- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Netfone
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Magisk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dark KillerX
addikt
válasz VinoRosso #695 üzenetére
Az a baj,hogy a teszt nagyon is részrehajló volt,mert inkább Nv-t kedvelő játékok voltak a tesztben.Pl.Far Cry2,Dead Space,Cod,Crysis,BiA,nyugodtak rakhattak volna néhány játékot a tesztbe még mondjuk ezeket:Stormrise,SCS,DMC,Call of Juarez,Left 4 Dead,Riddick,ACC,Fear2. Ezek alapján tuti más lett volna a teszt végén a konklúzió.
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz VinoRosso #695 üzenetére
Cherry picked jatekok vannak, pl. Dead Space mit keres a tesztben? , iden megjelent jatek 1 van csak a HAWX.
Ettol fuggetlenul nem rossz kartya GTX275, de jo ideje a HD4890 osszesegeben jobb valasztas, raadasul joval olcsobb is, HD4890 mar 190-210$ (europaban 170-180euro) kornyeken kapsz sok helyen (tehat nem cherry picked), GTX275 meg 240-250$ (200-210euro)kornyeken van.Arban a Sapphire HD4890 Toxic van a legolcsobb GTX275 kartyak szintjen, szoval a szokasos PhysX,CUDA,Stereo3D trion kivul nem szol semmi jelenleg a GTX275 mellett
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz VinoRosso #701 üzenetére
Ez a teszt egyertelmuen ugy van osszevalogatva, hogy minnel jobb szinben tuntesse fel az NV termekeit, ezert is kerult bele a Dead Space, mert abban eleg nagy az elonye az NV kartyainak.
(azt nem gondolom a GURU3D teszeloi keresgettek azt a jatekot amiben a legnagyobb a kulonbseg, inkabb az NV altal kuldott "hogyan teszteljetek" leirasban van benne ez a jatek )
Sajnos nagyon atlatszo ez a teszt, van sok oldal aki ugy probal tesztelni, hogy valamelyik markat jobb szinben tuntessen fel, de GURU3D-nal mar eltitkolni se sikerult ezt"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #811 üzenetére
Hiba ... a Zalmanos Giga kerülendő. Marha sok belőle a hibás. Persze még nem minősítették szériahibának, de 20%-os meghibásodási aránnyal már szerintem az. Összehasonlításképp a referencia HD 4850 1,4%-os aránnyal bír.
Vegyél Sapphire-t, ha nincs referencia.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz VinoRosso #845 üzenetére
"GT300" vagy akármi lesz a neve előtt még jönnek DX10.1-es kártyák, úgy néz ki.
DX10 és DX11 között meg van egy megálló, a DX10.1, amibe még nem léptek be... szerintük fölösleges, szerintem meg nem tudják (tudták eddig) megcsinálni...[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #845 üzenetére
Amint beindul a TSMC 40 nm-es tömeggyártása a DX10.1-es notis chipek jönnek asztalira is. Ezt meg kell lépni, mert ősszel már nagyon komoly hátrány lesz a DX10 a DX10.1-es és DX11-es játékokban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #848 üzenetére
Az a chip ha lesz a felső kategóriába nevez. Ezek a GeForce-ok amik most kaphatóan a konkurens Radeonokhoz 25-30%-os sebességhátrányban lesznek gyengébb képminőség mellett. Az olcsóbb kategóriába is kell a frissítés. Gondolni kell a kispénzű júzerre is, és ez a termékpaletta csak a fanatikusokat győzi meg. Mindenhova kell az újítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #850 üzenetére
Ne hívjuk GT300-nak ... már tudjuk, hogy ilyen nincs. Mondjuk ez lényegtelen valami van.
Amúgy jön egy új generáció a felsőkategóriába. És? Mi lesz a nagy bevételeket hozó középkattal. Ők is úgy számolnak, hogy a HD 4770 ellen nem lesz elég a GeForce GTX 260 sem a DX10.1-ben. Egyszerűen kell valami oda, mert kvázi semmit sem érnek el azzal, hogy van egy csúcskártyájuk. Sőt még a DX10.1-es Geforce-ok is hátrányban lesznek a DX11-ben, mert a mostani Radeonoknak még tesszellátoruk is van. Ettől függetlenül kellenek a DX10.1-es GeForce-ok, mert ezzel a termékpalettával most sem tartják a lépést, hát még az év végi játékokban, amik között sok DX10.1 lesz és pár DX11.
Most ne arra gondolj, hogy az NV szerint felesleges a DX10.1, tudják ők, hogy egy nagyon fontos lépcső az API, és valós hátrányt teremt a nem támogatása.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz VinoRosso #855 üzenetére
Teljesen mind1 mi a kodneve, csak azert hivjak igy a pletykakban, mert ezt gondoljak a logikusnak a GT200 utan.
GT200-zat G100 neven emlegettek mert az volt logikus a G92 utan ami ugye valojaban a G8x tartozott, NV40 utan az NV50-rol irogattak aztan kijott a G70 ami valojaban a NV47 volt, a kodnevekben nem kell mindenaron logikat keresni"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #855 üzenetére
Mivel a szabványnak van esélye elterjedni, így a PhysX kiesett a szereplők közül. Előbb el kell szakítani a CUDA-tól, ha nem teszik meg, akkor pár játékkal a háta mögött kihal a technika a PC-s piacról. Jelenleg a PhysX technikát használó motorok töredéke használ GPU-s gyorsítást.
Én már jó ideje tudtam, hogy nincs GT300, ezért próbáltam a lelkesedést visszafogni a hírek kapcsán. Egyébként valszeg Fermi lesz a neve, ahogy az ExtraHardware is írja, bár kétségtelen, hogy nem lett volna szabad a hírt leközölni, de most már mindegy.Bici: Ott a Tesselation SDK, az tud Xenos és DX11-es kódot is kreálni. Ha elkészül a játék Xbox 360-ra, akkor semmi akadálya a forráskódot átmásolni a PC-s verziókhoz. Még más gyártó termékével való kompatibilitásra sem kell figyelni, mert csak az ATI használ tesszellátort a nem DX11 kártyáinál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #861 üzenetére
A Tesla brand megmarad, a chip kódneve Fermi ... egyébként senki sem mondta, hogy visszaállnak a GPU tervezésre. Nekik a GPGPU piac a fontos. A PC platformosodik, proci nélkül elvesztik a meccset, így nem is érdemes GPU irányba fejleszteni az NV-nek. Ezért készítették a Tegrat, hogy a jövőben ez hozza a nagy bevételeket, ahogy Huang bácsi is fogalmazott pár év és a Tegra felel az NV jövedelmének több mint 50%-áért.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #863 üzenetére
Nem, de minek kidobni egy bevált márkanevet.
Bj Brooklyn: Azok a speckók eleve pletykák voltak. Pár dolgot mondtak, de erről nem beszélhetek, meg nekem sem világos még a felépítés. Igazából ezt a GT300 ügyet sem köthettem az orrotokra, de elmondták helyettem a csehek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz VinoRosso #868 üzenetére
Ez a kép innen való. {.pdf}
Normálisan kiszedve így néz ki: {.png}
Ha jobban megnézed a pdf-et, akkor látod, hogy elég igénytelen a grafikonok szerkesztése. Adobe Reader-rel nagyítva pl. sehogy sem igazán szép, csak a Foxit-tal tudtam szépen kiszedni.mod: Ja, talán mégsem. Azon a pdf-en nincs bekeretezve semmi, és Fermi felirat sincs...
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #879 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem jó a GeForce PhysX ... egyszerűen egy zárt rendszerhez van kötve, így a fejlesztők csak akkor foglalkoznak vele, ha az NV egy zsíros csekkel megkéri őket.
rocket: nem én mondtam az 50%-ot, hanem Huang bácsi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #883 üzenetére
Minden GeForce PhysX-et támogató játékért fizet az NV. PC-re zárt technikát nem lehet másképp eladni. A mostani Terminátor kapcsán is ez a probléma, nem tejeltek annyit a zöldek, amennyit előre megbeszéltek, ezért nincs a játékban benne a GeForce PhysX, de lassan megegyeznek az álláspontok és jön a patch. Bár itt a GRIN és az NV sem teljesítette a követeléseket, ami némileg védi az NV álláspontját. A szerződés eleve a Bionic Commandora szólt (ám a játékról csak szóban egyeztek meg), a Capcom viszont nem engedte a GeForce PhysX-et, mert félt, hogy a célközönség Radeont birtokló emberkéi (és ez manapság már többség ) hátrányosnak érzik a GeForce támogatását, így inkább a Terminátorra passzolták a szerződést. Ez az NV-nek nem tetszett, mert nekik nem ez a cím kellett, így nem fizettek. Asszem már márciustól ment a vita erről, a GRIN is azt nyilatkozta, hogy Patch formájában lesz elérhető a GeForce PhysX.
Az Aegia ingyen kínálta a PhysX licenszeket, és az NV is így tesz, ennek az az oka, hogy a Havokkal ellentétben a PhysX nem képes alapból több szálon dolgozni (ezt sajnos egyénileg kell kivitelezni). Többek közt ez az oka, hogy amelyik stúdiónál van pénz az manapság a Havok-ot választja. A tesszellátor sem szabvány, ha a Xenos-szal nem lenne kompatibilis a technika, akkor semmi esély nem lenne a használatára (max. azok a címek amiket az AMD megvesz, de ilyet nem csinál a vörös oldal, mert pénz nélkül is támogatni fogják a technikát). A tessellation SDK-t azért építette az AMD platformszintű megoldássá, hogy minden fejlesztő azt használja, ezzel egyszerre készíthető DX11 és Xenos kompatibilis kód. Nézzük a PhysX-hez mi kell. Magát a technikát engedélyezni a GPU-kon futni nem nagy dolog, de az extra effektek komoly időbe kerülnek, nyilván ez anyagilag nem gond, hiszen az NV még túl is fizeti a fejlesztést, csak az igazán nagy nevek már Havok-ot használnak, ami nem a legjobb az NV szempontjából.Bici: Hát jelenleg ezt nehéz megmondani, most a Tegrara csak a Microsoftos zsíros szerződés van a Zune HD-re (ez már jó jel). A többi gyártó nem nagyon érdeklődik iránta, persze pár év alatt ez változhat bőven.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
szasanyi
félisten
válasz VinoRosso #887 üzenetére
Tényleg van egy stílusod... csodálkozom, hogy pölö Abu még nem küldött el melegebb éghajlatra. És ez független attól, hogy igazad van-e vagy nincs.
Nálam is van, hogy bepöccenek (mondjuk mert nincs igazam, és az idegesít...van az úgy ) de visszafogom magam, és nem hülyézek le mindenkit. Ezt különben úgy is nevezik: önuralom. Javaslom gyakorold!Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #896 üzenetére
A CUDA-nak fontos szerep jut a Tesla piacán. A PhysX át lesz írva OpenCL-re, mert az NV nem hülye, ha már kiadta a pénzt a technikáért, akkor versenyezni akar a Havokkal.
Az NV jó ideig nem fog eltűnni a GPU szegmensből, még három év múlva is itt lesznek. Persze várhatóan előtérbe helyezik a Notebook vonalat, illetve most túl nehéz versenyezni a GPGPU-ra tervezett architektúrával, így vegetálnak. De a GPU fejlesztés lassan ebbe az irányba halad, így két év múlva már az AMD-nek is ilyen elgondoláson kell gondolkodnia. Jelenleg azért erős a Radeon, mert megtalált egy ideális átmenetet a GPU és a GPGPU között, pont olyan a rendszer, amit a DX10-11 követel, se több, se kevesebb. Mivel az uralkodó API még minimum 2 évig a DX11 lesz, így nincs is értelme egyelőre ezen változtatni, de a jövőben érdemes a Larrabee felépítését figyelembe venni. Nyilván a platformosodás is fontos szempont lesz, másfél év múlva már a belépőszinten a prociba lesz integrálva minden, két év múlva a középkategória is egy chipből fog állni. Az NV előrejelzéseiben is látható a GPU piac leépülése, nyilván ezek azok a piacok amik eltűnnek. Sokan hanyagolják majd a dedikált GPU vásárlását, ha ott van egy erős rendszer a prociban.
A felső- és csúcskategóriában vélhetőleg a dedikált rendszerek megmaradnak, de 2014-től már itt is elkezdődhet a beépülés, így konkrétan a dedikált gyorsítok piaca lassan megszűnik. Ezt elősegíti majd, hogy négy év múlva már elkezd terjedni a szoftveres renderelés, így a procik is más felépítést fognak követni, kicsit a Cellre fognak hajazni (x főmag+y vektormag, és a többi terület).Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz VinoRosso #901 üzenetére
Rendben, értem az álláspontodat.
Amit Abu mond, azt nyilván azért mondja, mert az értesüléseiből ez következik. Amit a többiek visszhangoznak belőle, az más, de amiatt meg mindek felhúzni magad?
Ha Abu következtetéseivel nem értesz egyet, akkor jobb, ha csak arra fókuszálsz, és nem szövöd bele a mások miatt felszedett indulatokat, mert így az esetleg helyes érvelésed is megtámadható.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1117 üzenetére
A driverbe nincs semmi bedrótozva. A program a BIOS-ban található kódot ellenőrzi, ami G200-xx0-Ax/Bx lehet. Ezután azért írja ki a GT200-at, mert a program készítője ezt a paramétert írta bele, ha a fenti kód hasonlít a sémára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz VinoRosso #1126 üzenetére
Vagy inkább neked nincs.
Ha a driver inf-jében írod át a terméknevet, akkor max a windows eszközkezelő fogja 9800GTX-nek kiírni (vagy akár lehet a neve "ViniRosso csúcs-VGA-ja" is...), de a driver control panele már a helyes elnevezést dobja majd.
Ha átírod a DeviceID-t a BIOS-ban, akkor van esélyed átverni a drivert, de egy diagnosztikai program szerintem még úgy is meg tudja mondani a chip tipusát, mert ugye a GPU-Z még talán a DeviceID-ből következtet (mint a driver is) mindent az előre letárolt adatokból, de az még csak a termékre vonatkozó séma. A BIOS-ban sem tudsz mindent olyan egyszerűen átírni (hex aditorral se), hisz G80-as VGA-hoz csak más G80-as VGA-k BIOS-a passzol (sőt, még az sem mindíg csereszavatos), a G92-eské nem, tehát megállapítható marad, hogy az mégis milyen chipes cucc. (persze 90%, hogy nem kering ma a neten olyan program, ami ezt megteszi, mert minek is lenne, de visszahámozható még az szoftveresen is).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
félisten
válasz VinoRosso #1129 üzenetére
Nem akarok beleugatni, mert nem értek hozzá annyira, de nem lehet, hogy csak a driver tudja, hogy mit kell hívni a GPU adatainak lekérdezéséhez? Elvégre ez gyártónként és akár főbb típusonként is változhat. Vagy nem?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
válasz VinoRosso #1139 üzenetére
Hmm. Ez így érdekes. Mondjuk én is lusta vagyok átírni a z inf-et, és a laptopomra így telepítem fel a desktop VGA-khoz szánt forceware-t, hogy kiválasztom a nem mobil 8600GT-t. De azt még nem figyeltem, hogy ekkor a GPU-Z is bedől már ennek is. Sőt, azt viszont tudom, hogy később az nvidia control panel már rendesen fogja kiírni a kártya nevét ilyen esetben is. (A 3DMark féle system analysis megint más, de a RivaTuner is ki tudja neked hámozni a VGA BIOS-ból az adatokat, akármilyen driverrel, vagy driver nélkül.)
Ez is érdekes, hogy elsőre átverődik a GPU-Z, mert ha nem telepítesz fel hozzá semmi drivert, csak az alap Vista/Win7 onbox "Standard Graphic Adapter"-ként jelenik meg az eszközkezelőben, akkor is fel szokta ismerni a GPU-Z (persze nem az órajeleket, de a chip tipusát, és a kártya nevét igen, mint imént mondtam, olyan kártyáit is felismer, amihez nem is létezik az OS-hez telepíthető driver ->ősrégi S3 VGA, amihez esélytelen bármi 64-bites OS-re szánt driver...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
válasz VinoRosso #1194 üzenetére
Szerintem nem hazudnak, ha azt mondják, nem a DX11 adja el a kártyákat. Az hype lesz, hogy vegyél újat, mert az új játékok szarul futnak a régin. Az mindegy, hogy DirectX vagy AponX, netán PissiX, az a programozóknak szól, neked csak az FPS táblázatokat kell nézni, persze szelektálva, nehogy az elenyésző számú szélsőséges esetekből (Stormrise) vond le a konklúziódat.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
biggamer
veterán
válasz VinoRosso #1194 üzenetére
Hétvégén BAN-oltak, majd küldöm a bizonyítékot.
Onnan nyúltam le a szöveget.És különben is nem kakadú, hanem tukán, dehát ...
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1248 üzenetére
És ennek játéknál van jelentősége? Természetes mindenki tudja, hogy GPGPU-ban az NV jobb, mert erre készítette az architektúrát. Az AMD-nél ez fordított ... a játékok igényeire szabta a rendszert. Azért tudnak ilyen gyorsak lenni DX10-ben és DX11-ben. Azért van már Cube map tömbös demójuk GI-jal dinamikus jelenet mellett. Nem az általános számítás volt az érdekelt, hanem a 3D-s teljesítmény.
Azért mondta tegnap az NVIDIA, hogy a GeForce a fontossági listájuk alján szerepel.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1259 üzenetére
Szerinted a 3D-s grafikai számítás csak a GPU számítási képességeitől függ? Amúgy a párhuzamosság kiemelését sem értem. Szerinted a R600 architektúrája nem futtatja párhuzamosan a kódot?
Az aláhúzott részeket sem értem (a ray-tracinget főleg nem). Ha a grafikai számítások szimulációk lennének, akkor nem látnál semmit a képernyőn. Márpedig itt a rajzoláson van a hangsúly nem a szimuláción. Innentől az egész hsz amit beírtál/másoltál bukik.
Tulajdonképpen alátámasztottad, amit mondta az NV rendszere a számítási teljesítményt helyezi előtérbe, mivel nem csak az aktuális DX igényeihez tervezték. Az AMD rendszerek maximálisan a DX igényeire vannak szabva. Ha megnézed az RV770 és a G200 méretbeli különbségét, majd a DX10 alatt nyújtott teljesítményt, akkor gyakorlati példát is láthatsz a fejlesztési irányhoz. Kisebb méretben gyorsabb az RV770. Ennek ellentettje a Folding, mint GPGPU alkalmazás. Ott a G200 erősebb sokkal (az most mindegy, hogy nagyobb is). Természetesen ez is a fejlesztési irányelveket támasztja alá.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1261 üzenetére
Én csak beírtam ide az ott közölt számítási teljesítményt. Te írtad arra, hogy másképp működik a két rendszer. Igen másképp működik ezt nem tagadtam. Az AMD a játékokra gyúr, míg az NV az általános alkalmazásokra. Nem értem hol a probléma.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cwn
tag
válasz VinoRosso #1605 üzenetére
ugy beszéltek a raytracingröl hogy még az életben nem raytraccsoltatok egy nyamvadt szoftverrel
az hogy a sugar visszafele követödik önmagában szart se jelent , a RT attol jo mert 256-4000 mintavételt dob egy sugárra és igy visszaadja a realisztikus árnyékot ,fényvisszaverödéseket
namost egy ilyen kép jelenleg ugy több ora-nap egy 4 magos procival , nem mostanában lesz realtime gpu-n
ha 1 nevetséges sugarat követünk pixelenként az a vicc kategoria kb
és a larrabee kb ezzel égette be magát, hol van az az igazi Rt-töl -
Zeratul
addikt
válasz VinoRosso #1662 üzenetére
Azt írtam hogy nagytöbbség tesz arra hogy min fut a kereső, azaz hidegen hagyja hogy most a CPU vagy a GPU futtatja. Az Avira ami köztudottan erőforrás igényes, de ennek megfelelően a legnagyobb találati pontosságú kereső, rezidens online védelme nem észrevehető egy átlag konfigon, de még egy régin se. Akkor meg most mit izmoznak a egy még nem is létező GPUval? Akkor lenne értelme ha az integrált alaplapi VGA-n futatható lenne, mert irodai gépekben leginkább ez van. A full scannél meg alapvetően nincs értelme CPU terhelést nézni mert a háttértárakat is annyira lefogja hogy nem tudna mellette semmi csinálni.
-
Zeratul
addikt
válasz VinoRosso #1665 üzenetére
Torrenten baromi nagy értelme van a csomagszűrésnek. Maga protokol olyan hogy csak darabkákat kapna a peerek, amit kliens a legvégén fileba egyesít és amit már tud ellenőrizni a leggyökerebb vírusölő is. Nem láttam még olyan klienst ami futtatná is a letöltött file-t. Voltak fertőzött torrent fileok de az is elkapja vírusölő még kliensbe töltés előtt, nem beszélve hogy azóta kijavították a legtöbb kliens biztonsági rését.
Malware: legtöbb normális vírusölő egy karantén tárterületen engedi csak futni a netes scripteket aminek IO folyamatát ellenőrzi, Avira, Avast stb már memóriában a böngészőhöz végrehajtás kerülés előtt leteszteli a weblap megjelentítendő, futtatandó állományokat és gyanús hivatkozásokra azzonal beavatkozik.
Up to date kitteket pipálással immunisá tehető mallware: persze, meg ahogy móricka elképzeli. Na meg az antivirus cégeknél nem dolgozik 1-2 volt hacker aki nagyon is tisztában van a dörgéssel.
Te nagyon el vagy tévedve a G300 felépítésével. A fermi 16 kernel tud futtani 1 időben de szart sem ér mert nincs teljes koherencia az L2 cachenél, AMD és Intel is szívott nem kevesett L2 koherencia problémákkal.
Futtas Foldingot a GPU és nem fog unatkozni.
Proxyn, Webszervere használni GPU-t vírusölésre még csak, csak, de torrentszűrésre baromság, ha csak nem torrent forgalom korlátozása a cél, de ott simán protokol réteg szinten letiltható.
-
félisten
válasz VinoRosso #1665 üzenetére
Szerver esetében teljesen egyetértek veled, de otthoni gépre nem hiszem, hogy jó megoldás folyamatosan pörgetni 100W körül/felett a GPU-t, és 6GB-nyi DDR5 sem lesz minden gépben, pláne nem GeForce-on.
Az alapötletet egyébként teljesen jónak tartom, még otthonra is, mert ha nem is megy teljes kakaóval a GPU, akkor is lehet szigorítai a védelmen.
Az a bibi, hogy a többi cég is érdekelt abban, hogy GPU gyorsított legyen a termékük, és ők sokkal nagyobb valószínűséggel fogják az OpenCL-t, vagy a CS-t választani.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
válasz VinoRosso #1688 üzenetére
Szerintem azért még Magyarországon sem akkora sansz megvenni eredetiben azokat a programokat, amikkel utána jövedelemre tesz szert a velük végzett munka során.
A gond ott van, ha még a szabadidős tevékenységekért is keményen kéne tejelni, miközben igen csekély a jövedelem.
Mivel nagyságrendekkel könnyebben lopható a software, mint a hardware, és mivel magát a vasat is kemény dolog összerakni, amin teljes pompájában fut a szoftware, így nem csoda, ha alig fogy a pocokról a DVD. (Ha a softwarerre adnád ki a pénzt, nem maradna hozzá való hardwarerre, és akkor eleve kár megvenni a software-t is...) Ha több high-end VGA potyogna le a kamionok platójáról a ház előtt, akkor gyakrabban írkálnám be a steambe a bankkártyám számát, illetve ha jó pénzt keresnék vele, nem csak házikat csinálnék, akkor az AutoCAD-em sem keygennel települne.Az az OC biztos egy termék? Elég magasak az órajelei, lehet, hogy ők maguk tuningolták, vagy olvastad is a tesztet?
De nem hihetetlen, ez egy GT200-ból 40nm-re áttervezett GPU 96SP-je, nem csoda, ha lenyomja az 55nm-re áttervezett G92 128SP-jét így GDDR5-el megtámogatva (tuning órajeleken...). -> huhh, ha ezt mind összeszedjük, még az a csoda, hogy kell a tuning is.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
félisten
válasz VinoRosso #1688 üzenetére
Dehogy vagyok miller. Akkor miért gondolkodnék gts250-ben, és miért fájna a vista/w7 ára? Ezeket a progikat cégektől kaptam megrendelésekért cserébe, amikor nem tudtak/akartak kifizetni. Jobban szerettem volna egy Maya-t, vagy Adobe cs4 csomagot kapni, de nem válogathattam egy alkalommal sem.
Tulajdonképpen igazad van, több OS megoldás lenne, hisz így is van linuxom pluszban.
Majd, ha marad lé a gt240/gts250 után, akkor meglátom, de annyira nem érdekelnek az új játékok. Majd 2 év múlva olcsón, hibajavítva, rájukhangolt driverekkel.(#1689) janos666: Ráadásul a gts250 green változat, csökkentett órajelekkel.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen