Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Abu85 #424 üzenetére

    DX10-zel a legegyszerűbb fejleszteni, mert minden szabványos

    Ne haragudj de ez már megint egy akkora sületlenség...miért lenne valami egyszerűbb, mert szabványos ? A dx9 éppen annyira szabvány, mint a dx10. Ha valami azért egszerű, mert szavbányos, akkor miért lenne egyik egyszerűbb a másiknál?

    DX9-et is meg kell csinálni, ami időigény, hisz a két rendszer már nem kompatibilis.

    Pont fordítva van, a legegyszerűbb egy dx9-es motort csinálni, ami felruháznak pár dx10-es featurerel, hiszen erre vannak már jól bejáratott módszerek, és van egy csomó újrafelhasználható kód. Teljesen új motort csinálni a semmiből a legköltségesebb mulatság, főleg egy új tehcnológiával, amiben annyi buktató lehet, mint égen a csillag. Ezért tudod megszámolni egyetlen kezeden, hogy hány full dx10-es motor van, mert nem éri meg az a +10-20 FPS.

    pl imádott techlanded sem fog ezért dx10-es motort csinálni(holott ők már megtehetnék), mivel tökmind1, hogy a jelenlegi hardvereken 60 vagy 80 fps-el fut a játékuk.

    DX10 has many additional features beyond DX9 but unfortunately it's quite hard to use them to get more than just a slight improvement in the overall quality of the game.

    (#425) old gray :én egy évig használtam 64 bites Vistát, végre kijött egy olyan oprendszer, ami használható volt 64 biten. A driverekkel csak annyi problémám volt, mint amennyi bármelyik másik oprendszerrel, illetve amennyi a Vistának általában, a 32bites is éppen annyira belassult tőlük. Nekem a flash is ment, nem kell 64 bites böngészőt használni, ha lassabb is a 32 bites nem annyira, hogy nagyon lerontsa a használhatóságot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák