Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kocsiszsiga

    csendes tag

    Sziasztok!

    Szeretnék egy kis segítséget kérni!
    Van egy Cannon Smartbase MPC190 típusú multis nyomtatom. A problémám ott kezdődött hogy kaptam egy olyan üzenete, hogy "Tinta tartály megtelt". A szerviz menüből ezt letudtam resetelni és eltűnt. Rá pár napra, kaptam egy olyan üzenetet, hogy "Hibás kazetta". Erre rányomtam szintén a szerviz menüből egy "teljes tisztítást" (All Clear), és most ott tart a történet, hogy a magyar nyelv a menüben megszűnt létezni (a beállításokban is csak 4vagy 5nyelv maradt) és olyat ír ki, hogy "Check Printer Press Resume Key".
    Nem hajlandó semmi csinálni.
    Valakinek van-e rá valami gyógyírja?

    Előre is köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák