- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
"szóval a fokozatosság fontos differenciáló erő lehet - szerintem főleg a developer relations-ön fog ez állni / bukni..."
Evek ota ezen mulik minden, ez ido alatt volt mindket gyarto az erem egyik, es masik oldalan, megis mindig az ATi/AMD jart rosszul (pontosabban a felhasznaloik), nem fogadnek arra, hogy barmi is jelentosen megfog valtozni, ugyanaz fog tortenni mint eddig.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
VinoRosso
veterán
Aztán hogy zengett a ph, hogy ez a jövő, meg az NVnek a Physixxel semmi előnye nincs, hanem a dx10.1 az az aduász, én meg mondtam, hogy félév múlva már senki sem fog emlékezni a dx10.1re, amikor még mindig jönni fognak physixes játékok. Most kiderült, hogy nem hogy ász,de még tök alsó sem volt az az 1 szem játék, ami tulképp nem is a dx10.1nek köszönhetően, hanem az agyon GS-elt motor miatt volt előny az ATInak, egy játék, ami semmi vizet nem zavart, és kötve hiszem, hogy bárki is emiatt vett volna ATI karit.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3403 üzenetére
A DX10.1-et nem hiszem, hogy a PhysX-hez kell hasonlítani, az egyik az szabvány. Amúgy több DX10.1 játék van, ami előnyt szerez a DX10.1-ből legyen az képminőség, vagy sebesség.
A PhysX sajnos egészen más irányt vett. A Dark Void-ban sajnos durván kirakat fícsőr lett. Így fut maxon Fermi-n. [link] Persze a Dark Void nagyon gyenge játék lett, de a platform fejlődéséből nagyon úgy tűnik, hogy az NV a felsőkategóriás kártyáknak szánja a technikát. Szerintem a Mirror's Edge féle út a járható, amikor kvázi minden GeForce karin gyönyörűen fut, és még szép is. Gondolom az van a háttérben, hogy az NV gépvásárlásra akarja kényszeríteni azt a sok GF8-9 tulajt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Crytek
veterán
Kipróbáltam ezt a Dark Voidot high physx-re van állítva még sincsenek effektek érdekes
Next PC Upgrade: 2022
-
ImpIon
csendes tag
Értem, köszi!
Létezik valami teszt, ami kideríti, hogy melyik játékban mekkora kártya kell csak a PhysX-nek?
Ha nincs, akkor érdemes lenne csinálnia valakinek, mert akár AMD (hackelt driverrrel), akár nV karival való társításnál jól jöhet. Gondolom, egy gt240 nem elég mindenhova...vok=vagyok-agy
-
cszn
őstag
Na! Jó hírek minkét fél részére.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi csináltunk nemrég PhysX tesztet. Ott a GT 220 elés jól teljesített a fontosabb helyeken. A Batman: AA és a Mirror's Edge alatt sokat számított, a többi GeForce PhysX-es játék játék meg úgysem top kategóriás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz VinoRosso #3403 üzenetére
Ne becsuld ala a Stormrise erejet
Megbukott a DX10.1 az egyertelmu, tavalyi ev masodik felere 5 jateknal igerte az AMD a DX10.1 tamogatast, mindegyik megjelent, de egyikbe se volt vegul DX10.1, es DX11 se.
#3406: A Dark Void tenyleg gyengecske egy jatek lesz, de azert a Stormriseot nem sikerult alul mulni
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy jelent meg, abból az őt játékból (ami valójában hat volt, csak a BattleField 1943 PC-s terjesztéséről még nem döntöttek ). Négy átkerült 2011Q1-re és DX11 támogatást kap mind. Az ötödik a Dirt 2 volt, ami szintén DX11-gyel jött. A BattleField 1943 nagy valószínűséggel marad DX10.1.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VinoRosso
veterán
Összesen 1 db játék volt ilyen, a többiben maginális különbség volt dx10 és 10.1 közt. De szvsz ati kártyához hasonlítani ati kártyát az nv vs ati viszonylatban nem értelmes dolog. Ennyi erővel mondhatná, hogy a physx a GPU-n mennyit hoz ahhoz képest, mikor a procival számoltatod a physix effekteket. Szerintem ha játék miatt valaha is szívott az nv akkor, akkor az inkább a CoJ volt, mert azt leglább játék, nem techdemo.
(#3406) Abu85 : Ja ja jaaa, tudom hogy van ez, pl most hogy kiderült, hogy sokkal jobb dx11ben a fermi, mint ahogy korábban azt sejtettem, már hirtelen nem is olyan fontos az a dx11, mert már nem fogják használni annyira a játákokban, meg bla bla bla, előtte meg így dx11 úgy dx11, csak tudnám mit fogsz most mondani, hogy miért innovatívabb az ati? Már sajnos nem marad más érv, mithogy "olcsó, takarékos" kártyákat gyárt, bár én azért az 5870et sem nevezném tuskó gazdaságosnak. Remélem a Cryengine 3 majd tesszallációt fog használni a terrainre, a vízre, a karakterekre, vegetációra, meg a jövő hétre is Nem azért mert én az ész nélküli tesszalálás híve vagyok, csak ez olyan jó kis fricska lenne azoknak, akik oda voltak a dx11től csak azért, mert az atinak ebben volt előnye.
(#3417) Abu85 : Akkor most megjelentek vagy nem? Fontos lesz bennük a dx10.1 vagy nem? Arra kéne visszagondolni, amikor meg lett itt mondva többször is, hogy a kutyát nem fogja érdekelni, és eezt jól tudja az nv is, ezért nem csinál rá külön káryát.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3418 üzenetére
Hogyne lenne fontos a DX11, hiszen az a jövő. Továbbra is jöjjenek csak a dX11-es játékok. Az AMD szépen hozza is őket. Q2-re megint jön egy pár.
A Fermi az innovatívabb. Miért írnák mást, ha ez az igazság. Az R600 is anno hozta az innovációt, akkor sem írtam mást az architektúra elemzésénél. Persze a piacon megbukott, majd meglátjuk mire megy a Fermi. Ettől persze az architektúra innovatív, ahogy az R600-nál is az volt.
Hogy kinek mi a gazdaságos, azt majd az AMD és az NV kezeli, nyilván nem olcsó a Fermit gyártani, jó eséllyel a HD 5970-nél is drágább, de ez a júzereket nem érdekli, a végfelhasználói ár, ami az értékelésnél számít. A CryEngine 3 képességeiről még nem beszélt a Crytek. Az eddig bemutatott DX11-es motorok közül egyedül a Trinigy nem támogatja a tesszellálást, várhatóan a 7-es generáció alatt nem is építik be (most ugye 7.6-os verziónál jár a cucc).
Az NV felől annyit tudok, hogy ők is dolgoznak DX11-s játékon. A Metro 2033 hivatalosan is az lesz, várhatóan az év végén jelenik meg. A többi TWIMTBP program még kérdéses. Az U-Wars az tuti GeForce PhysX-es, azt szintén elismerték hivatalosan. Persze most mondhatod, hogy a Terminatort, a Shattered Horizont és a Borderlands-et is elésmerték oszt mégsem lett GeForce PhysX, de szerintem most már ügyelnek arra, hogy kétes játék ne legyen hivatalosan PhysX-nek jelentve.Időpontot az AMD nem mondott. A Sapphire-es srác az Experten annyit közölt, hogy 6 DX10.1-es játékon dolgozik az AMD amik várhatóan megjelennek 2009-ben. Ebből ugye a többség a DX11 miatt elcsúszott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tzsolesz #3420 üzenetére
Ez így volt megtervezve. A Capcom megmondta az NV-nek, hogy ha kell GPU PhysX csináljátok meg magatoknak, mert a fejlesztők nem fognak ezzel szarozni. Az NV megcsinálta, és elérhetővé tette. Semmi probléma nincs ezzel a megoldással.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Csak nehogy azok a csúsztatott DX 10.1-ek is olyanok legyenek DX techdemózás terén, mint a DIRT2.
most már ügyelnek arra, hogy kétes játék ne legyen hivatalosan PhysX-nek jelentve.
Jól tennék. Én is rá voltam izgulva a physx témára, aztán mikor pofán vágtak azzal, ami a Batman-be került az Apex-ből, akkor a Terminatort, Shattered Horizont, Borderlands trió után már le is mondtam a dologról, dobtam fel az apróra a geforce-om, és már nem javasoltam senkinek geforce beszerzését. Gondolom nem csak engem sikerült ezekkel elidegeníteni.Viszont az is tény, ha most tényleg beszáll pár értelmes Physx cím, és a teljesítményéhez igazítva emberire lesz árazva a kisebbik fermi-geforce, már elgondolkodtatna. (~20k külön Physx gyorsítónak beállítani valamit, úgyhogy ezt kapásból levonom képzeletben a Fermi árából)
Főleg ha sikerülne olyan körülményeket összehozni pár nevesebb játékban (célszerűen az első DX11-esekben), hogy a tesszelálást is megedzik egy kicsit, mondjuk épp arra a határra belőve a High detailt opciót, hogy egy Cypress már kezd kivérezni, egy Fermi pedig még épp a kapacitása határán táncol. Ekkor a gyakorlati tapasztalatból azt szűrnék le, hogy ütős fizikához és tesszeláláshoz is Fermi kell. (Ez utóbbi poént nagyon szeretném látni, még akkor is, ha én magam szopok a HD5-ösömmel, mert iszonyat karó lenne az AMD szemében ez a fricska, amit nem látott a szálkáktól )
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
VinoRosso
veterán
Na de erről pofáztam anno, hogy tavasszal az amd dx10.1ből származó amúgy sem jelentős előnye elolvad a hóval együtt. Akkor erről ment a vita, hogy mennyit nyom ez a latba, hány dx10.1-es játék jön, és hogy ez mennyit számít, az eredményt meg megláttuk.
A metro legutóbbi infóim szerint(1-1,5 hetes) 2010 áprilisában jelenik meg. Tavaly év végén volt róla szó, hogy március 16-án kihozzák, de nem volt biztos, és csúsztattak. Azóta meg persze lehet, hogy csúsztattak megint, ezt nem tudom, de az szinte kizártnak tartom, hogy dx11es legyen, mert egész végig arról volt szó, hogy dx9es lesz, amit mondasz most hallom először. -
-
Runner_fxr
Ármester
Igazán azt nem értem mi a francnak kell ennyi féle vga kártyát gyártani?! Ezért is haldoklik a pc játékfronton mert az embereknek elegük van abból, hogy megveszik állandóan a jó drága hardvereket aztán még egy rendes játékkal sem tudnak játszani, mert a fejlesztők csesznek kihasználni rendesen a hardvert. Szerintem bőven elég lenne az alaplapi integrált a legolcsóbb megoldásnak, aztán egy alsó kategóriás egy közép kategóriás és egy felső kategóriás kártya mindkét gyártótól, aztán csókolom. Könnyebb lenne az optimalizáció is és ki is lehetne igazodni köztük. Betört az informatikába is kegyetlenül ez a fogyasztói felfogás, hogy csak gyártjuk a szemetet meg meghülyítjük az embereket hogy ez kell nekik aztán 2 hónap múlva meg megint más kelljen. Vicc az egész, pedig nagyon szerettem pc-t fejlesztgetni meg játszani vele, de amióta totál hülyének nézik az embereket már semmi kedvem hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #3424 üzenetére
Ennek semmi értleme nem lenne. Csak azért nem fognak tolni a határidőkön egy amúgy is csúzó fejlesztéssel, mert most az a menő, hogy dx11. Egyrészt a tesszallációnak nem sok értleme lenne, a játék a föld alatt, metró alagutakban játszódik, nincsenek nyitott terek, nincs víz, nincsenek szabáltalan alakú, érdes felületek. Talán a dx10/dx10.1 es megoldások miatt érdemes lenne pár dologgla kísérletezni, de emiatt már nem fognak feltúrni egy alapjaiban dx9es engine-t. Bár a THQ miatt nem lenne elképzelhetetlen, de a tököm se dolgozna velük azután, amit a stalkerrel is műveltek. Egy biztos, ha dx11es lesz, akkor nem idén de még jövőre sem biztos, hogy megjelenik
(#3425) Runner_fxr
Nem ezért haldoklik a játékipar, hanem a warez és az képzett szakemberek hiánya miatt. Bár ez igazából csak a kissebb cégeket érinti, a nagyok elvannak mint a befőtt. Meg kell nézni a MW2 mennyit kaszált,és a trend évek óta csak nő, a nagyok egyre többet keresnek, a kicsik meg elsorvadnak. De hát ez ilyen, a játékok egyre bonyolultabbak, egy low budget játék meg sosem lesz/volt se elég ismert, se elég jó ahhoz, hogy AAA-vel versenyezzen, főleg komplexitás terén.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3423 üzenetére
Eredmény volt. +20-25% teljesítmény, vagy szebb képminőség. Az eltolt DX11-es címekből a többség futni fog DX11 módban. bár a Dirt 2 is fut csak az extra effektek DX11-ben kapcsolnak be.
[link] - itt a csúszás
A STALKER-es kontakt röffentet el nekem egy olyat, hogy a ruszki barátai is DX11 játékon dolgoznak. Ezután kérdeztem emg Olez Shishkovtsov-ot aki annyit mondott, hogy lesz karakter tesszellálás (mint a STALKER CoP-ban), de a DX11 főleg a Compute Shaderek miatt került be, mert sokkal gyorsabb a feldolgozás ezekkel. A megjelenésről hivatalosan még nem beszélt, de mondta, hogy még idén bejelentik a pontos dátumot.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
A DIRT2 PC-n DX9 only lett volna ha az AMD nem karolta volna fel DX11 miatt, igy meg lett vegul DX9 es DX11.
"Négy átkerült 2011Q1-re és DX11 támogatást kap mind."
STALKER: COP, LOTR: Online (Patch), Dungeon and Dragons: Online (Patch), AVP3, ezek jonnek elvileg Q1-ben DX11 tamogatassal, ezek kozul STALKER: COP volt 2009-re tervezve, de az lett volna 6. DX10.1 jatek amit beigertek, csak azt utkozben valoban DX11-re tornaztak.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz VinoRosso #3418 üzenetére
ne hülyéskedj, pont ezen lehet lemérni, hogy mennyit ért a DX10.1, és mennyire volt AMD-párti a játék. konkrétan a DX10.1 többet dobott, mint a Radeon-bias. és igen, ez csak 1 játék, annak is elég elméleti - viszont a Clear Sky-ban is használtak 10.1-et, az alpha-test AA mellett a soft shadows-hoz, amitől nem lett gyorsabb, csak szebb. na ez már 2
#3422: atyavilág, a Borderlands-be ugyan minek kellene PhysX? (tudom, hogy egy darabig így volt hivatalosan, de nekem marhára nem hiányzik bele...)
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD DX10.1-re karolta volna fel, csak gyorsan DX11 lett belőle. Egyszerű üzlet, úgyis a HD 5000-hez kellett a játék.
A Dungeon and Dragons: Online (Patch) az nem Q1-ben jön. A BattleField: BC 2 ami még Q1-es. A Stalker CoP az véleményes, mert a játék Németországban és a ruszki területeken megjelent, míg a többi helyen februárban jön. Én két területért nem számolom 2009-nek, de mondom véleményes. A 6. a BattleField 1943 volt, ami most q1-re van ígérve, de az valszeg nem lesz DX11-es, csak szimpla DX10.1 ... az eredetileg annak volt tervezve, mert a GDC-n a Gather4 előnyeit mutogatták belőle.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VinoRosso
veterán
Még mindig nem érted az álláspontom. Én sz.rok arra, hogy melyik játék mennyire függ az nvidiától vagy az atitól, engem, meg szerintem a felhasználók nagy részét az érdekli, hogy mennyire éri meg használni az API-t. Elég görbe az a tükör, amiben csak az egyik oldal álláspontját látod. Én is teszteltem dx10.1ben meg dx10ben a clear sky-al, a benchmark 1 fps-t dobott, a játékban meg nem volt küldönbség, sőt Limanszkban lassabb volt dx10.1ben mint dx10ben. A látványban túl sokat nem vettem észre, mivel AA-t be se mertem kapcsolni a 3870-el, így is 26-27 fps volt az átlag. De hgoy teljes legyen a kép, 9600 GTvel meg 20-22 8800GTvel 30, 9800 GTX+-al meg 40. Volumetrikus fény + god rays kombó alatt meg a béka segge alatt volt, de az az érdekes, hogy a 4850 is és a 3870 is a 9600GT szintjére esett vissza ( 15 fps ) a 8800 GT/9800GTX meg csak 17-18ig. Ezért van még mindig 9800GTX +om, bár már akartam váltani többször 4870re, de valahogy sose jött össze, talán nem is baj. Ha majd valamiben gondom lesz vele, akkor húzok rajta ,és elleszek még vele egy darabig.
-
Jó, most kiragadtál egy megkérdőjelezhető címet a példaként hozott 4-ből, a lényeg itt amúgy is az volt, hogy a bejelentés/pletyka nem felelt meg a valóságnak, így a későbbre bejelentett Physx címektől is elvette az ember bizalmát (és kedvét).
Egyébként én nem vagyok benne biztos, hogy ne lett volna haszna. Mivel elég szokatlan játék, így elképzelni is nehéz, hogy mit lehetett volna kihozni belőle Physx effektek terén. (bár egy tippem lenne, hogy mikor belelősz földbe/kőbe, és száll a por és szilánk, akkor a célon is látszódhatna a lemorzsolódás, illetve ottmaradhatna a földön a lemorzsolt rész, míg odébb nem állsz, erre is rá lehetett volna küldeni utólag a hull shadert -vagy hoghy nevezik, amitől ilyen papírformát ölt minden...)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Bluegene
addikt
jó lesz ez, ez GT200 féle félsikerhez jó lesz üzleti szempontból
technikai szempontból pedig egy új G80
sztem az 5830/5850 lesz a slágerkártya mikor leviszik a 4850 egykori árszintjére(olyan 32-36K újonnan)
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Crytek
veterán
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
Next PC Upgrade: 2022
-
válasz h.adam.92 #3442 üzenetére
Nehezen, mert az még két összeragasztott nyák volt, eddig csak a 2. kiadású GTX295 volt 1 nyákos, és 2 GPU-s termék az nv-nél (vagy talán volt kisebb szabadúszó fejlesztés más magokkal, de nem rémlik).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bluegene #3440 üzenetére
Végre valami teszt,lehetett volna benne több játék is azért,5870re 40%ot rátett a GF100 az FC2ben.
Remélhetőleg ezt produkálni fogja a többi játékban is,és vajon az ára kb az 5870 környékén lesz,na akkor megint csak verseny,árverseny.
Ez nekünk vásárlóknak jól jönne 5870 és 5850 kedvezőbb áron lenne kapható.
Persze lényeg a DX11nél lesz hogy ott mit produkál,mert akkor esnének csak az árak ATiéknál ha hasonló árban 40% fölényt produkálna.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
válasz Gaboman #3445 üzenetére
Szerintem meg az a "teszt" kb. szart sem ér ilyen formában, max durva becslés, de inkább olyan találgatás kategóriába sorolnám még ezt is, mintsem a tesztekhez.
Nem reatil GF100-at vetnek össze "szimulált" eredményekkel (vagyis hogy nem ugyan abban a gépben jár a két VGA, hanem hasonlóban).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Bj Brooklyn
aktív tag
válasz gainwardgs #3447 üzenetére
Itt valami gáz van, mert én úgy tudom, hogy az NV egy GPU-s csúcs Geforce-a 384-bit-es busszal lesz szerelve!
Ha a Google a barátod, akkor a Wiki a barátnőd :)
-
VinoRosso
veterán
pedig a SoC simán el kéne fusson a gépeden, max beállításokkal, mivel az még AA-t sem támogatja. Persze nem full HDben, nálam HDben megvolt a 40 fps átlag maxon 8800 GTS 512-vel, amitől nincs messze a te kártyád. Már rég nem játszottam a SoC-al, 9800GTX-emmel dunsztom nincs hogy megy, de a CoP-ot néztem( nem a benchmark ), AA nélkül 35-40 körül ingadozott kipadlózva, kivéve mikor elkaptam a memory leaket, de akkor mindegyik leesik 15-20ra. Gondolom majd felpeccselik, ha eddig nem tették.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bj Brooklyn #3448 üzenetére
Ezer éves a táblázat. Akkor még 512 bitről pletykáltak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs