Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz GuB3Ra #976 üzenetére

    Elvileg így van:

    "Two key hardware features present in GeForce 6 and GeForce 7 GPUs that accelerate and enable great HDR effects include FP16 texture filtering and FP16 frame-buffer blending. There are many ways to accomplish AA and HDR simultaneously in applications. Some games like Half Life 2 Lost Coast use an integer-based HDR technique, and in such games, the GeForce 6 and GeForce 7 chips can render HDR with MSAA simultaneously using that method. The GeForce 6 and GeForce 7 series GPUs do not support simultaneous multisampled AA (MSAA) and FP16 blending in hardware (the method used in 3dMark 2006).

    Viszont nekem úgy rémlik, hogy FarCry alatt is volt HDR+AA Gef6-tal is, csak újabb driver kellett hozzá. De ott van a Gef7 techdemó, amivel sokat szórakoztam Gef6-al, mert kimondottan tetszett, abban tuti ment egyszerre, igaz az OpenGL, de SM3-as kártyán. Az Oblivionhoz is volt erre külön driverprofil.

    Szóval elvileg nem ment, de gyakorlatilag mégis megbütykölték driverből, ahogy a deferrend rendering + AA téma is egész jól megy Geforceokon (már amennyire mehet, és pl. radeonokhoz képest).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák