Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aclandiae

    senior tag

    Sziasztok!

    Vásároltam a Black Friday napján egy Brother DCP J105-ös nyomtatót. Ma regisztráltam az oldalukra, sikerült a nyomtatót is regisztrálni, erről kinyomtattam a visszaigazolást.

    Az emag-on keresztül vásároltam a készüléket, és a Garancia Kiterjesztést is szeretném regisztrálni a gyártó oldalán. Ott azonban a gyártási szám alapján nem ismeri el ezt a +2 évet amit a boltnál kifizettem.

    Gondoltam kapcsolatba lépek velük, de én - biztos nem látok - nem találom a nyomtatók között ezt a típust.
    Külön e-mail cím a weboldalukon nincs, a kontakt forumlánál pedig a típus kitöltése kötelező mező.

    Én nem veszek észre valamit, vagy ennyire nehezen menne? A jó Support miatt esett erre a típusra a választásom, amitől eddig nem igazán vagyok elragadtatva.

Új hozzászólás Aktív témák