de csak most jutottam el ide hogy megkérdezzem.
Ti tapasztaltatok hasonlót?
Esetleg valami megoldás?[ Szerkesztve ]
Csak az káromkodik aki nem tudja szavakba önteni amit gondol.
-
félisten
válasz nesh_019 #26488 üzenetére
rossz topikban tetted fel a kérdésed, ez nem ezzel foglalkozik.
"
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.""A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
bertapet11
tag
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gainwardgs
addikt
Ezekről nem kell írni, csak ha a radeonok hoznak ki valamit..
Na az a világmegváltás..
Emlékszem valamelyik radeon családnál ment a mantra fél évig a compute shaderről, hogy ilyen előny lesz meg olyan, meg a geforce-ok a béka segge alatt lesznek tőle, aztán kb nem történt semmi[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
hogy rohan az idő! még 1 nap és 10 éve, hogy megjelent a design garage. nekem mikor azon a nyáron meglett a GTX 460-am jelentette az első találkozást a GPU-n futtatott RT GI-al, most meg már ott tartunk, hogy SDK-t ad ki az NV könnyebb terjedéséhez.
-
félisten
Ah,de jó , ezt már el is felejtettem pedig nagyon áll-leejtős volt akkoriban. Pont pénzszűkében voltam és valami ótvar VGA-m volt még rendesen videót sem tudott lejátszani, akadozva néztem végig.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
yagami01
aktív tag
Amit a PC World lehozott 3090 hírt... tudtok erről valamit? Én ott olvastam erről először. Ha igaz az, hogy lesz 3090 és az is 12GB VRAM-al, akkor pláne nem lesz előrelépés a 80-nál és a 80Ti-nál (VRAM ügyben). Már ha jön egy 3090... nem tudom miért jönne igazából, ha jól emlékszem a két GPU-sok voltak 90-esek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz yagami01 #26498 üzenetére
Szerintem fake .
Már csak ez miatt is ezt gondolom [link] itt a blokkoló nélküli : [link]
Bemutató Augusztus , megjelenés Szeptember. RTX 3080. Ahhoz nem lenne rossz a 12 GB ram a TI- re meg 16-20 GB mehetne."
The next-gen GeForce RTX 3000 series graphics cards are going to kick so much f***ing ass it's not funny."[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz yagami01 #26498 üzenetére
Azt mondták nekem, hogy van benne igazság, de nem minden adat stimmel. Amit kiszedtem a szokásos forrásomból, azt megírom, illetve már megírtam, csak megjelenésre vár.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen