- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Raymond
félisten
válasz atok666 #24050 üzenetére
Az NV-nel a training csak egy felbontasra megy - 4K
Question: How does DLSS train, and why is it a big jump forward in super resolution and anti-aliasing technology?
Answer: The DLSS model is trained on a mix of final rendered frames and intermediate buffers taken from a game’s rendering pipeline. We do a large amount of preprocessing to prepare the data to be fed into the training process on NVIDIA’s Saturn V DGX-based supercomputing cluster. One of the key elements of the preprocessing is to accumulate the frames so to generate “perfect frames”.
During training, the DLSS model is fed thousands of aliased input frames and its output is judged against the “perfect” accumulated frames. This has the effect of teaching the model how to infer a 64 sample per pixel supersampled image from a 1 sample per pixel input frame. This is quite a feat! We are able to use the newly inferred information about the image to apply extremely high quality “ultra AA” and increase the frame size to achieve a higher display resolution.
To explain a little further, DLSS uses a convolutional auto-encoder to process each frame which is a very different approach than other antialiasing techniques. The “encoder” of the DLSS model extracts multidimensional features from each frame to determine what are edges and shapes and what should and should not be adjusted. The “decoder” then brings the multidimensional features back to the more simple Red, Green, Blue values that we humans can understand. But while the decoder is doing this, it’s also smoothing out edges and sharpening areas of detail that the encoder flagged as important.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest