- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
December 29-30 Bükki túra után keresek valami kellemes kikapcsolódást Pezsgőfürdő, szauna,... van valakinek tapasztalata hova érdemes menni? Déltől 6-7 ig tartózkodnánk ott.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-
Misi 007
Közösségépítő
Köszönöm mindenkinek!
Erre esetleg valaki?
-
Drughi
addikt
Suzuki bontott alkatrészeket merre érdemes keresni helyben?
Konkrétan Ignishez kellene kalaptartó.
Pixel 7a
-
Tamás9x
őstag
válasz Drughi #57867 üzenetére
Mikori Ignis? milyen tapasztalataid vannak vele és mennyi a fenntartása? Elgondolkodtam egy Ignisben, de még... vacila van. Swift és Renault clio között.
OTP:
Köszönöm a válaszokat, akkor még egy ideig hagyom bemegyek, és megkérdezem az OTP-ben hogy is megy a visszaváltás. De lehet storno akkor a dolog.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tothgera30
Ármester
válasz Drughi #57867 üzenetére
Fb-n Suzuki bontó, lesz minden hozzá. De sajnos tévhit hogy minden olcsó hozzá. Mivel a legyártott darabok nagy része még fut.
Egy 2002-as Megane annyira lutri, vagy csak az adott példány lett volna zsebbenyúlós? Pont kompakt kategóriás autót keresünk Nyíregyre, csillaggarázs alá, szívós darab kellene.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Drughi
addikt
válasz Tothgera30 #57873 üzenetére
Akartuk volna már cserélni, de most a kuplungja kezdett el szarakodni és nem mertem már bevállalni.
Tavaly 200k-t költöttem rá, idén is 50 felett.
Egy kereskedő vette meg, ő látott benne fantáziát.Pixel 7a
-
FRENK1988
veterán
válasz Tothgera30 #57873 üzenetére
A topikban tudnak felvilagositast adni. Semmivel sem nagyobb lutri mint mas hasznalt auto. Van par a gyarban elsporolt hibaja (hatso torzios hid) de ha nem volt torve akkor rozsdamentes darab
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Tothgera30
Ármester
válasz Drughi #57874 üzenetére
Mondjuk egy Ignis-el nehéz mellélőni, nekünk WagonR+ (utolsó szériás G13BB) volt 15 évig, eladás előtt a futóművét kellett rendbe vágni, de más nagyobb invesztálás soha nem volt. Az M13A-nál meg ABS jeladó kocka, és nyeles tengely csapágy amit érdemes meglesni.
#57875 FRENK1988: Ennyire nem ástam még bele magam, és itt persze többet számít hogy volt-e gazdája a járgánynak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Drughi
addikt
válasz szabonagyur #57877 üzenetére
Kb 50-50be ment el.
De volt már a generátorral gond, most a kuplung.
Szóval ideje volt megválni tőle, egyik napról a másikra.
Viszont meglepóen hamar elvitték.[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
szabonagyur
félisten
válasz Drughi #57878 üzenetére
Akkor javaslom új autó vételét ha ilyenek miatt dobod egyből az amúgy hibátlan autót.
Generátor ennyi idősen simán cserés lehet főleg ha sok a napi rövid távra be-be indítás, nekem is cserés lesz olyan korára mint a tied.
Kuplung szintén kopó alkatrész.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Drughi
addikt
válasz szabonagyur #57879 üzenetére
Közel sem volt az már hibátlan.
Itt volt az ideje a cserének és pont. Nem bántam meg.
Új autót meg vegyen aki megteheti.
Pixel 7a
-
szasanyi
félisten
válasz szabonagyur #57877 üzenetére
Én a 13 éves Thalia-ra nem sokkal többet köötten 13 év alatt (ha a gumik, olaj + szűrők cseréjét nem számolom). De még ha azt is beleveszem, éves szinten 200k? Mire, miért?
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
kungzi
veterán
Matt fekete Spigen Thin Fit tok eladó Samsung Galaxy S9+ -hoz! - 4.000Ft
Házhoz is tudom vinni!
-
SG3rg0
őstag
Tudtok adni egy elérhetőséget aki vállal költöztetés?
Egy szaritogepet kellene haza szállítani az euronicsbol. -
szasanyi
félisten
válasz szabonagyur #57882 üzenetére
Nem tudom milyen autód van, éves szinten mennyit autózol vagy éppen milyen állapotú de nekem látatlanban soknak tűnik az éves 200k-s üzembentartási költség (amiben az éves gjmű adó + kgfb nincs benne és az alkalminak számító gumiabroncsok cseréje gondolom nincs benne).
Lehet nem értetted jól, de nekem 13 év alatt összesen sem volt sokkal több költségem a Thalia1.5dCI-re az időszakos szervíz és gumik csaréjének költségét nem számítva - vagyis 1x vezérlés csere, egy kormányösszekötő, egy alsó motorrögzítő, 1x fékbetétek cseréje ~140k km alatt). Az ált. évente 1x olaj,olajszűrő, levegőszűrő cseréje (ami futásteljesítmény miatt nyilnán lehet több de én soha nem mentem 15k km-t évente) ill. ~5 évente 1-1 garnitúra gumi (nyilván ez is futásteljesítménytől függ).
Ezért a 200k-s évi üzembentartási kölséget akkor tartom reálisnak, ha vki drága utót tart fent (mármint nem azutó drága tízemakárhány évesen, hanem az alkatrész és szervízköltég), nagyon sokat megy (jóval többet mint az átlagos évi ~10-15k km) vagy az autó egy fost@licska amit folyamatosan javíttatni kell (itt meg azt nem értem, ilyet minek tart bárki).Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szabonagyur
félisten
válasz szasanyi #57886 üzenetére
Ahogy írtam semmi extra nincs benne és ennyit ráköltök a hibátlan eredmény érdekében.
De le is írtam, hogy ebben a 200k-ban gumin kívül minden benne van. Pl. évente 2X cserélek olajat, minden szűrővel. 2-2,5 évente automata váltó olajat és fékolajat. Pl. most cseréltetek toronycsapágyat mivel kopog, lehetne vele menni de inkább cseréltetem amit az autósok 90%-a nem tenne meg. Ugyanígy most volt szelephézag állításon is amit szintén sokan elspórolnak.
Az autó olyan állapotban van mindig, hogy bármikor neki merek vele indulni akár egész Európának.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
quby
őstag
válasz szasanyi #57886 üzenetére
Nekem 147eKm alatt most van a 7. garnitura fék betét, 3. garnitura tárcsa a fabian-n elöl. összesen 4 szett gumi ment el (2 téli 2 nyári) most került fel a 3. nyári....Bevallom nem túl futomü barát a vezetési stilusom (szilentböl is elment már pár garnitura), de hogy hogy lehet 140e alatt egy fékbetéttel kihuzni? Mellesleg nekem is elmegy egy 100-as évente. De szerintem egy 1x éves kocsinál 150e felett ez nem meglepö....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
szasanyi
félisten
válasz szabonagyur #57887 üzenetére
Az autó olyan állapotban van mindig, hogy bármikor neki merek vele indulni akár egész Európának. - az üzembiztos és biztonságos autó szvaz alap, aki nem olyannal közlekedik azt büntetni kell mert nem csak magára, de a közlekedés további résztvevőire is veszélyes (és mind1 hova megy vele az ember). Ami nem mind1, hogy ezt éves szinten mennyibe kerül elérni és/vagyfenntartani.
A mienkkel is megjártuk már Horvátországot, Ausztriát és 2x Olaszországot meg ugye többször a Balcsi, stb. és nem csak új korában. Az is biztos, hogy az új autó drága (bár nem egyformán ugye) de pölö a mi szokásaink és annak megfelelő km teljesítés mellett ~7 évig olaj, szűrők és 1 gumicsere kivételével nem látott autószerelőt. Namost ha az ember ezalatt az idő alatt ennyi költséggel számol (és még évekig sokkal kevesebbel), végül kiderülhet, hogy nem az olcsóbb kerül(t) kevesebbe. És ugye a 2 között vannak a pár éves, kiváló állapotú - és esetleg kevés km-t futott - használt autók amik jobbak és szintén kevesebb költséggel fenntarthatók. Persze ez csak egy vélemény a sokból, de én biztos nem költenék évente annyi pént ez relatíve öreg autóra (nekem ahhoz nem elég vastag a buxám) De ha te azt mondod számodra ez a költség normális és elfogadható, akkor semmi gond.quby: nem ~140e km alatt volt 1 fékbetét, hanem az alatt 1x volt csrélve. Nem ugyanaz! Több, mint 80e km után (már nem emlékszem pontosan mennyinél) volt először cserélve. És azt az autót első perctől én használtam, és nyilván megfontoltan (nem vagyok ellensége saját pénztárcámnak, ésThaliaval versenyezni is felesleges viszont cserébe 4-4,5l gázolajjal beéri 100km-en). Egyébként nemsokára műszakiztatni kell, így cseréltem a féktárcsákat (amiatt fékbetéteket is, amire igazán nem lett volna szükség). A hátsó fékbetétek cseréjébe (a 2. garnitúra ugye) még mindig nem volt szükség. Arról nem szólva, hogy a gyári félszintetikaus Elf olaja + olajszűrő + levegőszűrő csere munkadíjjalegyütt ~12k szóval elég pénztárcabarát talicska.
De írtam, hogy a költségekett a futástelesítmény nyilván befolyásolja, és minnél többet autózik annál inkább.[ Szerkesztve ]
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szabonagyur
félisten
Látom nem vagyok egyedül és ha az ember nem magának csinálja és normális gyári vagy gyári minőségű alkatrészt rakat bele akkor nagyon hamar, kis tételekből megvan 100-200k.
140e km egy fékbetéttel szerintem is túlzás, bár tény én használom is ha kell, nem kezdek el a zöld lámpánál már 2 lámpával hamarabb lassítani csak, hogy ne fogyasszon többet a kocsi vagy ne kopjon a fék.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
quby
őstag
válasz szabonagyur #57890 üzenetére
hát igen....féktárcsa is van 20k-tól 70 ig. betét 10-töl 35-ig. Most cseréltem kerékcsapágyat. volt 19k meg 60k-s is. Olaljcsere min 20-25. Valamire való olaj min 4k/liter. Abbol kell 4. levegö szürö 4k olaj 3k pollen 2k. Már 21 és még csak a csomagtaróban van a cucc...Ja....és ezek az olcsóak. (kivéve az olaj). Szal...összejön az. Arrol nem is beszélve hogy 1x évesen tuti rohad már a kipuff, müanyag+gumi alkatrészek elöregednek. stb....
Mindenesetre a kövi autom full villanyos lesz...de ez más topik.(...2 lámpával hamarabb lassítani csak, hogy ne fogyasszon többet a kocsi vagy ne kopjon a fék....)
Na ezen én sem gondolkodok...[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
szasanyi
félisten
válasz szabonagyur #57890 üzenetére
Én sem magamnak végzem a szervízmunkákat. Sem helyem, sem szakértelmem hozzá így autószerelő ismerős végzi (valóban jó áron dolgozik, kedvezményes alkatrész ár mellett). A fékbetétet félreértettétek, míg a megfontolt, gazdaságos vezetés nem egyenlő a hülyeséggel thátnem kell idő előtt lassítani sem indokolatlanúl túl lassan menni ez érdekében.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
Golyo69
senior tag
Fifa 19-et keresek Xbox One-ra /12000 ft
Xiaomi 13T + Haylou Solar Plus RT3 | Xbox Series X + LG 65NANO866 +HiMedia Q5 Pro + Denon X1400h+Optoma HD 27 + 120" + I7 11700KF+7800XT 64GB DDR4 + DELL S3422DWG
-
Drughi
addikt
válasz szabonagyur #57896 üzenetére
Nagyhalász temető parkoló.
Mar nem allt mellettem senki, így marad a bosszankodás.
Pixel 7a
-
Drughi
addikt
válasz szabonagyur #57898 üzenetére
Üres placcra álltam, mellettem elfért volna még 1-1 nyerges vontató.
Így jártam, ugysem tudok mit tenni.
Holnap megpróbálom minimálisra redukálni, de elég mély, beleakad a körmöm...Pixel 7a
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen